Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4241.90.2020.DI „Usługa zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej"

Daria Izdebska
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2020 12:23:00
Składania : 04-12-2020 13:00:00
Otwarcia : 04-12-2020 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Usługa zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej”.

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi niszczenia/brakowania dokumentacji niearchiwalnej w ilości ok. 32 mb, znajdującej się w kartonach archiwizacyjnych, pozbawionej elementów plastikowych, zawierającej drobne elementy metalowe (spinacze, zszywki).

1.2. Cena usługi winna zawierać kwotę za zniszczenie 1 mb dokumentacji przy ilości ok 32 mb oraz inne koszty związane z realizacją zadania m.in. dojazd do składnicy akt, załadunek wskazanych dokumentów do pojemników/worków Wykonawcy, plombowanie, podpisanie protokołu odbioru/przekazania dokumentów do niszczenia, transport zaplombowanych pojemników/worków do miejsca zniszczenia, rozładunek, zniszczenie dokumentów, wystawienie certyfikatu zniszczenia.

1.3. Zamawiający wymaga, aby dokumenty do brakowania zostały wyniesione z pomieszczeń składnicy akt, znajdującej się w osobnym budynku parterowym z możliwością dojazdu.

1.4. Ze strony Zamawiającego przy przekazywaniu dokumentacji niearchiwalnej do brakowania wezmą udział przynajmniej dwie osoby.

1.5. Przekazywanie dokumentacji do zniszczenia powinno odbywać się z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa wynikających z trwającą pandemią COVID 19 (obowiązek zakrywania ust i nosa, stosowania rękawiczek ochronnych).

1.6. Zamawiający żąda, aby niszczenie dokumentów było zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa.

1.7. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia protokołu odbioru/przekazania dokumentów do niszczenia i certyfikatu zniszczenia.

1.8. Do realizacji usługi niszczenia/brakowania dokumentacji niearchiwalnej, dla której upłynął okres przechowywania konieczne będzie zawarcie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.

1.9. Usługa nie będzie obejmować spisania dokumentów oraz uzyskania zgody. MZN posiada zgodę na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej wydaną przez Archiwum Państwowe.

1.10. Zamawiający określając przedmiot zamówienia, bierze pod uwagę tylko jednorazowe odebranie dokumentów przeznaczonych do brakowania w ilości ok. 32 mb.

1.11. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w niniejszym Zaproszeniu a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.



2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 14.12.2020 r.

2.1. Termin realizacji obejmuje także wystawnie protokołu odbioru/przekazania dokumentów do niszczenia i certyfikatu zniszczenia.

2.2. Dokładny termin wykonania usługi musi być poprzedzony kontaktem telefoniczny ze strony Wykonawcy przynajmniej na dwa dni robocze przed planowanym przyjazdem Wykonawcy.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy ppdo brakowanie 2020.pdf pdf 144.11 2020-12-01 12:23:00 Postępowanie
Zaproszenie brakowanie 2020.pdf pdf 142.29 2020-12-01 12:23:00 Postępowanie
zestawienie brakowanie.pdf pdf 346.93 2020-12-07 09:23:19 Publiczna wiadomość
modyfikacja oświadczenia Wykonawcy.pdf pdf 158.18 2020-12-04 09:02:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-08 11:32 Daria Izdebska Witam. Informujemy, że dokonaliśmy wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę RHENUS DATA OFFICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Nadarzynie przy al. Katowickiej 66 z ceną/stawką jednostkową ryczałtową brutto za 1mb usługi zniszczenia dokumentów: 19,68 zł brutto / 1mb.
2020-12-07 09:23 Daria Izdebska Witam.
W załączeniu ZESTAWIENIE OFERT CENOWYCH jakie zostały złożone w postępowaniu.

Pozdrawiam

zestawienie brakowan [...].pdf

2020-12-04 09:02 Anna Sitkiewicz W załączeniu Zamawiający dokonuje modyfikacji Zaproszenia do złożenia oferty w zakresie oświadczenia Wykonawcy.

modyfikacja oświadcz [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 mb usługi zniszczenia dokumentów Proszę o podanie ceny/stawki jednostkowej ryczałtowej brutto za 1 mb usługi zniszczenia dokumentów przy ilości ok. 32 mb. 1 mb - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 1 - Proszę o wypełnienie oraz dołączenie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1640