Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 572/Pu/2020 Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 31-12-2020 14:26:00
Składania : 05-01-2021 10:00:00
Otwarcia : 05-01-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia ofert na Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu, w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 


Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacja sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej w zakresie 3 części. Wykaz szczegółowy sprzętu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia – wykaz sprzętu.


Przez przeglądy techniczne i konserwację rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta sprzętu/aparatury, polegających na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności protokołem serwisowym i wpisem do paszportu technicznego sprzętu/aparatury medycznej.


Punkty dokonywania przeglądów sprzętu zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia – punkty wyjazdowe. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu w obecności Kierownika Stacji/ Terenowego Oddziału lub osoby upoważnionej przez Zamawiającego, w miejscach wskazanych w wykazie, po wcześniejszym uzgodnieniu godziny, daty i miejsca.


Termin dokonania przeglądów: do 7 dni od daty uzgodnienia.

Okres obowiązywania umowy: 24 miesiące.


Cena wskazana w ofercie Wykonawcy stanowi maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy i uwzględnia wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu umowy, w tym montaż przedmiotu umowy.

Poza wypełnieniem formularza za pośrednictwem platformy zakupowej, należy jeszcze wypełnić załączniki nr 3.1 – 3.3 – formularze wyceny.


Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na pojedyncze. 


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez platformę zakupową.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych – proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"; 

- związanych z obsługą platformy – proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00. Kontakt:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - wykaz sprzętu.xlsx xlsx 9.71 2020-12-31 14:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - punkty wyjazdowe.docx docx 12.46 2020-12-31 14:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.1 - formularz wyceny, cz. 1.xlsx xlsx 9.17 2020-12-31 14:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.2 - formularz wyceny, cz. 2.xlsx xlsx 8.97 2020-12-31 14:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.3 - formularz wyceny, cz. 3.xlsx xlsx 8.99 2020-12-31 14:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.1 - formularz wyceny, cz. 1.xlsx xlsx 9.17 2020-12-31 14:26:00 Kryterium
Załącznik nr 3.2 - formularz wyceny, cz. 2.xlsx xlsx 8.97 2020-12-31 14:26:00 Kryterium
Załącznik nr 3.3 - formularz wyceny, cz. 3.xlsx xlsx 8.99 2020-12-31 14:26:00 Kryterium
Załącznik nr 3.1 - formularz wyceny, cz. 1 (poprawione).xlsx xlsx 9.34 2021-01-04 11:56:59 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3.2 - formularz wyceny, cz. 2 (poprawnione).xlsx xlsx 9.06 2021-01-04 11:56:59 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3.3 - formularz wyceny, cz. 3 (poprawione).xlsx xlsx 9.12 2021-01-04 11:56:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-15 07:48 Joanna Karpińska Szanowni Państwo,

Informujemy, że w postępowaniu na Wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu jako najkorzystniejsze zostały wybrane następujące oferty:

Część 1
Zakład Techniki Medycznej MED-SERWIS s.c.
Z. Michalak, S. Witkowski
ul. ul. 3 Maja 30,
55-200 Oława
NIP: 912-179-17-90

Część 2
Technika dla zdrowia Sp. z o.o.
ul. Lustrzana 6a,
01-342 Warszawa
NIP: 118-207-77-17

Część 3
Zakład Techniki Medycznej MED-SERWIS s.c.
Z. Michalak, S. Witkowski
ul. ul. 3 Maja 30,
55-200 Oława
NIP: 912-179-17-90

Dziękujemy Wykonawcom za złożone oferty.
2021-01-04 11:56 Joanna Karpińska Szanowni Państwo,

W związku z wpłynięciem zapytania dotyczącego stawki VAT na usługę, Zamawiający modyfikuje załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3 - formularze wyceny, pozwalając w nich na określenie stawki VAT przez Wykonawcę.

Jednocześnie informuję, że modyfikacja załączników jest wiążąca dla składania ofert, co oznacza, że ocenie będą podlegały tylko oferty ze zmodyfikowanym formularzem wyceny.

Z poważaniem,
Joanna Karpińska
Inspektor ds. Zamówień Publicznych
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
tel. (71) 773 15 63

Załącznik nr 3.1 - f [...].xlsx

Załącznik nr 3.2 - f [...].xlsx

Załącznik nr 3.3 - f [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3.1 - f [...].xlsx

Załącznik nr 3.2 - f [...].xlsx

Załącznik nr 3.3 - f [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od uzgodnienia terminu. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 564