Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zapytanie ofertowe o cenę usługi i o złożenie oferty na przedmiot zamówienia pn. „Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy”.

Anna Tabaka
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Administracyjny
Deadlines:
Published : 19-11-2020 08:29:00
Placing offers : 27-11-2020 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


Świdnica, 19.11.2020r.

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 

I.                   Zamawiający:

 

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro,, zwraca się  z zapytaniem ofertowym o cenę usługi i o złożenie oferty na przedmiot zamówienia pn. „Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy”.

 

kod CPV – 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe)

 

II.                Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego:

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy,

2.      Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego został zawarty w załączniku do projektu umowy – formularzu rzeczowo-cenowym.

3.      Ilości materiałów biurowych wskazanych w załączniku do projektu umowy – formularzu rzeczowo-cenowym w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie, jednak wartość umowy nie może przekroczyć ceny ofertowej.       

4.      Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko do siedziby Starostwa Powiatowego w Świdnicy, przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.

5.      Materiały biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia 02.01.2021r. do dnia 31.12.2021r.

6.      Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego.

7.      Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną partię towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Dostawa będzie dokonywana w godzinach 8,00 – 13,00 - po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, faksem lub drogą elektroniczną.

 

III.   Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się                           

              z Wykonawcami.

 

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Anna Tabaka - Inspektor w Wydziale Administracyjnym pod nr tel. 74 850-04-09, e-mail: anna.tabaka@powiat.swidnica.pl

2.      Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:

Kontakt z Zamawiającym:

- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7,                  

  58-100 Świdnica

- drogą elektroniczną: e-mail: anna.tabaka@powiat.swidnica.pl .

 

IV.             Miejsce i termin złożenia oferty cenowej

 

 

Ofertę cenową oraz formularz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do projektu umowy należy złożyć :

- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica ,lub

- w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe ul. Marii Skłodowskiej –

  Curie 7, 58-100 Świdnica , Biuro Obsługi Klienta, faksem 074/8530927 ,lub

- drogą elektroniczną starostwo@powiat.swidnica.pl do dnia  27.11.2020r. do godz. 10.00

 

V. Opis sposobu obliczania ceny

 

1.   Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres rzeczowy określony w formularzu rzeczowo – cenowym.

         W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumny 5, 6 i 7 formularza rzeczowo            -cenowego stanowiącego załącznik do projektu umowy.

2.  Ogólna wartość wynikająca z formularza rzeczowo-cenowego musi być identyczna z ceną     

     wpisaną do formularza oferty.

3.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po

 przecinku.

4.      Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

5.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę  brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.

 

VI. Informacje dodatkowe

 

1.    Ofertę cenową oraz formularz rzeczowo-cenowy należy złożyć w formie pisemnej na załączonych wzorach według załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – oferta cenowa oraz załącznika do umowy -formularz rzeczowo-cenowy.

2.    Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

3.    Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu złożenia oferty cenowej.

4.    Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.    Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się                           o udzielenie zmówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia                o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.     Zamawiający zastrzega, że może pozostawić  niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę , jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

Załączniki:

 

  1. Formularz - Oferta cenowa ( zał. nr 1)
  2. Projekt umowy ( zał. nr 2)

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
oferta cenowa.doc doc 42 2020-11-19 08:29:01 Proceeding
Zapytanie ofertowe.doc doc 75.5 2020-11-19 08:29:00 Proceeding
UMOWA-wzór.doc doc 42.5 2020-11-19 08:29:03 Proceeding
formuarz rzeczowo-cenowy -załacznik do projektu umowy.xlsx xlsx 25.55 2020-11-19 08:29:08 Proceeding
oferta cenowa.doc doc 42 2020-11-19 08:29:00 Subject of the order
oferta cenowa.doc doc 42 2020-11-19 08:29:00 Criterion
UMOWA-wzór.doc doc 42.5 2020-11-19 08:29:00 Criterion
formuarz rzeczowo-cenowy -załacznik do projektu umowy.xlsx xlsx 25.55 2020-11-19 08:29:29 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 oferta cenowa -

oferta cenowa.doc

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

oferta cenowa.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

UMOWA-wzór.doc

(0)
3 Formularz rzeczowo-cenowy - Proszę dołączyć wypełniony i podpisany formularz Attachment required

formuarz rzeczowo-ce [...].xlsx

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 537