Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Szanowni Państwo,
Przetarg dotyczy zakupu, instalacji oraz konfiguracji
przełączników sieciowych marki Huawei/Cisco/HP/Meraki o parametrach wydajności
nie niższych niż te podane w poniżej specyfikacji na podstawie producenta
Huawei.
W ofercie należy uwzględnić SLA adekwatnie do marki Huawei.
Koszt Urządzeń/Gwarancji/Supportu/Licencji/Wdrożenia należy umieścić w osobnych
pozycjach. W załączeniu do oferty należy dołączyć oficjalną specyfikację
techniczną proponowanego rozwiązania. Rozwiązanie ma uwzględniać bezpłatne
aktualizacje oprogramowania w okresie 5 lat od zakończenia produkcji.
Gwarancja i serwis
Wymagania ogólne dla dostarczanych rozwiązań :
1. Dostarczone urządzenia musza być fabrycznie nowe, nieużywane w innych projektach, nie
wycofane z produkcji i pochodzić z legalnego, polskiego kanału dystrybucji.
2. Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału
sprzedaży producentów na teren Polski – ze względów gwarancyjnych niedopuszczalne jest
dostarczanie sprzętu z tzw. brokerki,
3. Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne
producentów w okresie zapisanym w specyfikacjach sprzętu,
4. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji
aktualnej na dzień dostawy,
5. Całość dostarczonego sprzętu i oprogramowanie musi być ze sobą kompatybilna,
6. Wykonawca winien w momencie dostawy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że posiada
autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z
nimi związanych.
Warunki gwarancji i serwisu :
1. Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producenta urządzeń, to jest by
zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne,
zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta dostarczonych rozwiązań,
2. Serwis gwarancyjny świadczony ma być w miejscu instalacji sprzętu,
3. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (od poniedziałku
do piątku, w godzinach 8-17), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę),
4. Wykonawca ma udostępnić pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich
dostarczanych rozwiązań.
Komunikaty