Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2020 10:35:00 |
Składania : | 30-11-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1
83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoża kompostowego w ilości 20 m 3 dla sołectwa Żuławka.
III. Termin realizacji zamówienia: 8.12.2020r.
IV. Miejsce dostawy: sołectwo Żuławka
V. Kryteria wyboru oferty: cena brutto 100 %
VI. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową Open Nexus.
2. Do oceny Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert
1.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielnie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym, zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus
Termin złożenia oferty: 5 dni od daty wystawienia zapytania.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
3. Jeżeli Dostawca którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4. Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową Open Nexus.
5. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez sołtysa protokół odbioru.
6. Termin płatności faktury: 21 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzenia bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. , poz. 1843 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielenie informacji ze strony Zamawiającego: Anita Sąpór, tel.: 58 692 94 61.
Komunikaty