Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2020 12:47:00 |
Składania : | 30-12-2020 13:30:00 |
Otwarcia : | 30-12-2020 13:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W imieniu Uniwersytetu Szczecińskiego informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na: Przeniesienie centrali Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego z portierni do przyległego pomieszczenia nr 07 w DS-1 "Bakałarz" al. Bohaterów Warszawy 75 w Szczecinie.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 30 dni od podpisania umowy;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy;
- osoby wykonujące roboty muszą posiadać aktualne uprawnienia i zaświadczenia kwalifikacyjne „E” do 1kV (lub wyższe), a osoby nadzoru zaświadczenia kwalifikacyjne „D” do 1 kV (lub wyższe), przy jednoczesnym spełnieniu poniżej wymienionych wymagań;
- Wykonawca powinien posiadać certyfikat producenta centrali DSO ABT Venas uprawniający do konfiguracji, projektowania, instalowania, programowania oraz uruchamiania zainstalowanego w obiekcie systemu;
- Wykonawca powinien posiadać certyfikat CNBOP w zakresie projektowania, instalacji i konserwacji Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych;
- Wykonawca powinien posiadać autoryzacje producenta zainstalowanego w obiekcie systemu sygnalizacji pożaru Schrack Seconet;
- Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu z Kierownikiem obiektu DS-1 mgr Markiem Michalakiem dostępnym pod nr tel. 91 444 26 74;
- oferty należy składać tylko w wersji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, Zamawiający nie przyjmuje ofert w wersji papierowej;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod adresem e-mail: marek.badurski@univ.szczecin.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty