Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-11-2020 14:50:00 |
Składania : | 04-12-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-12-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: "Konserwacja instalacji AZART w budynkach mieszkalnych gminnych w Jastrzębiu-Zdroju".
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z zapewnieniem pogotowia technicznego (awaryjnego) instalacji anten zbiorczych AZART znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju w budynkach mieszkalnych gminnych.
2.2. Konserwacja instalacji AZART w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZN wg poniższego wykazu:
Lp. |
Adres |
Ilość gniazd abonenckich (punktów) |
1 |
Stodoły 52 |
22 |
2 |
Stodoły 54 |
26 |
3 |
Gagarina 108 |
58 |
4 |
Gagarina 110 |
58 |
5 |
Gagarina 112 |
56 |
6 |
Kościelna 1A |
8 |
7 |
Wyspiańskiego 2 |
9 |
8 |
Wyspiańskiego 4 |
9 |
9 |
Wyspiańskiego 6 |
9 |
10 |
Żeromskiego 7 |
6 |
2.2.1. Dopuszcza się możliwość poszerzenia zakresu zamówienia o budynki, na których zostanie wykonana instalacja AZART do odbioru TV naziemnej cyfrowej lub satelitarnej.
2.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa STWiOR, która stanowi integralny Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
2.4. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania usług nie ujętych w STWiOR bądź we wzorze umowy a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
3.1. Usuwanie zgłoszonych awarii powinno odbywać się maksymalnie do 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego lub najemcę lokalu.
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
4.1. Dysponowanie osobami posiadającymi:
a) stosowne świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych do 1 kV minimum jedna osoba;
b) stosowne świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji elektrycznych do 1 kV – minimum jedna osoba;
4.2. Zamawiający dopuszcza aby uprawnienia, o których mowa w 4.1. lit. a) i b) wyżej posiadała ta sama osoba.
5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ POMIĘDZY WYKONAWCĄ A ZAMAWIAJĄCYM:
5.1. Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 02.12.2020 r. do godz 1200.
5.2. Wyjaśnienia i odpowiedzi zamieszczane będą na stronie platformy zakupowej Open Nexus w zakładce właściwego postępowania.
5.3. Szczegółowych informacji w zakresie obsługi platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.
2020-12-18 13:45 | Daria Izdebska | Witam. W załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania. Pozdrawiam |
2020-12-07 09:22 | Daria Izdebska |
Witam. W załączeniu ZESTAWIENIE OFERT CENOWYCH jakie zostały złożone w postępowaniu. Pozdrawiam |
Komunikaty