Postępowanie: DKW.2232.6.2020.PB Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku

Piotr Banach
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Areszt Śledczy w Olsztynie
Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2020 15:03:00
Składania: 14-12-2020 11:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja



Ogłoszenie nr 762517-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Zakład Karny w Dublinach: Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Dublinach, krajowy numer identyfikacyjny 28035160400000, ul. Dubliny  16 , 11-430  Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 7543831, , e-mail dkw_dubliny@sw.gov.pl, arkadiusz.milewski@sw.gov.pl; maciej.zubowicz@sw.gov.pl, faks 89 7543612.
Adres strony internetowej (URL): https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zakład Karny w Dublinach, Dubliny 16, 11 - 430 Korsze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
Numer referencyjny: DKW.2232.6.2020.PB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28 A) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ Kody CPV artykułów będących przedmiotem dostaw: - 1500000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne - 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowe - 15331170-9 warzywa mrożone - 15330000-0 przetworzone warzywa i owoce, - 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, - 15500000-3 produkty mleczarskie - 15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych - 15800000-6 różne produkty spożywcze

II.5) Główny kod CPV: 15331170-9
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

15330000-0

15331170-9

15330000-0

15400000-2

15500000-3

15600000-4

15800000-6



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia




31.12.2021


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W dniu składania ofert wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1) formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego, zał. Nr 1a i/lub 1b do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

100,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę; b) przewiduje się również możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT stanowiącego podstawę wyliczenia wysokości tego wynagrodzenia; c) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, np. zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu w/w przeszkód. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. 5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Część 1. Przetwory konserwowe rybne, ryby i produkty głęboko mrożone - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg) 1 Pyzy ziemniaczane mrożone opakowanie do 5 kg 216,50 2 Kopytka mrożone opakowanie do 5 kg 279,00 3 Pierogi z serem mrożone opakowanie do 5 kg 238,50 4 Pierogi z mięsem mrożone opakowanie do 5 kg 263,00 5 Pyzy z mięsem mrożone opakowanie do 5 kg 78,00 6 Kalafior mrożony opakowanie do 15 kg 628,00 7 Mieszanka warzywna opakowanie do 15kg 580,00 8 Kotlet rybny mrożony 277,50 9 Kostka rybna mrożona 62,50 10 Sałatka z makreli 300 g – 330 g 242,22 11 Paprykarz szczeciński 300 g - 330g 303,93 12 Śledź w pomidorach 300 g – 330 g 635,58 13 Farsz rybny mrożony, opakowanie do 10 kg 628,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Część 2. Tłuszcze roślinne i zwierzęce - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l) 1 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 60%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 6 054,00 2 Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1, 3, 5 litra 185,00 3 Smalec, opakowanie jednostkowe kostka max. 250g 120,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Część 3. Produkty mleczarskie - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l) 1. Mleko w proszku klasa I odłuszczone szybkorozpuszczalne, (opakowanie do 25kg) 494,00 2. Ser topiony bez dodatków mięsnych (bloczki 100g) 372,20 3. Śmietana ukwaszona, homogenizowana 18 % (opakowanie do 400 g) 171,40 4. Twaróg chudy (opakowanie po 200g) 1 441,60 5. Jogurt naturalny bez cukru (opakowanie do 150g) 16,50 6 Ser topiony "kiełbaska" bez dodatków mięsnych (opakowanie jednostkowe 100g) 371,10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Część 4. Różne artykuły spożywcze - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l) 1 Ryż op. do 5kg 1 867,50 2 Kasza manna op. do 1kg 381,00 3 Kasza jęczmienna op. do 5 kg 1 661,50 4 Mąka pszenna op. 1 kg 1 439,00 5 Mąka ziemniaczana op. 1 kg 244,00 6 Makaron op. do 5 kg 3 209,50 7 Bułka tarta op. 0,5 kg 304,50 8 Groch połówki – op.do 5 kg 548,00 9 Fasola – op. do 5 kg 1 016,00 10 Kostka sojowa luz 308,00 11 Granulat sojowy luz 354,00 12 Przyprawa do bigosu op do 1 kg 114,50 13 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg 132,00 14 Przyprawa w płynie op. 0,5-1l 504,00 15 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg 454,00 16 Pieprz czarny mielony op. do 1kg 28,50 17 Majeranek op. do 1 kg 24,50 18 Liść laurowy op. do 1 kg 21,00 19 Ziele angielskie op. do 1 kg 13,00 20 Sól jodowana op. 1 kg 636,50 21 Musztarda op. do 5 kg 264,00 22 Keczup op. do 5 kg 208,00 23 Kawa zbożowa op. do 1 kg 326,00 24 Herbata op. do 1 kg 170,00 25 Majonez op. do 3 kg 98,00 26 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. 165,00 27 Leczo pieczarkowe op. do 5 kg 885,00 28 Pieczarki pasteryzowane op. do 5 kg 494,00 29 Cukier biały op. 1 kg 1 389,00 30 Dżem - różny asortyment, opakowanie do 15 kg 1 476,00 31 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg 1 649,00 32 Groszek konserwowy op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 139,60 33 Koncentrat pomidorowy 30% op. 900ml 796,50 34 Szczaw konserwowy op. do 900ml 68,40 35 Chrzan tarty op. do 900ml 106,20 36 Sos biały op. do 5 kg 271,00 37 Sos pieczeniowy op. do 5 kg 228,00 38 Zupa pieczarkowa op. do 5 kg 292,00 39 Zupa żurek op. do 5 kg 133,00 40 Zupa kalafiorowa op. do 2 kg 113,00 41 Bulion jarzynowy op. do 5 kg 716,00 42 Sok zagęszczony opakowannie do 5 l 1 108,00 43 Puree ziemniaczane płatki opakowanie do 25 kg 331,00 44 Czosnek suszony op. do 1 kg 15,50 45 Papryka mielona słodka op. do 1 kg 18,50 46 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg 38,00 47 Pietruszka nać op. do 1 kg 6,75 48 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 31,00 49 Kasza gryczana op. do 5 kg 577,00 50 Kasza pęczak op. do 5 kg 124,00 51 Płatki owsiane op. do 5 kg 237,50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15330000-0, 15600000-4, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

Przetwory konserwowe rybne, ryby i produkty głęboko mrożone - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg) 1 Kalafior mrożony opakowanie do 15 kg 117,00 2 Mieszanka warzywna opakowanie do 15kg 91,00 3 Kotlet rybny mrożony 157,50 4 Sałatka z makreli 300 g – 330 g 167,97 5 Paprykarz szczeciński 300 g - 330g 251,46 6 Pasta z łososia 130 g 3,90 7 Farsz rybny mrożony, opakowanie do 10 kg 118,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

6

Nazwa:

Tłuszcze roślinne i zwierzęce - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l) 1 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 40%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 1 770,00 2 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 60%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 75,00 3 Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1,3,5 litra 549,00 4 Smalec, opakowanie jednostkowe kostka max. 250g 40,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

7

Nazwa:

Produkty mleczarskie - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l) 1. Mleko w proszku klasa I odłuszczone szybkorozpuszczalne, (opakowanie do 25kg) 182,00 2. Ser topiony bez dodatków mięsnych (bloczki 100g) 117,10 3. Śmietana ukwaszona, homogenizowana 18 % (opakowanie do 400 g) 118,00 4. Twaróg chudy (opakowanie po 200g) 465,60 5. Jogurt naturalny bez cukru (opakowanie do 150g) 158,85 6 Ser topiony "kiełbaska" bez dodatków mięsnych (opakowanie jednostkowe 100g) 89,50 7 Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, (opakowanie jednostkowe 125-150 g 110,375 8 Serek śmietankowy naturalny (opakowanie jednostkowe 125-150 g) 14,55
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

8

Nazwa:

Różne artykuły spożywcze - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) *

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l) 1 Ryż op. do 5kg 816,50 2 Kasza manna op. do 1kg 245,50 3 Kasza jęczmienna op. do 5 kg 329,50 4 Mąka pszenna op. 1 kg 753,00 5 Mąka ziemniaczana op. 1 kg 42,00 6 Makaron op. do 5 kg 1 037,00 7 Bułka tarta op. 0,5 kg 88,00 8 Groch połówki – op.do 5 kg 338,00 9 Fasola – op. do 5 kg 226,00 10 Kostka sojowa luz 137,50 11 Granulat sojowy luz 118,00 12 Przyprawa do bigosu op do 1 kg 9,00 13 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg 9,00 14 Przyprawa w płynie op. 0,5-1l 234,00 15 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg 33,00 16 Pieprz czarny mielony op. do 1kg 16,00 17 Majeranek op. do 1 kg 16,50 18 Liść laurowy op. do 1 kg 13,50 19 Ziele angielskie op. do 1 kg 12,00 20 Sól jodowana op. 1 kg 266,00 21 Musztarda op. do 5 kg 60,00 22 Keczup op. do 5 kg 50,00 23 Kawa zbożowa op. do 1 kg 116,00 24 Herbata op. do 1 kg 54,50 25 Majonez op. do 3 kg 13,00 26 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. 73,00 27 Leczo pieczarkowe op. do 5 kg 459,00 28 Cukier biały op. 1 kg 557,00 29 Dżem - różny asortyment, opakowanie do 15 kg 312,00 30 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg 413,00 31 Groszek konserwowy op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 18,80 32 Koncentrat pomidorowy 30% op. 900ml 483,60 33 Szczaw konserwowy op. do 900ml 171,00 34 Chrzan tarty op. do 900ml 45,90 35 Zupa pieczarkowa op. do 5 kg 76,50 36 Zupa żurek op. do 5 kg 73,00 37 Zupa kalafiorowa op. do 2 kg 14,00 38 Sok zagęszczony opakowannie do 5 l 208,00 39 Czosnek suszony op. do 1 kg 4,00 40 Papryka mielona słodka op. do 1 kg 11,00 41 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg 8,00 42 Pietruszka nać op. do 1 kg 3,50 43 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 20,00 44 Kasza gryczana op. do 5 kg 113,00 45 Kasza pęczak op. do 5 kg 222,00 46 Płatki owsiane op. do 5 kg 118,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15330000-0, 15600000-4, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 585.22 2020-12-04 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 1a formularz ofertowy część 1,2,3,4dostawy do Dublin.xls xls 69.5 2020-12-04 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 1b formularz ofertowy część 5,6,7,8dostawy do Giżycka.xls xls 67.5 2020-12-04 15:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia.doc doc 159.5 2020-12-04 15:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 oświadzczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.doc doc 31.5 2020-12-04 15:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 oświadzczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc doc 39.5 2020-12-04 15:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 grupa kapitałowa.doc doc 37.5 2020-12-04 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 6 wzór umowy.doc doc 218.5 2020-12-04 15:03:00 Postępowanie
informacja.pdf pdf 977.52 2020-12-14 15:04:26 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 1851.35 2020-12-18 11:54:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-18 11:54 Piotr Banach Zawiadomienie o wyborze oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2020-12-14 15:04 Piotr Banach Informacja z sesji otwarcia ofert na podst. art. 86 ust. 5 ustawy Pzp

informacja.pdf

Liczba odsłon strony: 493