Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2020 10:27:00 |
Składania : | 30-11-2020 07:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
I.
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1
83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa :
1) 2 szt. ławek parkowych bez oparcia,
a) długość siedziska 175 cm
- siedzisko wykonane z desek o wymiarach 45/70 mm.
- siedzisko w kolorze: mahoń
b) stelaż w kolorze czarny, wykonany z rur fi 60 mm
- malowany proszkowo, farbą odporną na warunki atmosferyczne
c) ławki muszą posiadać opcję przymocowania do podłoża
2) 6 szt. koszy ulicznych na odpady komunalne wraz z ich transportem na wskazaną lokalizację.
(przykładowa wizualizacja zał. nr 1)
Wymagania dotyczące zamawianych koszy ulicznych:
1. Dostarczone kosze muszą być nowe, czyste, kompletne i sprawne technicznie.
2. Kosze stalowe, ocynkowane, malowane proszkowo
3. Użyta podczas produkcji farba powinna być odporna na działanie warunków atmosferycznych.
4. Kosze powinny być wyposażone w:
a) pojemnik ok. 35 litrowy kolor zielony
b) daszek koloru czarnego
c) zamek zatrzaskowy
d) mechanizm obrotu służących do opróżniania pojemnika
e) słupek koloru czarnego z kotwą do montowania do podłoża,
f) na koszach znajdować ma się napis koloru białego „Gmina Pruszcz Gdański”
5. Opróżnianie powinno odbywać się poprzez odblokowanie kluczem zamka zatrzaskowego następnie wyjęcie z mechanizmu obrotu i opróżnienie pojemnika przez obrót
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie do 14 grudnia 2020 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV.
Miejsce dostarczenia : Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy
Pruszcz Gdański, 83-000 BĘDZIESZYN
113
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto przedmiotu
zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie
wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym
zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open
Nexus.
Termin złożenia oferty: 30.11.2020 roku, do godz. 7.30.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków
przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości
dostawy/zakupu przedmiotu zamówienia w zależności od podanej ceny.
3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi
telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
4) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie
poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia
negocjacji lub podpisania umowy/zamówienia.
5) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia
umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród
złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać
przez Platformę Zakupową openNEXUS.
7) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół
odbioru.
8) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
9) Koszty dostawy po stronie
Dostawcy.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j.
Dz.U. z
2019 r. poz. 1843 oraz
z 2020 r. poz.
288, 1086.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open
Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
2020-12-02 14:51 | Arkadiusz Kloskowski |
W
załączeniu
przedstawiam
wyniki
zapytania
ofertowego
na
zakup
przez
Gminę
Pruszcz
Gdański
ławek
parkowych
oraz
koszy
ulicznych
na
odpady
komunalne. Arkadiusz Kloskowski Inspektor ds. eksploatacji obiektów i terenów gminnych Urząd Gminy Pruszcz Gdański |
2020-11-25 11:22 | Arkadiusz Kloskowski |
W
dniu
25.11.2020
r.
dokonano
poprawy
w
pkt.
VIII.
Sposób
i
termin
złożenia
oferty: Termin złożenia oferty: z 30.11.2019 roku, do godz. 7.30 na datę 30.11.2020 roku, do godz. 7.30. Arkadiusz Kloskowski Inspektor ds. eksploatacji obiektów i terenów gminnych Urząd Gminy Pruszcz Gdański |
Komunikaty