Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 572/Pu/2020 Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu

Deadlines:
Published : 31-12-2020 14:26:00
Placing offers : 05-01-2021 10:00:00
Offers opening : 05-01-2021 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia ofert na Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu, w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 


Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacja sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej w zakresie 3 części. Wykaz szczegółowy sprzętu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia – wykaz sprzętu.


Przez przeglądy techniczne i konserwację rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta sprzętu/aparatury, polegających na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności protokołem serwisowym i wpisem do paszportu technicznego sprzętu/aparatury medycznej.


Punkty dokonywania przeglądów sprzętu zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia – punkty wyjazdowe. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu w obecności Kierownika Stacji/ Terenowego Oddziału lub osoby upoważnionej przez Zamawiającego, w miejscach wskazanych w wykazie, po wcześniejszym uzgodnieniu godziny, daty i miejsca.


Termin dokonania przeglądów: do 7 dni od daty uzgodnienia.

Okres obowiązywania umowy: 24 miesiące.


Cena wskazana w ofercie Wykonawcy stanowi maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy i uwzględnia wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu umowy, w tym montaż przedmiotu umowy.

Poza wypełnieniem formularza za pośrednictwem platformy zakupowej, należy jeszcze wypełnić załączniki nr 3.1 – 3.3 – formularze wyceny.


Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na pojedyncze. 


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez platformę zakupową.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych – proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"; 

- związanych z obsługą platformy – proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00. Kontakt:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - wykaz sprzętu.xlsx xlsx 9.71 2020-12-31 14:26:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - punkty wyjazdowe.docx docx 12.46 2020-12-31 14:26:00 Proceeding
Załącznik nr 3.1 - formularz wyceny, cz. 1.xlsx xlsx 9.17 2020-12-31 14:26:00 Proceeding
Załącznik nr 3.2 - formularz wyceny, cz. 2.xlsx xlsx 8.97 2020-12-31 14:26:00 Proceeding
Załącznik nr 3.3 - formularz wyceny, cz. 3.xlsx xlsx 8.99 2020-12-31 14:26:00 Proceeding
Załącznik nr 3.1 - formularz wyceny, cz. 1.xlsx xlsx 9.17 2020-12-31 14:26:00 Criterion
Załącznik nr 3.2 - formularz wyceny, cz. 2.xlsx xlsx 8.97 2020-12-31 14:26:00 Criterion
Załącznik nr 3.3 - formularz wyceny, cz. 3.xlsx xlsx 8.99 2020-12-31 14:26:00 Criterion
Załącznik nr 3.1 - formularz wyceny, cz. 1 (poprawione).xlsx xlsx 9.34 2021-01-04 11:56:59 Public message
Załącznik nr 3.2 - formularz wyceny, cz. 2 (poprawnione).xlsx xlsx 9.06 2021-01-04 11:56:59 Public message
Załącznik nr 3.3 - formularz wyceny, cz. 3 (poprawione).xlsx xlsx 9.12 2021-01-04 11:56:59 Public message

Announcements

2021-01-15 07:48 Joanna Karpińska Szanowni Państwo,

Informujemy, że w postępowaniu na Wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu jako najkorzystniejsze zostały wybrane następujące oferty:

Część 1
Zakład Techniki Medycznej MED-SERWIS s.c.
Z. Michalak, S. Witkowski
ul. ul. 3 Maja 30,
55-200 Oława
NIP: 912-179-17-90

Część 2
Technika dla zdrowia Sp. z o.o.
ul. Lustrzana 6a,
01-342 Warszawa
NIP: 118-207-77-17

Część 3
Zakład Techniki Medycznej MED-SERWIS s.c.
Z. Michalak, S. Witkowski
ul. ul. 3 Maja 30,
55-200 Oława
NIP: 912-179-17-90

Dziękujemy Wykonawcom za złożone oferty.
2021-01-04 11:56 Joanna Karpińska Szanowni Państwo,

W związku z wpłynięciem zapytania dotyczącego stawki VAT na usługę, Zamawiający modyfikuje załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3 - formularze wyceny, pozwalając w nich na określenie stawki VAT przez Wykonawcę.

Jednocześnie informuję, że modyfikacja załączników jest wiążąca dla składania ofert, co oznacza, że ocenie będą podlegały tylko oferty ze zmodyfikowanym formularzem wyceny.

Z poważaniem,
Joanna Karpińska
Inspektor ds. Zamówień Publicznych
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
tel. (71) 773 15 63

Załącznik nr 3.1 - f [...].xlsx

Załącznik nr 3.2 - f [...].xlsx

Załącznik nr 3.3 - f [...].xlsx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 3.1 - f [...].xlsx

Załącznik nr 3.2 - f [...].xlsx

Załącznik nr 3.3 - f [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od uzgodnienia terminu. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 567