- Strona główna
- Postępowanie ID 411296
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zapytanie ofertowe przeprowadzenie kontroli wewnętrznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach w 2021 roku
Wystawiający
-
UżytkownikDominika Jaroszyńska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-12-30 11:18:00
-
Składania2020-12-30 12:08:13
-
Otwarcie ofert2021-01-08 08:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1.Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Miejski w Sośnicowicach
44-153 Sośnicowice
Ul. Rynek 19
2.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie
kontroli wewnętrznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach
w 2021 roku
3.Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
4. Wymogi Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia:
przeprowadzenie kontroli wewnętrznej na
potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach
w 2021 roku 2. Do
zadań usługodawcy należeć będzie:
Do zadań usługodawcy należeć będzie:
Do zadań usługodawcy należeć będzie:
a) przygotowanie planu kontroli od stycznia 2021 r. do grudnia 2021 r.
b) przeprowadzenie co najmniej 6 kontroli wynikających z planu kontroli wewnętrznej na okres styczeń 2021r-grudzień 2021 r. tj. Kontrola problemowa,
c) sporządzenie pisemnych sprawozdań po zakończeniu okresów półrocznych i przedłożenie ich Burmistrzowi w terminach: do 10 lipca-sprawozdanie za I półrocze oraz do 10 stycznia - sprawozdanie za II półrocze. ,
d) usługi doradcze mające na celu usprawnienie procesu zarządzania oraz funkcjonowania kontroli zarządczej,
3. Termin realizacji zamówienia: 09 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
4. Wymagania dotyczące wykonawcy:
- spełnienie wymogów określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 869 z późn.zm.).
- doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 3 kontroli w jst.
- oświadczenie Wykonawcy
5. Sposób przygotowania:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (na załączonym formularzu - "Oferta cenowa". Oferty otrzymane przez zamawiającego po wyznaczonym terminie nie zostaną uwzględnione.
6. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej do 07.01.2021 r.
http://www.sosnicowice.pl/informacje/platforma-zakupowa.html
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00. Oferty złożone w inny sposób nie będą podlegały ocenie oraz zostaną zwrócone wykonawcy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
7.Sposób obliczania ceny oferty
Wykonawca poda cenę ofertową w formularzu ofertowym (załącznik nr1). Podane ceny muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i wymogami Zamawiającego.
8.Poprawa złożonych ofert
Zamawiający może poprawić w ofercie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona;
- oczywiste omyłki pisarskie (widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylna pisownia, widoczne niezamierzone opuszczenie jednego wyrazu),
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem cenowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
9. Unieważnienie postępowania
Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli:
a) cena najkorzystniejszej oferty przekroczyć środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizacją przedmiotu postępowania,
b) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie mona było wcześniej przewidzieć,
c) postępowanie obaczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Klauzula informacyjna
Dostępna na stronie internetowej urzędu w zakładce BIP.
Uwagi:
Kryterium oceny ofert - cena 100%. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana
oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą
liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
W przypadku jeżeli ofert, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawiony do wyboru ofert najkorzystniejszej spośród pozostałych lub powtórzeniu zapytania ofertowego.
-W przypadku pytań , proszę o kontakt pod nr tel/ 32 235 86 70
Oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
TERMIN REALIZACJI:
od dnia podpisania umowy styczeń 2021 do 31.12.2021 r.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-12-30
12:08:13
|
Dominika Jaroszyńska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?