Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przeniesienie centrali Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego z portierni do przyległego pomieszczenia nr 07 w DS-1 "Bakałarz" al. Bohaterów Warszawy 75 w Szczecinie

Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2020 12:47:00
Składania : 30-12-2020 13:30:00
Otwarcia : 30-12-2020 13:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Wymagania i specyfikacja

W imieniu Uniwersytetu Szczecińskiego  informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na: Przeniesienie centrali Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego z portierni do przyległego pomieszczenia nr 07 w DS-1 "Bakałarz" al. Bohaterów Warszawy 75 w Szczecinie.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 30 dni od podpisania umowy;

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy;

- osoby wykonujące roboty muszą posiadać aktualne uprawnienia i zaświadczenia kwalifikacyjne „E” do 1kV (lub wyższe), a osoby nadzoru zaświadczenia kwalifikacyjne „D” do 1 kV (lub wyższe), przy jednoczesnym spełnieniu poniżej wymienionych wymagań;

- Wykonawca powinien posiadać certyfikat producenta centrali DSO ABT Venas uprawniający do konfiguracji, projektowania, instalowania, programowania oraz uruchamiania zainstalowanego w obiekcie systemu;

- Wykonawca powinien posiadać certyfikat CNBOP w zakresie projektowania, instalacji i konserwacji Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych;

- Wykonawca powinien posiadać autoryzacje producenta zainstalowanego w obiekcie systemu sygnalizacji pożaru Schrack Seconet;

- Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej  po uprzednim umówieniu z Kierownikiem obiektu DS-1 mgr Markiem Michalakiem  dostępnym pod nr  tel. 91 444 26 74;

- oferty należy składać tylko w wersji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, Zamawiający nie przyjmuje ofert w wersji papierowej;

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod adresem e-mail: marek.badurski@univ.szczecin.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis zam przeniesienie DSO w DS-1v2.pdf pdf 152.87 2020-12-24 07:41:59 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przeniesienie centrali Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego z portierni do przyległego pomieszczenia nr 07 w DS-1 "Bakałarz" Przeniesienie centrali DSO z portierni do przyległego pomieszczenia nr 07 w DS-1 "Bakałarz" al. Bohaterów Warszawy 75 w Szczecinie. 1 szt. Uniwersytet Szczeciński
al. Papieża Jana Pawła II 22a
70-453, Szczecin
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Gwarancja 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 339