Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 12/2020/Z Świadczenie usług utylizacji odpadów niebezpiecznych

Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2020 16:35:00
Składania : 22-12-2020 10:25:00
Otwarcia : 22-12-2020 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZ1 ODPADY.xlsx xlsx 10.05 2020-12-09 16:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA CZ 2 BATERIE.xlsx xlsx 9.97 2020-12-09 16:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 i 4.docx docx 11.67 2020-12-09 16:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 umowa na odpady.docx docx 21.31 2020-12-09 16:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 umowa na baterie itonery.docx docx 21 2020-12-09 16:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 7a CZ1 OFERTA ODPADY.xlsx xlsx 10.89 2020-12-09 16:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 7b CZ2 OFERTA BATERIE.xlsx xlsx 10.57 2020-12-09 16:35:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 RODO odpady.docx docx 16.78 2020-12-09 16:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 7a CZ1 OFERTA ODPADY.xlsx xlsx 10.89 2020-12-09 16:35:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 7b CZ2 OFERTA BATERIE.xlsx xlsx 10.57 2020-12-09 16:35:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZ1 ODPADY.xlsx xlsx 10.05 2020-12-09 16:35:00 Kryterium
Załącznik nr 5 umowa na odpady.docx docx 21.31 2020-12-09 16:35:00 Kryterium
Załącznik nr 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA CZ 2 BATERIE.xlsx xlsx 9.97 2020-12-09 16:35:00 Kryterium
Załącznik nr 6 umowa na baterie itonery.docx docx 21 2020-12-09 16:35:00 Kryterium
Załącznik Nr 8 RODO odpady.docx docx 16.78 2020-12-09 16:35:00 Kryterium
Załącznik nr 7a CZ1 OFERTA ODPADY.xlsx xlsx 10.89 2020-12-09 16:35:00 Kryterium
Załącznik nr 7b CZ2 OFERTA BATERIE.xlsx xlsx 10.57 2020-12-09 16:35:00 Kryterium
Załącznik nr 3 i 4.docx docx 11.67 2020-12-09 16:35:00 Kryterium
skan_20201216_064631_000630.pdf pdf 2159 2020-12-16 08:23:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-16 08:23 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Prosimy o zapoznanie się z ich treścią.

skan_20201216_064631 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych wraz z dzierżawą kontenerów świadczenie usług utylizacji niebezpiecznych odpadów

Załącznik nr 7a CZ1 [...].xlsx

1 szt. - (0)
2 Świadczenie usług utylizacji zużytych tonerów do drukarek, kartridży oraz baterii świadczenie usług odbioru zużytych baterii, tonerów, tuszy do drukarek, świetlówek, żarówek i akumulatorów

Załącznik nr 7b CZ2 [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2993 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 7a CZ1 [...].xlsx

Załącznik nr 7b CZ2 [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1.01.2021-31.12.2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, odzieży ochronnej, środków ochrony osobistej, dezynfekcji, itp. po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy z Opisem Przedmiotu Zamówienia cz. 1 odpady - Proszę przeczytać i potwierdzić wpisując: "Akceptuję".

Załącznik nr 1 OPIS [...].xlsx

Załącznik nr 5 umowa [...].docx

(0)
6 Projekt umowy z Opisem Przedmiotu Zamówienia cz. 2 baterie - Proszę przeczytać i potwierdzić wpisując: "Akceptuję".

Załącznik nr 2 OPIS [...].xlsx

Załącznik nr 6 umowa [...].docx

(0)
7 Klauzula RODO - Proszę wpisać: "Akceptuję". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 8 RODO [...].docx

(0)
8 Oświadczenie o miejscu utylizacji i wykaz zakładów - Proszę pobrać plik, wypełnić i dołączyć oraz wpisać: "Oświadczam". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 i 4.d [...].docx

(0)
9 Oświadczenie o podwykonawcach - Jeżeli Wykonawca zamierza korzystać ze wsparcia podwykowanców, proszę wpisać: "Oświadczamy , że następująca część zamówienia.............................................................. będzie powierzona podwykonawcom", jeżeli Wykonawca nie zamierza korzystać z pomocy podwykonwaców, proszę wpisać: "Oświadczam, że nie zamierzam korzystać z pomocy podwykonawców". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 429