Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie, ustawienie i utrzymanie tablic z nazwami ulic na terenie miasta Bydgoszczy w 2021r.

Deadlines:
Published : 26-11-2020 12:25:00
Placing offers : 07-12-2020 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


W imieniu Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na wykonanie, ustawienie i utrzymanie tablic z nazwami ulic na terenie Miasta Bydgoszczy zgodnie z zapytaniem ofertowym, formularzem ofertowym, specyfikacją techniczną i wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. (52) 582-27-18 Pan Jakub Proczek , (52) 582-27-22 Pani Ewa Jucha. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Kryteria do postępowania.pdf pdf 379 2020-11-26 12:25:00 Proceeding
Oferta.pdf pdf 596.52 2020-11-26 12:25:00 Proceeding
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru.pdf pdf 4374.01 2020-11-26 12:25:00 Proceeding
Wzór umowy.pdf pdf 6146.45 2020-11-26 12:25:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 715.04 2020-11-26 12:25:00 Proceeding
Kosztorys ofertowy.pdf pdf 604.32 2020-11-26 12:25:00 Subject of the order
Oferta.pdf pdf 596.52 2020-11-26 12:25:00 Subject of the order
Informacja RODO.pdf pdf 70.44 2020-11-26 12:25:00 Criterion
Kosztorys ofertowy.pdf pdf 604.32 2020-11-26 12:25:00 Criterion
Oferta.pdf pdf 596.52 2020-11-26 12:25:00 Criterion
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 1745.4 2020-12-17 13:59:53 Public message

Announcements

2020-12-17 13:59 Ewa Jucha Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Ewa Jucha

Informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pozycja -

Kosztorys ofertowy.p [...].pdf

Oferta.pdf

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Kosztorys ofertowy.p [...].pdf

Oferta.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin wykonania - 01.01.2021-31.12.2021 r.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Okres gwarancji - Zgodnie z SST. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą merytorycznie odpowiedzialną za wykonanie zadania. Wykonawca dysponuje minimum 2 samodzielnymi brygadami (każda brygada składa się z minimum 2 osób). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Doświadczenie - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w postaci min. 1 wykonanej roboty montażu słupków i znaków drogowych w ilości: montażu minimum 40 znaków drogowych i montażu minimum 20 słupków do znaków drogowych w ramach jednego zadania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
7 Informacja RODO - Wykonawca potwierdza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane osobowe, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Informacja RODO.pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 518