Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZD.8111.2.2020 Zapytanie ofertowe na dostawę ręczników papierowych dla Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie

Agnieszka Mojsiejuk
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Deadlines:
Published : 27-10-2020 13:17:00
Placing offers : 30-10-2020 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


Świdnica, dnia 27 października 2020 r.<el:data>

 

             

ZAPYTANIE OFERTOWE<el:nasz_znak>……………….

<el:adresat>

</el:adresat>

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

 

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro, zwraca się z prośbą
o złożenie oferty cenowej na dostawę produktów wymienionych w punkcie II  opis i zakres przedmiotu zamówienia dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie

 

( CPV 33.77.00.00-8  - Artykuły higieniczne z papieru

           33.76.30.00-6 – Ręczniki papierowe do rak

           39.51.41.00-9 -  Ręczniki

           39.51.43.00-1  - Ręczniki kuchenne)

 

II.        OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych niżej wymienionych produktów, dla Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie:

 

Ręczniki papierowe  – 160 szt. 

 

Ręczniki papierowe:

       - ręcznik papierowy kuchenny

       - 100% celulozy

       - 2-3 warstwowy,

       - w rolce 50 - 60 mb

 

III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

        Terminy realizacji zamówienia: 27 listopada 2020 r.

 

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:

- za pośrednictwem platformy zakupowej , https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica ,

- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100   Świdnica

 

V.  OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA    SIĘ  Z WYKONAWCAMI.

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pani Magdalena Dębińska – Inspektor
w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych  Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-455.

2.      Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:

Kontakt z Zamawiającym:

-   za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

 

 

- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7,
   58-100 Świdnica

 

VI. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć na potwierdzenie spełniania wymagań, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:

 

Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla

przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz wypełniony formularz rzeczowy (załącznik nr 1a).

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub

-        w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 315 lub

-        przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica.

 

Termin składania ofert ustala się do dnia : 30 października 2020 r. do godziny 10.00

 

VIII.  OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto – 100 %.

2.      Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego,

3.      Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za dostawę ręczników papierowych.

5.       Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.      Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację dostawy objętej zapytaniem.

 

Załączniki:

1.      oferta cenowa - wzór,

2.      formularz rzeczowy- wzór

3.      projekt umowy,

4.      klauzula informacyjna.

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
projekt umowy I pozostałe.doc doc 68 2020-10-27 13:17:00 Proceeding
Skan ręczniki papierowe27102020.pdf pdf 2136.11 2020-10-27 13:17:00 Proceeding
Załacznik nr 3 klauzula.docx docx 15.64 2020-10-27 13:17:00 Proceeding
Załącznik nr 1 oferta cenowa ręczniki papierowe.doc doc 41 2020-10-27 13:17:00 Proceeding
Załącznik nr 1a formularz rzeczowy ręczniki papierowe.doc doc 33 2020-10-27 13:17:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe 27.10. ręczniki papierowe.docx docx 75.84 2020-10-27 13:17:00 Proceeding
Załącznik nr 1 oferta cenowa ręczniki papierowe.doc doc 41 2020-10-27 13:17:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 oferta cenowa ręczniki papierowe.doc doc 41 2020-10-27 13:17:00 Criterion
Załącznik nr 1a formularz rzeczowy ręczniki papierowe.doc doc 33 2020-10-27 13:17:00 Criterion
projekt umowy I pozostałe.doc doc 68 2020-10-27 13:17:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa ręczników papierowych dla Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie Proszę podać łączną wartość zamówienia( cena brutto za 160 szt.)

Załącznik nr 1 ofert [...].doc

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1 ofert [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz rzeczowy - Proszę o potwierdzenie w kol. nr 3 czy zaproponowany produkt spełnia parametry/warunki określone w kol. nr 2. Proszę zaznaczyć odpowiednio TAK/NIE

Załącznik nr 1a form [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - 27.11.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy I poz [...].doc

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 297