- Strona główna
- Postępowanie ID 386066
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
17/PN/2020 Sukcesywna dostawa leków dla Apteki szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Kielcach - uzupełnienie.
Wystawiający
-
UżytkownikStanisław Żak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-10-14 13:20:00
-
Składania2020-10-26 10:00:00
-
Otwarcie ofert2020-10-26 10:10:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-11-13
14:38:19
|
Stanisław Żak |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Dyrekcja SP ZOZ MSWIA w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 51, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszych ofert na poszczególne części zamówienia w postepowaniu pn. „Sukcesywna dostawa leków dla Apteki szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Kielcach – uzupełnienie”. W postepowaniu wybrane zostały najkorzystniejsze oferty złożone przez Wykonawców na poszczególne części zgodnie z poniższym zestawieniem: Część nr 1 – 1 poz. Mega-Herba – Janusz Olszówka sp. j, ul. Kolejowa46, 05-870 Błonie Część nr 2 – 2 poz. Aspironix Polska Sp. z o.o. ul. Różyckiego 3, 31-324 Kraków Część nr 3 - 4 poz. Medicus Sp. z o.o. sp.k, ul. Browarowa 21, 43-100 Tychy Uzasadnienie wyboru: Art. 91 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert. Żaden wykonawca, który złożył ofertę w postępowaniu nie został wykluczony. Żadna oferta złożona w postępowaniu nie została odrzucona. Zamawiające zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1 a) wyznacza termin podpisania umów na dzień 17.11.2020 r. Załączniki |
2020-10-26
13:39:43
|
Stanisław Żak |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Dyrekcja SP ZOZ MSWiA w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 51, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa leków dla Apteki szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Kielcach – uzupełnienie”, wpłynęły następujące oferty - zestawienie w załączeniu. Załączniki |
2020-10-21
13:10:24
|
Stanisław Żak |
WYKONAWCY
BIORĄCY
UDZIAŁ
W
POSTĘPOWANIU „Sukcesywna dostawa leków dla Apteki szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Kielcach - uzupełnienie”. Na podstawie art. 38 ust. 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2019 r., poz. 1843), Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane do postępowania pytania: Pytania nr 1. Do rozdziału XVI pkt 1 SIWZ: Mając na uwadze szczególny okres w jakim będzie realizowana umowa (stan epidemii), a co za tym idzie konieczność zachowania szczególnych środków ostrożności, prosimy o zmianę kryterium oceny ofert, polegającego na określeniu terminu rozpatrzenia reklamacji poprzez wydłużenie terminu minimalnego do 3 dni roboczych od chwili zgłoszeni wady oraz odpowiednią zmianę terminu maksymalnego. Nadmieniamy przy tym, że przyjęcie przez Zamawiającego urealnionych, dostępnych dla większej ilości Wykonawców terminów realizacji zgłoszeń reklamacyjnych znacząco przyczyni się do wzrostu konkurencyjności w niniejszym postępowaniu, a tym samym korzystnie wpłynie na oferowane ceny. Odpowiedź: Zamawiający zmienia najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji na 3 dni. Jednocześnie, Zamawiający informuje, że na podstawie art. 38 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdz. XVI ust 1 Było: Termin rozpatrzenia reklamacji (T) – waga 40 % • Termin rozpatrzenia reklamacji do 2 dni roboczych – 40 pkt • Termin rozpatrzenia reklamacji do 3 dni roboczych – 20 pkt • Termin rozpatrzenia reklamacji ponad 3 dni robocze – 0 pkt - od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji. Oferty zawierające termin rozpatrzenia reklamacji dłuższy niż 4 dni zostaną odrzucone Powinno być Termin rozpatrzenia reklamacji (T) – waga 40 % • Termin rozpatrzenia reklamacji do 3 dni roboczych – 40 pkt • Termin rozpatrzenia reklamacji do 4 dni roboczych – 20 pkt • Termin rozpatrzenia reklamacji ponad 4 dni robocze – 0 pkt - od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji. Oferty zawierające termin rozpatrzenia reklamacji dłuższy niż 6 dni zostaną odrzucone Pytania do wzoru umowy: Pytania nr 2. Do §2 ust. 6 wzoru umowy: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych przedmiotu umowy, ale nie określił ich warunków, m.in. nie wskazał w jakich okolicznościach zmiana mogłaby mieć miejsce, nie wskazał w żaden sposób granic zmian ilościowych odnośnie poszczególnych pozycji itp. Zgodnie z art. 144 ust.2, w związku z art. 144 ust. 1-1b, 1d, 1e Ustawy PZP, brak określenia warunków zmiany umowy będzie przesądzać o nieważności zapisów z §2 ust.6 umowy. Czy z związku z tym, Zamawiający odstąpi od tych zapisów w umowie? Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje postanowienia umowy, w szczególności § 2 ust. 6. Przedmiotowe postanowienia określa przedmiot świadczenia oraz pozostałe elementy przyszłego stosunku obligacyjnego. Tym samym, wykonawca błędnie uznaje, że postanowienia § 2 ust. 6 stanowią przesłanki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Pytania nr 3. Do treści §2 ust. 7 oraz §6 ust. 5 wzoru umowy prosimy o dodanie słów zgodnych z przesłanką wynikającą z treści art. 552 k.c.: "... z wyłączeniem powołania się przez Wykonawcę na okoliczności, które zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego uprawniają Sprzedającego do odmowy dostarczenia towaru Kupującemu." Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje postanowienia umowy. Pytania nr 4. Do treści §3 ust. 2 wzoru umowy: Prosimy o dopisanie do §3 ust. 2 wzoru umowy następującej treści: "..., dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego." Odpowiedź: Zamawiający akceptuję zaproponowana zmianę i uzupełnia treść wzoru umowy o zapis jw. Pytania nr 5. Do (§7 ust. 1 lit. b) wzoru umowy. Prosimy o obniżenie wymiaru kary umownej zastrzeżonej na wypadek opóźnienia w realizacji dostawy jednostkowej oraz z tytułu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego do wysokości 0,5% wartości niezrealizowanego w terminie zamówienia bądź niezrealizowanej w terminie reklamacji za każdy dzień zwłoki. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje postanowienia umowy. Pytania nr 6. Do §9 ust. 6 wzoru umowy: Prosimy o dopisanie: "... nie dłużej niż 3 m-ce.". Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje § 9 ust. 6 umowy, który otrzymuje następujące brzmienie: „W przypadku niewykorzystania wartości umowy w okresie jej obowiązywania zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu obowiązywania umowy o okres 6 miesięcy, lecz nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy.” Pytania nr 7. Odnośnie wymogu dostarczenia na wezwanie certyfikatów wystawionych przez jednostkę notyfikowaną oraz deklaracji zgodności - prosimy o wyjaśnienie czy wymóg ten dotyczy produktów leczniczych.". Odpowiedź: Wymóg ten dotyczy wyrobów medycznych. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?