Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-01-2021 15:51:00 |
Składania : | 08-01-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-01-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 2 szt. skanerów dokumentowych FUJITSU fi-7260 fabrycznie nowych i wolnych od wad do Biura Podawczego WFOŚiGW w Poznaniu.
2. W przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia.
3. Gwarancja - 24 miesiące.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub z Markiem Figaniakiem pod nr tel. +48 690 87 64 00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-02-03 10:00 | Karolina Iwańska |
Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska I Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Stanisława Szczepanowskiego 15A 60-541 Poznań INFORMACJA O WYBORZE OFERTY Nazwa zamówienia: Zakup wraz z dostawą 2 szt. skanerów dokumentowych do Biura Podawczego Numer postępowania: 261/1/2021 Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe Link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/412484 1. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 08-01-2021godz. 12:05:00 w WFOŚiGW w Poznaniu 2. Kwota brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 10000 BRUTTO PLN 3. Do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy: 1) Ekocert Sławomir Golonka Sławomir Golonka 2) P-W ,,WIRD" Ryszard Widor 3) Mikomax Meble Sp. Z o.o. Blanka Piechota 4) Ocean Możliwości Paweł Lasota Paweł Lasota, ul. STRZELECKA 21/25, 03-433 WARSZAWA 5) MORELE.NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Adam Paterek, ul. FABRYCZNA 20A, 31-553 KRAKÓW 6) ELPIS TRADE SP. Z O.O. Sebastian Łabno, os. Oświecenia, 105/8, 61-212 Poznań 7) ANDRZEJ WIŚNIEWSKI ACTIWA, GRABIENIEC 18 M49, 91-149 ŁÓDŹ 8) JACEK KIEŁBRATOWSKI INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski, ul. Jagiellońska 8, 80-371 Gdańsk Informacje dodatkowe: Zamawiający zamierza podwyższyć kwotę na sfinansowanie zamówienia do wysokości 11 500,00 zł brutto. Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę: ANDRZEJ WIŚNIEWSKI ACTIWA, GRABIENIEC 18 M49, 91-149 ŁÓDŹ Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest prawidłowa i najkorzystniejsza zgodnie z kryterium oceny ofert (100,00 pkt - cena), za cenę 11 313,54 zł brutto. |
Komunikaty