Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KD.7135.199.2020 Zapytanie ofertowe o cenę usług na: usuwanie, przemieszczanie i holowanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżone-go dla pojazdów usuniętych z drogi w ramach art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogo-wym oraz przetransportowanie nieodebranych pojazdów na wskazany przez zamawiają-cego parking

Bartłomiej Rainsz
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych
Deadlines:
Published : 20-11-2020 12:28:00
Placing offers : 27-11-2020 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications


Świdnica, dnia 20 listopada 2020 r.

 

Zapytanie ofertowe

 

I. Zamawiający:

           

Powiat Świdnicki

            Adres do korespondencji: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica.

 

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielania zamówień o wartości
do 30.000 euro zwracamy się z zapytaniem ofertowym, o cenę usług i złożenie oferty na:

 

usuwanie, przemieszczanie i holowanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi w ramach art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przetransportowanie nieodebranych pojazdów na wskazany przez zamawiającego parking

 

kod CPV - 50.11.81.10-9 - usługi holownicze,

                - 98.35.11.00-9 - usługi parkingowe.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Specyfikacja głównych wymagań:

a)       przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni
w tygodniu, polegająca na holowaniu i parkowaniu pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym,

b)       do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań, typu holownik, w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu, z każdego miejsca na terenie Powiatu Świdnickiego w możliwie najszybszym czasie,

c)       parkowanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym oraz monitorowanym, znajdującym się na terenie Powiatu Świdnickiego. Pojazdy uszkodzone winy być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał pogorszeniu w czasie parkowania. Parking winien posiadać odpowiednią liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie powierzonej liczby pojazdów.

d)      pojazdy nieodebrane przez właściciela w 14 (czternastej) dobie przechowywania będą przewożone na parking zlokalizowany w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców 12 (na terenie Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego); w przypadku gdy 14 (czternasta) doba przechowywania wypadnie w sobotę, niedzielę lub święto ustawowo wolne od pracy, pojazd należy przewieźć na parking w Jaworzynie Śląskiej w pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu wolnym od pracy.

2. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 

 

 

III. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie powinien załączyć Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań.

 

1.    Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, które wynikają z przepisów prawa i nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz. U. 2019, poz. 2140 z późn. zm.),

2.    Dysponowanie potencjałem technicznym tj.:

            - co najmniej dwoma pojazdami specjalnymi typu laweta do przewozu pojazdów do 3,5 tony (w tym rowerów, motorowerów i motocykli) oraz

- co najmniej jednym pojazdem do holowania wszelkich pojazdów powyżej 3,5 t

Wymienione pojazdy muszą być wyposażone we wciągarkę odpowiednio przystosowaną i spełniającą warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej.

4. Dysponowanie parkingiem strzeżonym oznakowanym tablicą informacyjną, trwale ogrodzonym z oświetleniem na całej powierzchni, znajdującym się na terenie Powiatu Świdnickiego

Parking musi posiadać co najmniej 20 miejsc dla pojazdów o dmc do 3,5 t. i co najmniej 1 miejsce dla pojazdów o długości powyżej 12 m. oraz 2 miejsca zadaszone dla pojazdów osobowych. Powierzchnia parkingu - co najmniej 500 m² o nawierzchni utwardzonej żużlem, betonem, asfaltem lub innym materiałem posiadającym podobne parametry. Parking musi posiadać system alarmowy lub inne środki techniczne np.: czujniki, kamery. Przy parkingu powinno znajdować się biuro oznakowane tablicą informacyjną, wyposażone w sprzęt ppoż. i sanitariaty.

5. Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000 złotych.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

 

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub za pomocą e-maila starostwo@powiat.swidnica.pl.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Bartłomiej Rainsz pod nr telefonu 74 8500 437,
    faks 74 5800 465, e-mail bartlomiej.rainsz@powiat.swidnica.pl
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy zamawiającego, tj.:

- od 7:00 do 15:00 w poniedziałek, środę i czwartek,

- od 7:00 do 17:00 we wtorek,

- od 7:00 do 13:00 w piątek.

 

VI. Miejsce składania oferty cenowej.

 

Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową, e-mailem starostwo@powiat.swidnica.pl lub w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Klienta na I piętrze, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA NA USUWANIE POJAZDÓW – NIE OTWIERAĆ” do dnia 27 listopada 2020 r. do godziny 12:00.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny.

 

Usuwanie i przechowywanie pojazdów (dot. pojazdów odebranych przez właściciela)

 

  1. Na załączonym formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1), należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia dot. usuwania i przechowywania pojazdu oraz  podać wysokość stawki podatku VAT.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Wykonawca określa w ofercie własne wynagrodzenie w nasypujący sposób:

-        określa cenę holowania jednego pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t netto, cyfrowo
i słownie,

-        określa podatek VAT w % oraz w złotych, cyfrowo i słownie,

-        określa cenę holowania jednego pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t brutto, cyfrowo i słownie,

-      cena holowania pojazdów w okresie 2 lat należy wyliczyć przez pomnożenie ceny holowania jednego pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t brutto przez ilość pojazdów (220 szt.).

-        określa cenę parkowania za jeden dzień, pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t netto, cyfrowo i słownie,

-        określa podatek VAT w % oraz w złotych, cyfrowo i słownie,

-        określa cenę parkowania za jeden dzień pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t brutto, cyfrowo i słownie,

-        cena parkowania pojazdów odebranych w okresie 5 dni należy wyliczyć przez pomnożenie ceny parkowania za jeden dzień pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t brutto przez ilość pojazdów (220 szt.) oraz liczbę dni (5 dni).

  1. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  2. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
    w złotych polskich.

 

Usuwanie, przechowywanie i przetransportowanie pojazdów (dot. pojazdów nieodebranych przez właściciela)

 

 

  1. Na załączonym formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1), należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia dot. usuwania, przechowywania i przetransportowania pojazdu oraz  podać wysokość stawki podatku VAT.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Wykonawca określa w ofercie własne wynagrodzenie w nasypujący sposób:

-        określa cenę holowania jednego pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t netto, cyfrowo
i słownie,

-        określa podatek VAT w % oraz w złotych, cyfrowo i słownie,

-        określa cenę holowania jednego pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t brutto, cyfrowo i słownie,

-      cena holowania pojazdów nieodebranych w okresie 2 lat należy wyliczyć przez pomnożenie ceny holowania jednego pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t brutto przez ilość pojazdów (120 szt.).

-        określa cenę parkowania za jeden dzień, pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t netto, cyfrowo i słownie,

-        określa podatek VAT w % oraz w złotych, cyfrowo i słownie,

-        określa cenę parkowania za jeden dzień pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t brutto, cyfrowo i słownie,

-        cena parkowania pojazdów nieodebranych w okresie 14 dni należy wyliczyć przez pomnożenie ceny parkowania za jeden dzień pojazdu o masie całkowitej do 3,5 t brutto przez ilość pojazdów (120 szt.) oraz liczbę dni (14 dni).

-        cena przetransportowania pojazdów nieodebranych o dmc do 3,5 t z parkingu strzeżonego Wykonawcy na parking zlokalizowany w Jaworzynie Śląskiej należy wyliczyć przez pomnożenie ceny brutto przetransportowania jednego pojazdu oraz liczby pojazdów (120 szt.)

  1. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  2. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
    w złotych polskich.

 

VII. Informacje dodatkowe.

 

  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie: pisemnej na załączonym wzorze wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – oferta cenowa.
  2. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowej.
  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  5. Najkorzystniejsza oferta cenowa to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
  6. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej ofert cenowej.
  7. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  9. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania.

 

 

 

Załączniki:

  1. Oferta cenowa.
  2. Projekt umowy wraz z załącznikami.




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OSWIADCZENIE dot. parkingu.doc doc 30 2020-11-20 12:28:00 Proceeding
wykaz sprzetu.doc doc 34 2020-11-20 12:28:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.doc doc 53 2020-11-20 12:28:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do projektu umowy.doc doc 38 2020-11-20 12:28:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - projekt umowy.pdf pdf 3744.13 2020-11-20 12:28:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do projektu umowy.doc doc 36.5 2020-11-20 12:28:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 3917.08 2020-11-20 12:28:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.doc doc 53 2020-11-20 12:28:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.doc doc 53 2020-11-20 12:28:00 Criterion
Załącznik nr 1 do projektu umowy.doc doc 38 2020-11-20 12:28:00 Criterion
Załącznik nr 2 - projekt umowy.pdf pdf 3744.13 2020-11-20 12:28:00 Criterion
Załącznik nr 2 do projektu umowy.doc doc 36.5 2020-11-20 12:28:00 Criterion
wykaz sprzetu.doc doc 34 2020-11-20 12:28:00 Criterion
OSWIADCZENIE dot. parkingu.doc doc 30 2020-11-20 12:28:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 OFERTA CENOWA Cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia Oferta Cenowa pozycja nr 3

Załącznik nr 1 - ofe [...].doc

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1 - ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 1 do pr [...].doc

Załącznik nr 2 - pro [...].pdf

Załącznik nr 2 do pr [...].doc

(0)
3 Wykaz sprzętu - Proszę o wypełnienie, podpisanie i dołączenie zeskanowanego wykazu Attachment required

wykaz sprzetu.doc

(0)
4 Oświadczenie o posiadaniu parkingu - Proszę o wypełnienie, podpisanie i dołączenie zeskanowanego oświadczenia Attachment required

OSWIADCZENIE dot. pa [...].doc

(0)
5 Wymagane dokumenty - 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2. kserokopia aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy/zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika 3. kserokopia aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 615