Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-11-2020 13:51:00 |
Składania : | 14-12-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 14-12-2020 11:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający określa poufny charakter informacji zawartej w części:
Załącznik nr 1 – Charakterystyka Zamawiającego
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 8 – Wykaz sprzętu elektronicznego
Załącznik nr 9 – Wykaz
pojazdów
Załącznik nr 10 – Wykaz budynków własnych PGKiM
Załącznik nr 11 – Wykaz budynków Gminy Miejskiej Turek
objętych ubezpieczeniem
Załącznik nr 12 – Wykaz budynków zarządzanych Wspólnot
objętych ubezpieczeniem
Załącznik nr 13 – Szczegółowy wykaz szkód
Wykonawca informacje o charakterze poufnym może uzyskać poprzez zawnioskowanie o ich przesłanie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/merydian w zakładce niniejszego postępowania. We wniosku o przesłanie Części poufnej SIWZ należy podać dane dotyczące Wnioskodawcy i Wykonawcy, którego reprezentuje powołując się na numer przedmiotowego postępowania.
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/merydian w sposób opisany w rozdziale XI SIWZ, w terminie do dnia 08.12.2020 r., do godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy zakupowej w siedzibie Pełnomocnika: MERYDIAN Brokerski Dom Ubezpieczeniowy Spółka Akcyjna, 90-456 Łódź, ul. Piotrkowska 233, Sala konferencyjna, II piętro, w dniu 08.12.2020 roku o godz. 11:15.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-12-18 11:16 | Michał Binkowski |
Dzień
dobry, w załączeniu przesyłam wybór ofert pozdrawiam Michał Binkowski |
2020-12-14 13:06 | Michał Binkowski |
dzień
dobry, w załączeniu informacja z otwarcia ofert. pozdrawiam Michał Binkowski |
2020-12-10 15:25 | Michał Binkowski |
Dzień
dobry, w załączeniu przesyłam sprostowanie treści SIWZ. |
2020-12-09 23:22 | Michał Binkowski | Odpowiedzi na pytania Wykonawców - część jawna |
2020-12-07 11:51 | Michał Binkowski |
Dzień
dobry, W związku z wnioskami Wykonawców informujemy o zmianie terminu składania / otwarcia ofert. nowy termin składania ofert: 14.12.2020 godz. 11:00 nowy termin otwarcia ofert: 14.12.2020 godz. 11:15 Odpowiedzi na pozostałe pytania Wykonawców zostaną opublikowane niezwłocznie. pozdrawiam Michał Binkowski |
Komunikaty