Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-10-2020 14:14:00 |
Składania : | 26-10-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-10-2020 10:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-10-30 13:25 | Agnieszka Polis |
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.30.2020. Nazwa zadania: "Świadczenie usług fotokopiowania, drukowania oraz skanowania za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych w Areszcie Śledczym w Szczecinie”. 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: Konsorcjum firm: „Ksero Contakt” Janusz Pęski Mariusz Smulski Spółka Jawna, ul. Hrubieszowska 20 a, 71-047 Szczecin – lider, Copy.net.pl Piotr Sójka, ul. Cypryjska 70/U2, 02-761 Warszawa Cena –160 146,00 zł (sto sześćdziesiąt tysięcy sto czterdzieści sześć zł 00/100 ) Czas usunięcia awarii systemu do zarządzania, monitorowania i raportowania – 1 h Czas usunięcia awarii urządzeń – 6 h Ilość punktów: Cena – 60 pkt Czas usunięcia awarii systemu do zarządzania, monitorowania i raportowania – 20 pkt Czas usunięcia awarii urządzeń – 20 pkt Łącznie: 100,00 pkt Uzasadnienie wyboru: a/ oferta zdobyła największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, b/ spełniono warunki udziału w postępowaniu, c/ złożono oferty przed upływem wymaganego terminu. Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2020-11-03. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny. 2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty: Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto (zł) /ilość punktów Czas usunięcia awarii systemu do zarządzania, monitorowania i raportowania Czas usunięcia awarii urządzeń Uwagi 1 Konsorcjum firm: Contakt Janusz Pęski Mariusz Smólski Spółka Jawna z siedzibą w Szczecinie, ul. Hrubieszowska 20 a – lider, Copy.net.pl Piotr Sójka z siedzibą w Warszawie, ul. Cypryjska 70/U2 160 146,00 / 60,00 1 godz. / 20,00 6 godz. / 20,00 100,00 2 Anmit s.c. Teresa Wróblewska, Michał Wróblewski ul. Adama Mickiewicza 132, 71-147 Szczecin 219 678,00 / 43,74 1 godz. / 20,00 6 godz. / 20,00 83,74 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca. 4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta. 5. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej". |
2020-10-26 12:25 | Agnieszka Polis |
D/Kw.2232.10.2020 Szczecin, 2020-10-26 INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT (zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.10.2020: Świadczenie usług fotokopiowania, drukowania oraz skanowania za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych w Areszcie Śledczym w Szczecinie. W dniu 2020-10-26 o godzinie 10:30 odbyło się otwarcie ofert złożonych w w/w postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 184 492,99 zł brutto. Zestawienie złożonych ofert: Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto (zł) Czas usunięcia awarii systemu do zarządzania, monitorowania i raportowania Czas usunięcia awarii urządzeń Uwagi 1 Konsorcjum firm: Contakt Janusz Pęski Mariusz Smólski Spółka Jawna z siedzibą w Szczecinie, ul. Hrubieszowska 20 a – lider, Copy.net.pl Piotr Sójka z siedzibą w Warszawie, ul. Cypryjska 70/U2 160 146,00 1 h 6 h - 2 Anmit s.c. Teresa Wróblewska, Michał Wróblewski ul. Adama Mickiewicza 132, 71-147 Szczecin 219 678,00 1 h 6 h - Każdy z w/w wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia, w formie oryginału, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wykonawcom może w tym celu posłużyć załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. |
2020-10-22 13:25 | Agnieszka Polis |
D/Kw.2232.10-1.2020.AP
Szczecin,
dn.
22
październik
2020
r. WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.10.2020. Nazwa zadania: "Świadczenie usług fotokopiowania, drukowania oraz skanowania za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych w Areszcie śledczym w Szczecinie". Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu. Pytanie 1: Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr I: Opis urządzeń wielofunkcyjnych TYP A – urządzenie wielofunkcyjne sztuk 2 wraz z modułem czytnika karty zbliżeniowej TYP B – urządzenie wielofunkcyjne sztuk 5 wraz z modułem czytnika karty zbliżeniowej Wymagany parametr: pozycja w tabeli „INNE” Ip2: Oferent musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego – dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty. Czy zamawiający zgodzi się na zmianę zapisów poprzez rezygnację z wymogu posiadania ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych? Ewentualną zmianę uzasadniamy faktem, że usługi serwisowe będą dotyczyły urządzeń których właścicielem jest wykonawca. Dodatkowo wymóg posiadania autoryzacji producenta przez wykonawcę gwarantuje sprawne i profesjonalne wykonywanie usług serwosowych. Odpowiedź Zamawiający podtrzymuje wskazany w SIWZ wymóg posiadania ISO. Pytanie 2: Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr I: Opis urządzeń wielofunkcyjnych TYP B – urządzenie wielofunkcyjne sztuk 5 wraz z modułem czytnika karty zbliżeniowej Wymagany parametr: pozycja w tabeli „Charakterystyka kopiarki” lp15: Dupleks min. od A5 do A4 o gramaturze 80-200g/m2 Czy zamawiający zgodzi się na zmianę zakresu na 80-160 g/m2? Odpowiedź Zamawiający podtrzymuje wskazany w SIWZ wymóg gramatury. Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie. |
Komunikaty