Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego w 2021 roku

Waldemar Karpacz
Służba Ochrony Państwa
Termin:
Zamieszczenia : 28-12-2020 14:43:00
Składania : 04-01-2021 15:29:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

 

Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu  nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usługi co do ogólnej  ilości wagowej pranych wodnie oraz czyszczonych chemicznie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, w zależności od jego potrzeb oraz możliwości finansowych. W przypadku zmniejszenia ilości wagowej  przedmiotów przewidzianych do prania wodnego i czyszczenia chemicznego Wykonawca nie będzie żądał odszkodowania z tego tytułu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

 

Zamawiający informuje, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy na usługi pralnicze.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

         1.          Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.

         2.          Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.

         3.          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO 

w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej 

w złotych równowartości  kwoty 30 000 EURO.

         4.          Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

         5.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza  Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).

         6.          Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

         7.          Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.

         8.          Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

         9.          Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.

     10.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
CYKLE PRANIA WODNEGO.docx docx 17.49 2020-12-28 14:43:00 Przedmiot zamówienia
CYKLE CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO.docx docx 17.35 2020-12-28 14:43:00 Przedmiot zamówienia
Warunki umowy.doc doc 85 2020-12-28 14:43:00 Kryterium
101614_kontakt@pralniasupra.pl.pdf pdf 41.37 2020-12-29 08:50:55 Publiczna wiadomość
102067_76marcin@op.pl.pdf pdf 31.89 2020-12-30 09:41:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-30 09:41 Waldemar Karpacz Odpowiedź na pytanie.

102067_76marcin@op.p [...].pdf

2020-12-29 08:50 Waldemar Karpacz Odpowiedź na pytanie.

101614_kontakt@praln [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pranie wodne przedmiotów zaopatrzenia mundurowego Usługa prania wodnego wykonana zgodnie z cyklami opisanymi w załączniku do zapytania

CYKLE PRANIA WODNEGO [...].docx

3000 kg Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
2 Czyszczenie chemiczne przedmiotów zaopatrzenia mundurowego Usługa czyszczenia chemicznego wykonana zgodnie z cyklami opisanymi w załączniku do zapytania

CYKLE CZYSZCZENIA CH [...].docx

800 kg Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 31.12.2021 r. od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Adres Wykonawcy - Należy wpisać adres/siedzibę, telefon kontaktowy Wykonawcy składającego ofertę oraz NIP i Regon (0)
6 Związanie ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 14 dni licząc od dnia,w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Warunki umowy - Wykonawca zapoznał się z warunkami umowy stanowiącej załącznik do zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Warunki umowy.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 421