Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-12-2020 17:44:00 |
Składania : | 23-12-2020 07:30:00 |
Otwarcia : | 23-12-2020 07:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Komenda
Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą
o przedstawienie oferty cenowej
i terminowej na wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany systemu
klimatyzacji dla potrzeb stanowiska kierowania Komendy Miejskiej
Policji w Poznaniu przy ulicy Szylinga 2. Termin wykonania robót
budowlanych do 30.04.2021.
Zakres wykonania robót budowlanych:
1. Demontaż
nieczynnego systemu klimatyzacji wraz z utylizacją (jednostka zewnętrzna m-ki
Fujitsu, orurowanie oraz 6 jednostek wewnętrznych).
2. Dostarczenie
oraz wykonanie robót budowlanych związanych z pracami instalacyjnymi,
elektrycznymi oraz montażowymi dwóch niezależnych układów klimatyzacyjnych
składających się z dwóch jednostek zewnętrznych m-ki Gree , Jujitsu lub LG i
ośmiu jednostek wewnętrznych m-ki Gree , Jujitsu lub LG
3. Minimalna
moc chłodnicza każdej jednostki zewnętrznej co najmniej 22 kW każda.
4. Maksymalny
poziom głośności jednostek wewnętrznych - 35 decybeli,
jednostek zewnętrznych 65 decybeli.
5. Do
instalacji jednostek zewnętrznych dopuszcza się możliwość wykorzystania
istniejących stelaży na dachu.
6. Zamawiający
zakłada wykorzystanie istniejących otworów dachowych. Jednakże po zakończeniu
prac wykonawca zobowiązany jest do uszczelnienia otworów.
7. Montaż
minimum czterech jednostek wewnętrznych kasetonowych na każdą jednostkę
zewnętrzną o mocy sumarycznej jednostki zewnętrznej. Każda jednostka wewnętrzna
przymocowana do stropu.
8. Wykonanie
odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych w systemie pompowym do
instalacji kanalizacji sanitarnej.
9. Dopuszcza
się wykorzystanie z obecnego układu instalacji elektrycznej do jednego obiegu.
Natomiast wykonawca zobowiązany jest do wykonania instalacji elektrycznej do
drugiego obiegu wraz z montażem zabezpieczenia nadprądowego.
10. Skonfigurowanie
systemów układów klimatyzacyjnych w sposób umożliwiający niezależną od siebie
pracę.
11. Uruchomienie
systemu oraz sprawdzenie prawidłowego działania.
12. Odtworzenie
pierwotnego stanu technicznego sufitu w pomieszczeniach.
13. Czujniki
temperatury (po 2 na każdy system) zainstalowane na ścianach pomieszczenia.
Przewody umieszczone w korytkach natynkowych.
14. Wymagane są
dwa sterowniki, po jednym na każdy układ klimatyzacji, zamontowane na stałe na
ścianach pomieszczenia.
15. Sterowniki
wyposażone w system kontroli dostępu.
16. Wykonawca
ma obowiązek dostarczenia uproszczonej dokumentacji powykonawczej (schemat
instalacji i plan sytuacyjny rozmieszczenia urządzeń, wykonanie schematów
instalacji elektrycznej i sterowniczej).
17. Wykonawca
ma obowiązek dokonania szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej i
bezpiecznej eksploatacji zamontowanych układów.
Wymagania Zamawiającego:
·
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za
pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy
wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
·
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w
inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
·
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w
cenie brutto
·
Termin realizacji zamówienia do
30.04.2021 r.
·
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
·
Płatność – przelew z odroczonym terminem
płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod
wskazany przez zamawiającego adres
·
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy –
wyprodukowany w roku 2020 lub 2021 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
·
Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca
zobowiązany jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych przeglądów
gwarancyjnych. Wymagana jest 5-letnia gwarancja na wykonane prace oraz
urządzenia. W ramach gwarancji wymagany jest przegląd urządzeń co 6 miesięcy.
Zużyte elementy eksploatacyjne (filtry, olej, wentylatory, uzupełnienie
czynnika chłodniczego itp.) wykonawca wymieni na nowe. Podczas przeglądu
wymagane jest czyszczenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, sprawdzenie
parametrów pracy urządzeń, czyszczenie wymienników, sprawdzenie szczelności
układu chłodniczego, sprawdzenie pomp do skroplin i drożności układu ich
odprowadzania do kanalizacji. Po wykonaniu przeglądu Wykonawca dostarczy
Zamawiającemu stosowny protokół. Koszty gwarancji w tym serwisu gwarancyjnego
wraz z materiałami eksploatacyjnymi Wykonawca uwzględni w ofercie na wykonanie
robót budowlanych. Wymagana jest gotowość do przyjmowania zgłoszeń
awarii/usterek pod wskazanym numerem telefonu oraz adresem mailowym przez 24h/7
dni. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w terminie do 48h, rozumianym jako
przyjazd na obiekt i diagnozę problemu. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w
terminie do 21 dni kalendarzowych.
·
Po zakończeniu prac należy przedstawić kartę
odpadów.
·
Kary umowne:
- 500 zł za każdy
dzień zwłoki w przybyciu na obiekt po otrzymaniu informacji o
awarii,
- 500 zł za każdy
dzień nieterminowego usunięcia awarii i naprawy
- 3000 zł
jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu gwarancyjnego oraz
nie realizowania warunków gwarancji
-za przekroczenie
terminu wykonania zamówienia 30.04.2021 roku - 500 zł za każdy dzień
zwłoki
·
Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu
innej autoryzowanej firmie w celu utrzymania gwarancji w przypadku nie
realizowania warunków gwarancyjnych umowy.
·
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć
się wyborem dostawcy
·
Kryterium oceny najniższa cena
·
Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
Wymagane
dokumenty, które należy dołączyć w załącznikach do składanej oferty:
a) Wymagane jest przedstawienie posiadania
przez Wykonawcę aktualnej autoryzacji producenta urządzeń (certyfikat
autoryzacji producenta) lub aktualnego zaświadczenia producenta o dostępności
do części zamiennych oferowanych urządzeń.
b) Wymagane jest przedstawienie referencji
dotyczących wykonania dwóch instalacji klimatyzacji o mocy powyżej 20 kW na
jednym obiekcie lub dwóch obiektach. Zamawiający dopuszcza przedstawienie
oświadczenia oferenta z wyszczególnieniem podmiotu , dla którego realizował
instalacje klimatyzacji o mocy powyżej 20 K, wraz z kopią protokołu odbioru
robót przedmiotowej instalacji.
c)
Wymagane
jest przedstawienie następującego wykazu. Parametry techniczne proszę
przedstawić w ofercie wg niżej podanej tabeli dla każdego z dwóch wymaganych
obiegów.
Typ urządzenia |
Moc |
Ilość jednostek zewnętrznych i wewnetrznych |
Producent |
Poziom hałasu jednostki zewnętrzna/wewnętrzna |
|
|
|
|
|
d) Oferta cenowa musi zawierać wykaz cen:
urządzeń, kosztów robocizny oraz gwarancji.
Nie złożenie któregokolwiek
wyżej wymienionego dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Telefon kontaktowy:
4777 12477
Komunikaty