Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe przeprowadzenie kontroli wewnętrznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach w 2021 roku

Dominika Jaroszyńska
Urząd Miejski w Sośnicowicach
Termin:
Zamieszczenia : 30-12-2020 11:18:00
Składania : 30-12-2020 12:08:13
Otwarcia : 08-01-2021 08:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



1.Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Miejski w Sośnicowicach

44-153 Sośnicowice

Ul. Rynek 19

 

2.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli wewnętrznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach
w 2021 roku

3.Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2021 r.

4. Wymogi Zamawiającego:

1. Przedmiot zamówienia:

przeprowadzenie kontroli wewnętrznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach
w 2021 roku
2. Do zadań usługodawcy należeć będzie:

Do zadań usługodawcy należeć będzie:

Do zadań usługodawcy należeć będzie:

 

               a) przygotowanie planu kontroli od stycznia 2021 r.  do grudnia 2021 r.

b) przeprowadzenie co najmniej 6 kontroli wynikających z planu kontroli wewnętrznej na okres styczeń 2021r-grudzień 2021 r. tj. Kontrola problemowa,

c) sporządzenie pisemnych sprawozdań po zakończeniu okresów półrocznych i przedłożenie ich Burmistrzowi w terminach: do 10 lipca-sprawozdanie za I półrocze oraz do 10 stycznia - sprawozdanie za II półrocze. ,

               d) usługi doradcze mające na celu usprawnienie procesu zarządzania oraz funkcjonowania                kontroli zarządczej,

 

3. Termin realizacji zamówienia: 09 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

4. Wymagania dotyczące wykonawcy:

- spełnienie wymogów określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 869 z późn.zm.).

- doświadczenie w zakresie  przeprowadzenia co najmniej 3 kontroli  w jst.

- oświadczenie Wykonawcy

5. Sposób przygotowania:

- ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (na załączonym formularzu - "Oferta cenowa". Oferty otrzymane przez zamawiającego po wyznaczonym terminie nie zostaną uwzględnione.

6. Forma, miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej do 07.01.2021 r.

http://www.sosnicowice.pl/informacje/platforma-zakupowa.html

W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00. Oferty złożone w inny sposób nie będą podlegały ocenie oraz zostaną zwrócone wykonawcy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

7.Sposób obliczania ceny oferty

Wykonawca poda cenę ofertową w formularzu ofertowym (załącznik nr1). Podane ceny muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i wymogami Zamawiającego.

 

8.Poprawa złożonych ofert

Zamawiający może poprawić w ofercie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona;

- oczywiste omyłki pisarskie (widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylna pisownia, widoczne niezamierzone opuszczenie jednego wyrazu),

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem cenowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

 

9. Unieważnienie postępowania

Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli:

a)      cena najkorzystniejszej oferty przekroczyć środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć  na  realizacją przedmiotu postępowania,

b)      wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie mona było wcześniej przewidzieć,

c)      postępowanie obaczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

9. Klauzula informacyjna

Dostępna na stronie internetowej urzędu w zakładce BIP.

 

Uwagi:
Kryterium oceny ofert - cena 100%. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

W przypadku jeżeli ofert, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawiony do wyboru ofert najkorzystniejszej spośród pozostałych lub powtórzeniu zapytania ofertowego.

-W przypadku pytań , proszę o kontakt pod nr tel/ 32 235 86 70 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

TERMIN REALIZACJI:

od dnia podpisania umowy styczeń 2021 do 31.12.2021 r.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OFERTA CENOWA zał na 2021 kontrola.docx docx 11.25 2020-12-30 11:18:00 Kryterium

Komunikaty

2020-12-30 12:08 Dominika Jaroszyńska Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe przeprowadzenie kontroli wewnętrznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach w 2021 roku - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

OFERTA CENOWA zał n [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 515