Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-12-2020 14:32:00 |
Składania : | 17-12-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na przegląd, obsługę, serwis czterech kotłowni olejowych i jednej gazowej w obiektach Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia rękojmią przez min. 24 miesiące;
- referencje: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się należytym wykonaniem co najmniej jednej usługi w zakresie obsługi kotłowni, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - na wartość nie mniejszą niż 35.000,00 zł brutto - proszę o wypełnienie załącznika nr 6 do zaproszenia oraz załączenie min. 1 listu referencyjnego;
- wiedza technologiczna - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisku dozoru posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, pełniącą nadzór nad zespołem pracowników obsługujących bezpośrednio urządzenia i instalacje opalane olejem opałowym i gazem - proszę o wypełnienie zał. nr 5 do zaproszenia oraz załączenie skanu świadectwa kwalifikacyjnego.
UWAGA! Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty ujęte w pkt. 5 zaproszenia do złożenia propozycji cenowej (w tym m.in. wypełnione załączniki nr 4, 5, 6) oraz skan potwierdzony za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania propozycji cenowej.
Kryteria oceny ofert:
Cena - 80%
Stawka roboczogodziny dla usuwania awarii - 10%
Koszt dojazdu dla usuwania awarii - 5%
Narzut na zakupione materiały do usunięcia awarii - 5%
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty