Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-71/20.DZ Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Przysieka”

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 02-10-2020 16:12:00
Składania : 12-10-2020 14:30:00
Otwarcia : 12-10-2020 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Treść zaproszenia przed zmianą:

GZGKiM.3331-71/20.DZ                                                     Wągrowiec, dnia 2 października 2020 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

 

Opracowanie dokumentacji technicznej  na zadanie pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Przysieka”  

 

1.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

     Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem  nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.        Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji:  rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Przysieka – na terenie działek o numerach: 55 i 214 obręb Przysieka, gmina Wągrowiec.

2.2.        Dla planowanej inwestycji Wójt Gminy Wągrowiec decyzją IGP.6733.2.2020.BD z 23 marca 2020 r.  ustalił lokalizację inwestycji celu publicznego. Decyzja stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia. Opracowana  dokumentacja techniczna, musi być zgodna z wydaną decyzją.

2.3.        Do podstawowych obowiązków projektanta należy:

1)  opracowanie dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

2) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego;

3) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez osoby, o których mowa w pkt 2, opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;

4)  sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;

5) określenie obszaru oddziaływania obiektu;

6) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów;

7)  wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;

8)  sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektoniczno-budowlanej w zakresie:

a)    stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,

b)    uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

2.4. Projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego oraz technicznego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.

2.5. Dokumentacja techniczna składa się z:

a)         Dokumentacji projektowej,

b)        Kosztorysu inwestorskiego,

c)         informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane.

2.6.        Dokumentacja projektowa, składać się będzie z:

a)         planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;

b)        przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

c)         projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.

2.7.        Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

2.8.        Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót  i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których mowa wyżej.

2.9.        Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

2.10.     Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu budowlanego.

2.11.     Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:

a)         odpowiednie szkice lub rysunki - w zależności od potrzeb;

b)        trzy egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów;

c)   kopię decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest wymagany, uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez sporządzającego projekt;

d)     kopię zaświadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7, aktualnego na dzień:

       - opracowania projektu - w przypadku projektanta,

        - sprawdzenia projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;

e)  oświadczenie projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

2.12. Za zgłoszenie robót w Starostwie odpowiedzialny jest Zamawiający. Zamawiający złoży dokumenty w ciągu 7 dni od daty dostarczenia mu kompletu dokumentacji przez Wykonawcę.

2.13. Projekt zagospodarowania działki lub terenu, obejmuje:

a)    określenie granic działki lub terenu,

b)    usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem budowlanym,

c)    sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków,

d)    układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,

e)    informację o obszarze oddziaływania obiektu.

2.14. Projekt architektoniczno-budowlany obejmuje:

a)    układ przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów budowlanych,

b)    zamierzony sposób użytkowania obiektów budowlanych,

c)    charakterystyczne parametry techniczne obiektów budowlanych,

d)    opinię geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,

e)    projektowane rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym środowisko,

f)    charakterystykę ekologiczną.

2.15. Dokumentacja, o której mowa wyżej powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)  i przepisach wykonawczych.

1) Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2.5 a) winna być dostarczona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej (3 egz. do złożenia w Starostwie i jeden egz. dla Zamawiającego) oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.

2)    Pozostała dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.

2.16. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.

2.17.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.18.Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1  do niniejszego zaproszenia.

 

2.           WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)      Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)      Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.

 

3.              TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy  do 30.11.2020 r.

 

4.              WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym  załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/,   lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

5.           WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone protokołem odbioru dokumentacji technicznej.

 Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

6.           FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

 

7.           TERMIN SKŁADANIA OFERT:  do 9 października 2020 r. do godz. 14.30.

 

8.           PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a)    Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)    Waga kryterium: 100%.

 

9.           POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

c)    w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

d)     w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

10.       PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

11.       ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

12.       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki:

1)       Załącznik nr 1 - Projekt Umowy

2)       Załącznik nr 2 - Druk oferty.

3)       Załącznik nr 3 - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

 

                  Dyrektor

 

/Agnieszka Ciemachowska /

 

 Treść zaproszenia po zmianie:

GZGKiM.3331-71/20.DZ                                                     Wągrowiec, dnia 2 października 2020 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

 

Opracowanie dokumentacji technicznej  na zadanie pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Przysieka”  

 

1.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

     Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem  nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.        Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji:  rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Przysieka – na terenie działek o numerach: 55 i 214 obręb Przysieka, gmina Wągrowiec, w zakresie Etapu I tj. „wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej fi 110 w d. 55 obręb Przysieka, na granicy pomiędzy dz. 49/1 a dz. 50. Budowa nowego odcinka sieci wodociągowej o długości około 700 metrów do wysokości dz. 9111 obręb Przysieka” . Uwaga: po zmianie numeracji działka 9111 otrzymała numer ewidencyjny 9122 obręb Przysieka.

2.2.        Dla planowanej inwestycji Wójt Gminy Wągrowiec decyzją IGP.6733.2.2020.BD z 23 marca 2020 r.  ustalił lokalizację inwestycji celu publicznego. Decyzja stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia. Opracowana  dokumentacja techniczna, musi być zgodna z wydaną decyzją.

2.3.        Do podstawowych obowiązków projektanta należy:

1)      uzyskanie map do celów projektowych;

2)      opracowanie dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

3) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego;

4) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez osoby, o których mowa w pkt 2, opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;

5)  sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;

6) określenie obszaru oddziaływania obiektu;

7) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów;

8)  wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;

9)  sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektoniczno-budowlanej w zakresie:

a)    stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,

b)    uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

2.4. Projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego oraz technicznego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.

2.5. Dokumentacja techniczna składa się z:

a)         Dokumentacji projektowej,

b)        Kosztorysu inwestorskiego,

c)         informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane.

2.6.        Dokumentacja projektowa, składać się będzie z:

a)         planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;

b)        przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

c)         projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.

2.7.        Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

2.8.        Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót  i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których mowa wyżej.

2.9.        Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

2.10.     Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu budowlanego.

2.11.     Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:

a)         odpowiednie szkice lub rysunki - w zależności od potrzeb;

b)        trzy egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów;

c)   kopię decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest wymagany, uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez sporządzającego projekt;

d)     kopię zaświadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7, aktualnego na dzień:

       - opracowania projektu - w przypadku projektanta,

        - sprawdzenia projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;

e)  oświadczenie projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

2.12. Za zgłoszenie robót w Starostwie odpowiedzialny jest Zamawiający. Zamawiający złoży dokumenty w ciągu 7 dni od daty dostarczenia mu kompletu dokumentacji przez Wykonawcę.

2.13. Projekt zagospodarowania działki lub terenu, obejmuje:

a)    określenie granic działki lub terenu,

b)    usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem budowlanym,

c)    sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków,

d)    układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,

e)    informację o obszarze oddziaływania obiektu.

2.14. Projekt architektoniczno-budowlany obejmuje:

a)    układ przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów budowlanych,

b)    zamierzony sposób użytkowania obiektów budowlanych,

c)    charakterystyczne parametry techniczne obiektów budowlanych,

d)    opinię geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,

e)    projektowane rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym środowisko,

f)    charakterystykę ekologiczną.

2.15. Dokumentacja, o której mowa wyżej powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)  i przepisach wykonawczych.

1) Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2.5 a) winna być dostarczona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej (3 egz. do złożenia w Starostwie i jeden egz. dla Zamawiającego) oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.

2)    Pozostała dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.

2.16. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.

2.17.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.18.Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1  do niniejszego zaproszenia.

 

2.           WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)      Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)      Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.

 

3.              TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy  do 18 grudnia 2020 r.

 

4.              WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym  załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/,   lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

5.           WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone protokołem odbioru dokumentacji technicznej.

 Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

6.           FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

 

7.           TERMIN SKŁADANIA OFERT:  do 12 października 2020 r. do godz. 14.30.

 

8.           PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a)    Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)    Waga kryterium: 100%.

 

9.           POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

c)    w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

d)     w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

10.       PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

11.       ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

12.       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki:

1)       Załącznik nr 1 - Projekt Umowy

2)       Załącznik nr 2 - Druk oferty.

3)       Załącznik nr 3 - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

 

                  Dyrektor

 

/Agnieszka Ciemachowska /

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 3 decyzja IGP.6733.2.2020.BD.rar rar 925.74 2020-10-06 13:57:57 Postępowanie
zał. nr 3 decyzja IGP.6733.2.2020.BD.rar rar 925.74 2020-10-08 21:16:56 Postępowanie
zał. nr 2 - druk oferty (po zmianie).doc doc 48 2020-10-08 21:17:06 Postępowanie
zał. nr 1 wzór umowy (po zmianie).docx docx 30.42 2020-10-08 21:17:23 Postępowanie
zał. nr 2 - druk oferty (po zmianie).doc doc 48 2020-10-08 21:18:36 Kryterium
zał. nr 1 wzór umowy (po zmianie).docx docx 30.42 2020-10-08 21:18:57 Kryterium
zał. nr 1 wzór umowy (po zmianie).docx docx 30.42 2020-10-08 21:10:53 Publiczna wiadomość
zał. nr 2 - druk oferty (po zmianie).doc doc 48 2020-10-08 21:10:53 Publiczna wiadomość
3331-71.20.DZ - ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (po zmianie treści).doc doc 210.5 2020-10-08 21:10:53 Publiczna wiadomość
382708-protocol.pdf pdf 272.56 2020-10-13 21:55:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-13 21:55 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Przysieka" (ID382708), wybrana została oferta złożona przez Pana Tadeusza Przybyła prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Usługowo - Projektowa Przybył Tadeusz, 62-100 Wągrowiec, ul. Reja 24. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska

382708-protocol.pdf

2020-10-08 21:10 Agnieszka Ciemachowska Zamawiający informuje, że wpłynęły pytania do ogłoszonego postępowania, na które udzielono następujących odpowiedzi:
Zestaw pytań i odpowiedzi nr 1:
Dzień dobry,
proszę o odpowiedź na poniższe pytania :
1. Wzór umowy dotyczy innego zamówienia - zakres zamówienia wg wzoru umowy to "Modernizacja SUW Kaliszany"...oraz termin realizacji 31.08.2020. W takim przypadku trudno o akceptację przez Wykonawcę wzoru umowy zawierającą zupełnie inny zakres projektu. Czy Zamawiający może załączyć właściwy wzór umowy?
2. W zaproszeniu do składania oferty oraz wzorze umowy Zamawiający nie wskazał po czyjej stronie leży uzyskanie map do celów projektowych. Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy mapy do celów projektowych dla wskazanego obszaru, czy zlecenie ich wykonania leży po stronie Wykonawcy?
3. Jeśli Zamawiający nie posiada map dcp, ( uzyskanie ich wymaga min. 3-4 tygodnie), jak w związku z powyższym ma się do tego termin realizacji zamówienia? Uzyskanie decyzji oraz uzgodnień z zarządcami infrastruktury oraz dróg, to okres kolejnych ok. 3 - 4 tygodni. W takim przypadku dotrzymanie terminu zamówienia jest niemożliwe. Czy Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu o min.30 dni lub umieści zapis w umowie o terminie realizacji liczonym od dnia przekazania map do celów projektowych - min. 60 dni?
4. W decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego pkt.6a) jest zapis o stanowiskach archeologicznych i braku konieczności prowadzenia badań archeologicznych. Czy obszar gdzie ma być prowadzona inwestycja jest obszarem wpisanym do rejestru zabytków i ochroną konserwatorską ?
5. Proszę o wskazanie czego dotyczy załącznik graficznego nr 1 - nie obejmuje on wskazanego zakresu inwestycji. Czy na tym obszarze ma być zaprojektowany jakiś odcinek sieci lub jej przebudowa? Działki na zał. nr 1 nie są wymienione w zakresie projektu.
6. Jaki zakres projektu będzie przebiegał na działce dróg wojewódzkich? - wymienione w zakresie działki etapu I i II nie są działkami drogowymi należącymi do WZDW.
7. Załączniki graficzne od 1 - 6 nie zawierają zakresu II etapu inwestycji. Czy Zamawiający może załączyć brakujące załączniki graficzne.
8. Czy Zamawiający pozostawia projektantowi wybór metody wykonania sieci - tj. technologii bezwykopowej lub wykopowej?
9. Czy Zamawiający dysponuje badaniami ciśnienia i wydajności istniejącej sieci do której przewidywane jest włączenie i czy na etapie wykonania dokumentacji udostępni projektantowi do wglądu.

Ad.1 Zamawiający umieszcza poprawny projekt umowy, z uwzględnieniem zmiany podanej w punkcie 3.
Ad. 2. Uzyskanie map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy.
Ad. 3. Środki zaplanowane na realizację przedmiotowego zamówienia zapisane są w planie finansowym GZGKiM w Wągrowcu na rok 2020, co oznacza, że zapłata za wykonaną (!) usługę musi nastąpić w roku 2020. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść zaproszenia i projektu umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, przedłużając go do 18 grudnia 2020 r.
Ad. 4 Teren objęty planowana inwestycją (od miejsca wpięcia do istniejącej sieci do wys. działki 33/1 zlokalizowany jest na terenie zespołu stanowiska archeologicznych oznaczonych numerem 71. Jednakże ze względu na rodzaj przedsięwzięcia nie ma potrzeby prowadzenia badań archeologicznych, co zostało zapisane w decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego, po uzgodnieniu treści z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
Ad. 5 Załącznik graficzny do decyzji (pdf), w celu jego skopiowania i umieszczenia na platformie zakupowej, został podzielony na części 1-6. W części 1 nie znajdują się działki objęte zakresem projektu, a jedynie formatka wskazująca, że jest to załącznik do decyzji IGP.6733.2.2020.BD .
Ad.6 Działki 55 i 214 stanowią własność Skarbu Państwa w dyspozycji gminy Wągrowiec. Działki nie stanowią drogi wojewódzkiej.
Ad 7 Z uwagi na sugestie potencjalnych wykonawców dotyczące długiego okresu oczekiwania na uzyskanie map do celów projektowych, zamawiający zmienia zakres opracowania jedynie do etapu I, w związku z powyższym zamieszczenie kolejnych załączników jest bezzasadne.
8.Wybór technologii należy do projektanta, który przestawi propozycję zamawiającemu, wskazując uzasadnienie wyboru. Wybrana technologia musi być zaakceptowana przez zarządcę drogi - Gminę Wągrowiec.
9. Zamawiający nie posiada ww dokumentacji.

Zestaw pytań i odpowiedzi nr 2:

Dzień dobry. Proszę o potwierdzenie daty wykonania umowy - w umowie jest data 31.08.2020 r / winno być 2021 / ? w zapytaniu 31.11.2020 r . związanie umową 30 dni pozostanie brak czasu na wykonanie . Mapy geodezyjne ?


1. Zamawiający umieszcza poprawny projekt umowy, z uwzględnieniem zmiany podanej w punkcie 3.
2. Uzyskanie map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy.
3. Środki zaplanowane na realizację przedmiotowego zamówienia zapisane są w planie finansowym GZGKiM w Wągrowcu na rok 2020, co oznacza, że zapłata za wykonaną (!) usługę musi nastąpić w roku 2020. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść zaproszenia i projektu umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, przedłużając go do 18 grudnia 2020 r.

Zestaw pytań i odpowiedzi nr 3:

Dzień dobry,

wzór umowy w pdf dotyczy innego zadania projektowego (modernizacja SUW Kaliszany).

Pytania:
1. Czy Zamawiający przekaże projektantowi mapę do celów projektowych?

2. Czy GZGKiM jest zakładem budżetowym Gminy? Pytanie z uwagi na potencjalną opłatę za pozwolenie na budowę dla sieci powyżej 1 km jest to 2143 zł. Gminy oraz zakłady budżetowe nie muszą wykonywać tej opłaty.

3. Czy zarządca drogi zgadza się aby projektowany wodociąg był w pasie drogowym?


Zamawiający umieszcza poprawny projekt umowy, z uwzględnieniem zmiany podanej w punkcie 2.
Ad. 1. Uzyskanie map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy.
Ad. 2. GZGKiM w Wągrowcu jest zakładem budżetowym Gminy Wągrowiec.
Środki zaplanowane na realizację przedmiotowego zamówienia zapisane są w planie finansowym GZGKiM w Wągrowcu na rok 2020, co oznacza, że zapłata za wykonaną (!) usługę musi nastąpić w roku 2020. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść zaproszenia i projektu umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, przedłużając go do 18 grudnia 2020 r.
Ad. 3. Zarządca drogi - Gmina Wągrowiec wymaga uzgodnienia technologii wykonania robót .

W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść zaproszenia w zakresie:
1) zakresu opracowania,
2) terminu składania ofert,
3) terminu realizacji zamówienia.
W załączeniu zmienione druki.

zał. nr 1 wzór umowy [...].docx

zał. nr 2 - druk ofe [...].doc

3331-71.20.DZ - ZAPR [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Przysieka” - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 2 - druk ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w Zaproszeniu do składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Okres związania ofertą - Uważam się związany niniejszą ofertą na okres 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Akceptacja warunków zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ"

zał. nr 1 wzór umowy [...].docx

(0)
5 Uprawnienia - Gwarantuję, że posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTJĘ" (0)
6 Potencjał techniczny - Gwarantuję, że dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiającymi wykonie usługi w sposób ważny i zgodny z prawem. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTJĘ" (0)
7 Akceptacja warunków umowy - Akceptuję warunki umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do Zaproszenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 848