Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie poborów próbek i analiz laboratoryjnych: wody surowej, wody uzdatnionej, ścieków oczyszczonych, ścieków surowych, ścieków popłucznych.

Patrycja Kantorska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2020 13:26:00
Składania : 14-12-2020 14:30:00
Otwarcia : 14-12-2020 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


GZGKiM.3331-105/20.WS Wągrowiec, 07.12.2020 r.




Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

ul. Janowiecka 98A

62-100 Wągrowiec

tel. 067 26 21 462

e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora




ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT


na realizację zadania polegającego na wykonaniu poborów próbek i wykonaniu analiz laboratoryjnych: wody surowej, wody uzdatnionej, ścieków oczyszczonych, ścieków surowych, ścieków popłucznych.


  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 1/15 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakłądzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.


  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poborów próbek oraz wykonanie analiz laboratoryjnych wody surowej, wody uzdatnionej, ścieków oczyszczonych, ścieków surowych, ścieków popłucznych, z obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Wągrowiec (wiejskiej), administrowanych przez Zamawiającego, przez laboratorium badawcze posiadające aktualne akredytacje wydane przez Polskie Centrum Akredytacji, przy zastosowaniu metod referencyjnych określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz.U. 2019 poz. 1311) oraz zalecanych norm określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294).

Terminy planowanych poborów zostaną określone w umowie zawartej z wybranym wykonawcą.

Zakres i liczba planowanych badań:

Rodzaj badanej próbki

Ilość badań [szt.]

Badane parametry

Ściek surowy – pobór całodobowy

12

BZT5

ChZTCr

zawiesina ogólna

Ściek oczyszczalny – pobór całodobowy

12

BZT5

ChZTCr

zawiesina ogólna

Ściek popłuczny – zakres A

30

zawiesina ogólna

żelazo

Ściek popłuczny – zakres B

12

Zawiesina ogólna

żelazo

pH

Woda surowa – zakres A

3

barwa, mętność, zapach, odczyn, zasadowość, przewodność, wapń, azotyny, azotany, amoniak, chlorki, siarczyny, żelazo ogólne, mangan, fosforany, sód

Woda surowa – zakres B

2

Barwa, mętność, zapach, odczyn, twardość ogólna, przewodność, wapń, azotyny, azotany,amoniak, chlorki, siarczyny, żelazo ogólne, mangan, fosforany, sód

Woda uzdatniona – monitoring kontrolny

32

Eschericia coli (e.coli), bakterie grupy coli, ogólna liczba mikroorganizmów w temp. 22°C, barwa, mętność, smak, zapach, stężenie jonów wodoru (pH), przewodność elektryczna

Woda uzdatniona – monitoring przeglądowy

8

Eschericia coli (e.coli), bakterie grupy coli, ogólna liczba mikroorganizmów w temp. 22°C, barwa, mętność, smak, zapach, stężenie jonów wodoru (pH), przewodność elektryczna,

enterokoki, akrylamid, antymon, arsen, azotany, benzen, benzo(a)piren, bor, bromiany, chlorek winylu, chrom, cyjanki, 1,2-dichloroetan, epichlorohydryna, fluorki, kadm, miedź, nikiel, ołów, pestycydy, ∑ pestycydów, rtęć, selen, ∑ trichloroetenu i tetrachloroetenu, ∑ wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych, Trihalometany – ogółem (∑THM), glin (Al.), jon amonu, chlorki, mangan, siarczany, sód, utlenialność z KmnO4, żelazo, bromodichlorometan, chlor wolny, chloraminy, trichlorometan (chloroform), magnez, twardość


Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych badań podanych w niniejszym punkcie jest ilością minimalną, ujętą w harmonogramie poboru prób stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy, i ich ilość może się zwiększyć, w zależności od potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość zamówienia może zwiększyć się maksymalnie o 30%.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:

  1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

  2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.


  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 02.01.2021 – 31.12.2021 r.


  1. Wynagrodzenie wykonawcy:

Rozliczenie następować będzie według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywania.

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).


  1. Warunki rozliczenia:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą do wystawienia faktury będzie przekazanie Zamawiającemu kompletnych sprawozdań z wykonanych badań. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.


  1. Forma składania ofert:

Wykonawca złoży ofertę (załącznik nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.


  1. Termin składania ofert: do 14.12.2020 r. do godz. 14.30.


  1. Przy  wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:

        a. Kryterium wyboru ofert przez Zamawiającego: cena

         b. Waga kryterium: 100%.


  1. Pozostałe informacje:

Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”, lub pod nr          tel.  67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Patrycja Kantorska- specjalista ds. windykacji i sprawozdań, Agnieszka Ciemachowska – dyrektor).

b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus,                    czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platfomazakupowa.pl


  1. Podpisanie umowy:

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.


  1. Zmiana treści zaproszenia:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeśli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.


  1. Obowiązek informacyjny

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.

  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

    1. Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

    2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.




Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – formularz oferty

2. Załącznik nr 2 – projekt umowy



DYREKTOR


/Agnieszka Ciemachowska/


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załacznik nr 2 do umowy-harmonogram poborów.pdf pdf 158.25 2020-12-07 13:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy PDF.pdf pdf 68.32 2020-12-07 13:26:00 Postępowanie
projekt umowy na badania 2021.pdf pdf 77.92 2020-12-14 09:55:12 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.doc doc 23.5 2020-12-07 13:26:00 Kryterium
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA 2.pdf pdf 108.05 2020-12-14 09:57:03 Publiczna wiadomość
sprostowanie-ilość badań.pdf pdf 33.15 2020-12-14 08:15:08 Publiczna wiadomość
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA 1.pdf pdf 121.33 2020-12-11 10:23:32 Publiczna wiadomość
otwacie ofert podpis.pdf pdf 1088 2020-12-15 11:16:07 Publiczna wiadomość
raport_pelny-403830 - otwarcie ofert.pdf pdf 156.76 2020-12-15 11:16:07 Publiczna wiadomość
raport wyboru ofert.pdf pdf 161.03 2020-12-15 11:33:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-15 11:33 Patrycja Kantorska Zamawiający w załączeniu przekazuje Raport Wyboru Ofert.

raport wyboru ofert. [...].pdf

2020-12-15 11:16 Patrycja Kantorska Zamawiający w załączeniu przekazuje raport z otwarcia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn. "Wykonanie poborów próbek i analiz laboratoryjnych: wody surowej, wody uzdatnionej, ścieków oczyszczonych, ścieków surowych, ścieków popłucznych".

otwacie ofert podpis [...].pdf

raport_pelny-403830 [...].pdf

2020-12-14 09:57 Patrycja Kantorska Zamawiający informuje, że w związku z prowadzonym postępowaniem wpłynęły pytania od oferenta, Pytania wraz z udzielonymi na nie odpowiedziami stanowią załącznik do niniejszego komunikatu.

ODPOWIEDŹ NA PYTANIA [...].pdf

2020-12-14 08:15 Patrycja Kantorska W załączeniu do niniejszego komunikatu, Zamawiający przekazuje informację o sprostowaniu do punktu 2 Zaproszenia do składania ofert.

sprostowanie-ilość b [...].pdf

2020-12-11 10:23 Patrycja Kantorska Zamawiający informuje, że w związku z prowadzonym postępowaniem wpłynęły pytania od dwóch oferentów. Pytania wraz z udzielonymi na nie odpowiedziami stanowią załącznik do niniejszego komunikatu.

ODPOWIEDŹ NA PYTANIA [...].pdf

2020-12-09 14:58 Patrycja Kantorska Zamawiający informuje o zmianie załącznika nr 2 do zapytania- projekt umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 formu [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 02.01.2021 - 31.12.2021 Proszę wpisać "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 785