Postępowanie: 57/ZP/U/INFR/2020 USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW POMPOWNI POŻAROWYCH I INSTALACJI PIANOWYCH W SKŁADZIE MAKSYMILIANOWO W LATACH 2021-2023

Katarzyna KOŁODZIEJSKA
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2020 14:43:00
Składania: 18-11-2020 09:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawnaGodz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

UWAGA: Zamawiający informuje, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) przesyłki pocztowe dostarczane są do Zamawiającego trzy razy
w tygodniu, tj. w poniedziałki, wtorki 
i  czwartki. 


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

KOMUNIKAT

Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.

Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl

W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.

Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentów o ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.

Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020-ZP-57-OGLOSZENIE.docx docx 34.01 2020-11-10 14:43:00 Postępowanie
2020-ZP-57-SIWZ.docx docx 125.3 2020-11-10 14:43:00 Postępowanie
2020-ZP-57-ZAL02-Wykaz urzadzen-ZC.xlsx xlsx 15.05 2020-11-10 14:43:00 Postępowanie
2020-ZP-57-ZAL09-UMOWA.doc doc 296 2020-11-10 14:43:00 Postępowanie
Zalaczniki do umowy.zip zip 114.44 2020-11-10 14:43:00 Postępowanie
2020-ZP-57-informacja-z-otwarcia-ofert.doc doc 44 2020-11-18 13:58:13 Publiczna wiadomość
2020-ZP-57-wybor.docx docx 21.64 2020-12-16 11:06:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-16 11:06 Katarzyna KOŁODZIEJSKA Wybór oferty

2020-ZP-57-wybor.doc [...].docx

2020-11-18 13:58 Katarzyna KOŁODZIEJSKA Informacja z otwarcia ofert

2020-ZP-57-informacj [...].doc

Liczba odsłon strony: 748