Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-11-2020 14:31:00 |
Składania : | 25-11-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
I. Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1
83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi związanej z wymianą piasku na nawierzchni sypkiej pod urządzeniami zabawowymi i na placu zabaw znajdującym się w miejscowości Rokitnica, ul. Sadowa obejmującej :
- oczyszczenie nawierzchni sypkich ze starego piasku z powierzchni pod urządzeniami zabawowymi i na placu zabaw, i jego utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami
- dowóz i uzupełnienie piaskiem nawierzchni sypkich (piasek płukany o frakcji 0,2 –2 mm bez kamyków oraz części pylastych i ilastych w ilości 45 ton),
- uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach
- dostarczenie potwierdzenia o wielkości frakcji dostarczonego piasku
- zawiadomienie Zamawiającego (osoby upoważnione do odbioru przedmiotu zamówienia) telefonicznie/ faksem/ e-mailem, o terminie wybrania i przewiezienia piachu na plac zabaw, najpóźniej jeden dzień przed realizacją prac
-
III. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: 07.12.2020 r.
IV. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia,
2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko i koszty związane z wybraniem i przewiezieniem piachu oraz napełnieniem piaskownic i placów zabaw, do momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
V. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł)
VII. Sposób przygotowania oferty:
1.Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
2.Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.
3.Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1.Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus Spółka z o.o. (www.platformazakupowa.pl).
Ofertę należy złożyć do dnia 25.11.2020 r. do godz. 8:00
XI. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
X. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XII. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288.)
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.Zamawiający
2020-12-01 14:46 | Arkadiusz Kloskowski |
W
załączeniu
przedstawiam
wyniki
postępowania
ofertowego
na
usługę
wymiany
piasku
na
placu
zabaw
w
Rokitnicy
ul.
Sadowa. Arkadiusz Kloskowski Inspektor ds. eksploatacji obiektów i terenów gminnych Urząd Gminy Pruszcz Gdański |
Komunikaty