Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.53.2020.AS Usługi nadzoru przy użyciu alarmu oraz systemu monitoringu wizyjnego w budynkach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju

Anna Sitkiewicz
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2020 10:26:00
Składania : 14-12-2020 12:00:00
Otwarcia : 14-12-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru przy użyciu systemów alarmowych, obsługa i konserwacja tych systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy
ul. 1 Maja 55, ul. 1 Maja 61, ul. Dworcowej 17E, oraz usługa nadzoru przy użyciu systemu monitoringu wizyjnego, obsługa i konserwacja tego systemu w obiekcie Podziemny Pasaż Handlowy „B” i w budynku przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju.


2.1. Zasadniczym celem jest skuteczna interwencja w przypadku włamania lub innego zdarzenia polegającego na nieuprawnionym wejściu do chronionych obiektów oraz zapewnienie sprawnego i niezawodnego działania systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego. Ponadto utrzymanie systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii systemów i dokonywanie drobnych napraw na wezwanie telefoniczne użytkownika).


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.


4. Termin realizacji usługi: od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. włącznie.

4.1. Podpisanie umowy przez Zamawiającego nastąpi w dniu 04.01.2021 r. z datą jej obowiązywania od 01.01.2021 r.
do 31.12.2021 r.
włącznie.

4.2. Komisyjne przekazanie powierzonych obiektów przy udziale przedstawicieli obu stron odbędzie się w dniu 31.12.2020 r.


5. Wymagania wobec Wykonawcy:

a) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisy OC) wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres realizowania usługi, o wartości polisy nie mniejszej niż 500.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu, do którego polisa była zawarta, bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod warunkiem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §9 ust. 1 lit. d) wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia, a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczenia polisy bez dodatkowego powiadomienia ze strony Zamawiającego, pod rygorem naliczenia kar umownych określonych w §9 ust. 1 lit. d) wzoru umowy.


b) wykazanie wykonania lub wykonywania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług na łączną kwotę minimum 40.000,00 zł brutto w zakresie obsługi monitoringu elektronicznego i wizyjnego, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, poświadczenia, listy polecające).


c) wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w tym 2 osoby odpowiedzialne za organizowanie i kierowanie zespołami pracowników ochrony fizycznej, o których mowa w art. 2 pkt 6 Ustawy o Ochronie Osób i Mienia z 22.08.1997r. (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz.1099 z poźn.zm.).


d) wykazanie, że Wykonawca posiada aktualną koncesję wydaną przez właściwy organ w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz.1099 z późn.zm.), która terminem swojej ważności obejmuje termin realizacji zamówienia.

W przypadku wygaśnięcia koncesji w trakcie realizacji umowy dopuszcza się, przedstawienie nowej koncesji, przy czym nie później niż 5 dni robocze przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej koncesji, pod rygorem naliczenia kar umownych określonych w §9 ust. 1 lit. c) wzoru umowy.


e) wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj: minimum dwoma środkami transportu (samochodami).



7. Do oferty należy dołączyć:

a) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia;

b) wykaz usług wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Zaproszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, np. listy referencyjne, listy polecające, poświadczenia;

c) wykaz osób wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Zaproszenia;

d) aktualną koncesję na prowadzenie działalności wydaną przez właściwy organ;

e) wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Zaproszenia;

f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcyjeśli oferta zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Instrukcja.pdf pdf 57.84 2020-12-07 10:26:00 Postępowanie
ST - monitoring alarmów.odt odt 27.33 2020-12-07 10:26:00 Postępowanie
Zaproszenie v.04.12.2020.odt odt 105.35 2020-12-07 10:26:00 Postępowanie
Odpowiedź na zapytanie.pdf pdf 232.64 2020-12-09 13:08:50 Publiczna wiadomość
odpowiedź na zapytanie 2.pdf pdf 194.13 2020-12-10 08:36:08 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie wyników postępowania (2).pdf pdf 252.11 2020-12-18 13:03:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-18 13:03 Anna Sitkiewicz W załączeniu ogłoszenie wyników postępowania.
Anna Sitkiewicz

Ogłoszenie wyników p [...].pdf

2020-12-10 08:36 Anna Sitkiewicz Dzień dobry. W załączeniu odpowiedź na zapytanie 2.
Anna Sitkiewicz

odpowiedź na zapytan [...].pdf

2020-12-09 13:08 Anna Sitkiewicz Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź za zapytanie.
Anna Sitkiewicz

Odpowiedź na zapytan [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena nie dotyczy - należy podać cenę w Formularzu ofertowym wg załącznika nr 1 do zaproszenia. Kwota określona w tej pozycji nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Wykaz usług - Załącznik nr 4 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz osób - Załącznik nr 5 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 aktualną koncesję na prowadzenie działalności - Zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 5 d) zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 wykaz sprzętu - Załącznik nr 6 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 403