Zamieszczenia : | 29-10-2020 12:29:00 |
Składania: | 12-11-2020 23:59:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
09.11.2020 r.
UWAGA!
Zamawiający wprowadził zmiany we wzorze umowy na dzierżawę
laserowych urządzeń wielofunkcyjnych.
Zmiany dotyczą przedmiotu
umowy oraz sposobu rozliczeń (§ 1, § 4)
Analogicznie zmianie uległ również zał. nr 1 do Formularza ofertowego (kalkulacja)
Dotychczasowy wymóg Zamawiającego:
17 |
Dodatkowy warunek |
Przebieg nie większy niż 100 000 kopii |
Wymóg Zmawiającego obowiązujący po zmianie opisu treści przedmiotu zamówienia:
17 |
Stan dzierżawionych urządzeń |
Zamawiający wymaga fabrycznie nowych urządzeń |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu zaprasza do składania ofert na:
„Dzierżawę 1 kolorowego i 9 monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzająco-monitorującym realizację wydruku podążającego oraz świadczenie usług serwisowo-eksploatacyjnych zapewniających utrzymanie dzierżawionych urządzeń w stanie pełnej gotowości w okresie od podpisania umowy do 31.12.2023.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz ofertowy znajduje się w załącznikach.
Nie należy za pomocą platformy składać oferty. Należy je złożyć zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy zamieszczoną w zapytaniu ofertowym.
2020-11-16 11:33 | Katarzyna Sieradzka | Protokół z postępowania |
2020-11-09 13:52 | Katarzyna Sieradzka |
Zamawiający
wprowadził
zmiany
we
wzorze
umowy
na
dzierżawę
laserowych
urządzeń
wielofunkcyjnych. Zmiany dotyczą przedmiotu umowy oraz sposobu rozliczeń (§ 1, § 4) |
2020-11-09 09:00 | Katarzyna Sieradzka |
Pytanie
Wykonawcy: dotyczy Systemu zarządzająco-monitorującego - str. 6 pkt 3. Zamawiający wymaga instalacji systemu zarządzającego na dostarczonym przez Wykonawcę sprzęcie. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązania do wydruku podążającego opartego na zasobach chmurowych? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza w zakresie rozwiązań organizujących druk, zarządzających usługami, zliczających wykonane usługi żadnych rozwiązań opartych o zasoby chmurowe. |
2020-11-06 14:34 | Katarzyna Sieradzka |
Pytania
Wykonawcy: Pytanie 1 Czy Zamawiający dopuści urządzenie A4 z podajnikiem ręcznym na 50 arkuszy? Podajnik ręczny jest kasetą dodatkową na pojedyncze kartki (większa gramatura, folia) i zastosowanie podajnika na 50 arkuszy nie wpłynie na obniżeni funkcjonalności. Odp. Tak, Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie Pytanie 2 Czy Zamawiający, po modyfikacji pojemności kaset wejściowych, dopuści urządzenie o pojemności 1 x 500 stron? Zostanie spełniony podstawowy wymóg pojemności 500 stron (2x250). odp. Tak, Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie |
2020-11-05 09:54 | Katarzyna Sieradzka |
Pytanie
Wykonawcy Czy Zamawiający zmodyfikuje minimalną wysokość na 1,1 m? Oferowane urządzenia A4 z tym parametrem umożliwiają obsługę urządzeń w sposób ergonomiczny. Odpowiedź tak, Zamawiający dopuszcza minimalną wysokość na której znajdować powinien się panel dotykowy do obsługi urządzeń na 1,1 m. |
2020-11-05 09:48 | Katarzyna Sieradzka |
W
związku
z
zadanym
poniżej
zawartym
pytaniem
dotyczącym
wymogu
instalacji
systemu
na
serwerze
Wykonawcy: Pytanie: "Zmawiający zawarł wymóg instalacji systemu na własnym serwerze. Czy w zakresie monitorowania stanu technicznego urządzeń, dopuszczone zostanie rozwiązanie, na którym na lokalnym serwerze jest zainstalowany agent zbierający informację o urządzeniach, a statystyki wysyłane są na serwer Wykonawcy?" Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż z doświadczenia w pracy z systemami nadzorującymi wydruk, często wymagają one specyficznych konfiguracji, Adobe Flash Palyer lub apletów Javy w odpowiedniej wersji, dlatego aby niknąć problemów związanych z brakiem możliwości dostosowania serwerów Zamawiającego, wymagane jest aby całość oprogramowania do nadzoru i zliczania wydruków dostarczona była przez Wykonawcę na własnym sprzęcie, dzięki czemu będzie on skonfigurowany odpowiednio pod potrzeby oprogramowania którym posługuje się Wykonawca. |
2020-11-04 18:21 | Katarzyna Sieradzka |
Zamawiający
informuje,
iż
do
prowadzonego
postepowania
pojawiły
się
następujące
pytania:
Pyt. 1. Załącznik nr. 1 do formularza ofertowego – minimalne parametry dotyczące laserowych, wielofunkcyjnych drukarek monochromatycznych A4 Pkt. 2 (tabela) – Czy Zamawiający dopuści urządzenie ,które posiada w standardzie kasetę na 1 x 550 stron? odp. Zamawiający dopuszcza urządzenia, które posiada w standardzie kasetę na 1 x 550 stron Pyt. 2. Czy Zamawiający oczekuje podstawy na kółkach do każdego urządzenia A4? Jaka powinna być zapewniona min. wysokość urządzenia umieszonego na podstawie. odp. tak, każde urządzenie powinno posiadać podstawę na kółkach. Minimalna wysokość na jakiej powinien znajdować się panel dotykowy do obsługi urządzenia, to 1,20 m., max. 1,40 m. Pyt. 3. Pkt. 19 - Czy Zamawiający oczekuje opcjonalnych tac odbiorczych na wydruk zapewniający wskazaną pojemność odbiorczą na 500 ark. oraz 500 kartek dla skanera? odp. Zamawiający dopuszcza urządzenia posiadające pojemność 50 kartek/kopii na tacach odbiorczych dokumentów skanowanych. |
2020-11-03 09:40 | Katarzyna Sieradzka |
Dotyczy
pozycji
19
w
tabeli
określającej
minimalne
parametry
urządzeń
wielofunkcyjnych Zamawiający informuje, iż dopuszcza urządzenia posiadające pojemność 250 kartek/kopii na tacach na gotowy wydruk. |
Liczba odsłon strony: 994
Komunikaty