Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 06-11-2020 14:15:00 |
Placing offers : | 18-11-2020 08:00:00 |
Offers opening : | 18-11-2020 08:30:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Znak sprawy: SG.2001.15.2020 Jastrzębie-Zdrój, 06.11.2020 r.
I. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zamawiającego tonerów do urządzeń biurowych, zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. HP LaserJet CE 255A , CE 255A – black – oryginał – 2 szt.
2. HP LaserJet MFP M477, CF 410XC – black – oryginał – 2 szt.
3. HP LaserJet MFP M477, CF 411XC – cyan – oryginał – 1 szt.
4. HP LaserJet MFP M477, CF 412XC – yellow – oryginał – 1 szt.
5. HP LaserJet MFP M477, CF 413XC – magenta – oryginał – 1 szt.
6. HP LaserJet M 125A , CE 283A – black – zamiennik – 4 szt.
7. HP LaserJet M 1536 , CE 278A – black – zamiennik - 8 szt.
8. HP LaserJet P1102 , CE 285A – black – zamiennik – 1 szt.
9. HP LaserJet M 26A , CF 279A – black - zamiennik - 1 szt.
UWAGA: Pod pojęciem „ oryginał ” rozumie się toner wyprodukowany przez producenta drukarki.
II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe, fabrycznie zapakowane, wolne od wad i objęte gwarancją producenta na okres minimum dwóch lat od daty zakupu przez Zamawiającego lub do wyczerpania się środka barwiącego.
2. Zamawiający odsyła wadliwe tonery do Dostawcy wraz z kopią dowodu zakupu oraz z wydrukiem próbnym (jeżeli istnieje możliwość techniczna). Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.
3. Termin realizacji zamówienia: 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
III. WARUNKI PŁATNOŚCI:
1. Zakup będzie podlegał rozliczeniu mechanizmem podzielnej płatności (split payment) – podstawa prawna; art.108a Ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług – Dz. U. z 2018 r. , poz. 2174 tj. z późn. zm.
2. Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty dostawy towaru i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
IV. KOSZT DOSTAWY:
Po stronie dostawcy do siedziby Zamawiającego: Jastrzębski Zakład Komunalny, ul. Dworcowa 17 D, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
V. INFORMACJE POZOSTAŁE:
1. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym podpisanym przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
3. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus – tel. 61 679 19 00.
Announcements