Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-10-2020 16:12:00 |
Składania : | 12-10-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 12-10-2020 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Treść zaproszenia przed zmianą:
GZGKiM.3331-71/20.DZ Wągrowiec, dnia 2 października 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA:
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie
art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie
zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem
nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji: rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości
Przysieka – na terenie działek o numerach: 55 i 214 obręb Przysieka, gmina
Wągrowiec.
2.2.
Dla planowanej inwestycji Wójt Gminy Wągrowiec
decyzją IGP.6733.2.2020.BD z 23 marca 2020 r. ustalił lokalizację inwestycji celu
publicznego. Decyzja stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia.
Opracowana dokumentacja techniczna, musi
być zgodna z wydaną decyzją.
2.3.
Do podstawowych obowiązków projektanta należy:
1) opracowanie
dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane,
ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia
budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) zapewnienie,
w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających
uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz
wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań
projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki
projektowanego obiektu budowlanego;
3) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych
przez osoby, o których mowa w pkt 2, opracowań projektowych, zapewniające
uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w
procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz
zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki
lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;
4) sporządzenie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę
projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia;
5) określenie
obszaru oddziaływania obiektu;
6) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i
sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów;
7) wyjaśnianie
wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
8) sprawowanie
nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektoniczno-budowlanej
w zakresie:
a) stwierdzania
w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
b) uzgadniania
możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w
projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru
inwestorskiego.
2.4. Projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie
projektu architektoniczno-budowlanego oraz technicznego pod względem zgodności
z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.
2.5. Dokumentacja techniczna składa się z:
a)
Dokumentacji projektowej,
b)
Kosztorysu inwestorskiego,
c)
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji
dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie
jest wymagane.
2.6.
Dokumentacja projektowa, składać się będzie
z:
a)
planów, rysunków lub innych dokumentów
umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych
podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;
b)
przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa
w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2
września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
c)
projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami.
2.7.
Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i
uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do
sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty
przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
2.8.
Projekty wykonawcze powinny zawierać
rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie
budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu,
rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych
oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których
odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby,
o których mowa wyżej.
2.9.
Projekty wykonawcze, w zależności od
zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą
przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia
kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie
inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie
obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót związanych
z zagospodarowaniem terenu.
2.10. Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się
odpowiednio jak dla projektu budowlanego.
2.11. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne
dokumenty do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:
a)
odpowiednie szkice lub rysunki - w
zależności od potrzeb;
b)
trzy egzemplarze projektu zagospodarowania
działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami,
uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia
wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień,
pozwoleń i innych dokumentów;
c) kopię
decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest
wymagany, uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za
zgodność z oryginałem przez sporządzającego projekt;
d) kopię
zaświadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7, aktualnego na dzień:
- opracowania
projektu - w przypadku projektanta,
- sprawdzenia
projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;
e) oświadczenie
projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi
przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
2.12. Za zgłoszenie robót w Starostwie odpowiedzialny
jest Zamawiający. Zamawiający złoży dokumenty w ciągu 7 dni od daty
dostarczenia mu kompletu dokumentacji przez Wykonawcę.
2.13. Projekt zagospodarowania działki lub terenu, obejmuje:
a) określenie
granic działki lub terenu,
b) usytuowanie,
obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci
uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem
budowlanym,
c) sposób
odprowadzania lub oczyszczania ścieków,
d) układ
komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów,
wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do
istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,
e) informację
o obszarze oddziaływania obiektu.
2.14. Projekt architektoniczno-budowlany obejmuje:
a) układ
przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów
budowlanych,
b) zamierzony
sposób użytkowania obiektów budowlanych,
c) charakterystyczne
parametry techniczne obiektów budowlanych,
d) opinię
geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,
e) projektowane
rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym
środowisko,
f) charakterystykę
ekologiczną.
2.15. Dokumentacja, o
której mowa wyżej powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7
lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i przepisach wykonawczych.
1) Dokumentacja
projektowa, o której mowa w ust. 2.5 a) winna być dostarczona
w 4 egzemplarzach w wersji papierowej (3 egz. do złożenia w
Starostwie i jeden egz. dla Zamawiającego) oraz w wersji elektronicznej,
umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.
2)
Pozostała
dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej
oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym
oprogramowaniu.
2.16. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego
dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w
przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie
realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego)
Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.
2.17.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
2.18.Prawa i obowiązki
Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność
Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone
warunki:
1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej
działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
2)
Dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie
usługi.
3.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 30.11.2020 r.
4.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto
przedstawionej na druku oferty, stanowiącym załącznik
nr 2. Podatek VAT
zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty
dojazdu.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/, lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być
tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie
przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po
terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego
terminu składania ofert).
5.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi
zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone
protokołem odbioru dokumentacji technicznej.
Zapłata
za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
6.
FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca
złoży ofertę za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
7.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 9 października 2020 r. do godz. 14.30.
8.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
9.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
c) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci
realizację przedmiotu zamówienia.
11. ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
12. OBOWIĄZEK
INFORMACYJNY
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec,
tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein
i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym
na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także
podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - Projekt Umowy
2)
Załącznik
nr 2 - Druk oferty.
3)
Załącznik
nr 3 - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
GZGKiM.3331-71/20.DZ Wągrowiec, dnia 2 października 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA:
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie
art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie
zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem
nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji: rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości
Przysieka – na terenie działek o numerach: 55 i 214 obręb Przysieka, gmina
Wągrowiec, w zakresie Etapu I tj. „wpięcie
do istniejącej sieci wodociągowej fi 110 w d. 55 obręb Przysieka, na granicy
pomiędzy dz. 49/1 a dz. 50. Budowa nowego odcinka sieci wodociągowej o długości
około 700 metrów do wysokości dz. 9111 obręb Przysieka” . Uwaga: po zmianie numeracji
działka 9111 otrzymała numer ewidencyjny 9122 obręb Przysieka.
2.2.
Dla planowanej inwestycji Wójt Gminy Wągrowiec
decyzją IGP.6733.2.2020.BD z 23 marca 2020 r. ustalił lokalizację inwestycji celu
publicznego. Decyzja stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia.
Opracowana dokumentacja techniczna, musi
być zgodna z wydaną decyzją.
2.3.
Do podstawowych obowiązków projektanta należy:
1) uzyskanie map do celów projektowych;
2) opracowanie dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami ustawy
prawo budowlane, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących
zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej;
3) zapewnienie,
w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających uprawnienia
budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie
techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające
uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w
procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego;
4) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych
przez osoby, o których mowa w pkt 2, opracowań projektowych, zapewniające
uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w
procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz
zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki
lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;
5) sporządzenie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę
projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia;
6) określenie
obszaru oddziaływania obiektu;
7) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń
rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów;
8) wyjaśnianie
wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
9) sprawowanie
nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektoniczno-budowlanej
w zakresie:
a) stwierdzania
w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
b) uzgadniania
możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w
projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
2.4. Projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie
projektu architektoniczno-budowlanego oraz technicznego pod względem zgodności
z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.
2.5. Dokumentacja techniczna składa się z:
a)
Dokumentacji projektowej,
b)
Kosztorysu inwestorskiego,
c)
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji
dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie
jest wymagane.
2.6.
Dokumentacja projektowa, składać się będzie
z:
a)
planów, rysunków lub innych dokumentów
umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych
podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;
b)
przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa
w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2
września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
c)
projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami.
2.7.
Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i
uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do
sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty
przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
2.8.
Projekty wykonawcze powinny zawierać
rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie
budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu,
rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych
oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których
odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby,
o których mowa wyżej.
2.9.
Projekty wykonawcze, w zależności od
zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą
przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia
kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii
lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów
budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót związanych z
zagospodarowaniem terenu.
2.10. Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio
jak dla projektu budowlanego.
2.11. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne
dokumenty do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:
a)
odpowiednie szkice lub rysunki - w
zależności od potrzeb;
b)
trzy egzemplarze projektu zagospodarowania
działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami,
uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia
wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień,
pozwoleń i innych dokumentów;
c) kopię
decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest
wymagany, uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za
zgodność z oryginałem przez sporządzającego projekt;
d) kopię
zaświadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7, aktualnego na dzień:
- opracowania
projektu - w przypadku projektanta,
- sprawdzenia
projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;
e) oświadczenie
projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi
przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
2.12. Za zgłoszenie robót w Starostwie odpowiedzialny
jest Zamawiający. Zamawiający złoży dokumenty w ciągu 7 dni od daty
dostarczenia mu kompletu dokumentacji przez Wykonawcę.
2.13. Projekt zagospodarowania działki lub terenu, obejmuje:
a) określenie
granic działki lub terenu,
b) usytuowanie,
obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci
uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem
budowlanym,
c) sposób
odprowadzania lub oczyszczania ścieków,
d) układ
komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów,
wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do
istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,
e) informację
o obszarze oddziaływania obiektu.
2.14. Projekt architektoniczno-budowlany obejmuje:
a) układ
przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów
budowlanych,
b) zamierzony
sposób użytkowania obiektów budowlanych,
c) charakterystyczne
parametry techniczne obiektów budowlanych,
d) opinię
geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,
e) projektowane
rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym
środowisko,
f) charakterystykę
ekologiczną.
2.15. Dokumentacja, o
której mowa wyżej powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7
lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i przepisach wykonawczych.
1) Dokumentacja
projektowa, o której mowa w ust. 2.5 a) winna być dostarczona
w 4 egzemplarzach w wersji papierowej (3 egz. do złożenia w
Starostwie i jeden egz. dla Zamawiającego) oraz w wersji elektronicznej,
umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.
2)
Pozostała
dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej
oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym
oprogramowaniu.
2.16. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego
dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w
przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie
realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego)
Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.
2.17.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
2.18.Prawa i obowiązki
Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność
Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone
warunki:
1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej
działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
2)
Dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie
usługi.
3.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r.
4.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto
przedstawionej na druku oferty, stanowiącym załącznik
nr 2. Podatek VAT
zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty
dojazdu.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/, lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być
tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie
przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po
terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego
terminu składania ofert).
5.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi
zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone
protokołem odbioru dokumentacji technicznej.
Zapłata
za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
6.
FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca
złoży ofertę za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
7.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 12 października 2020
r. do godz. 14.30.
8.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
9.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
c) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci
realizację przedmiotu zamówienia.
11. ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
12. OBOWIĄZEK
INFORMACYJNY
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec,
tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein
i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym
na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także
podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - Projekt Umowy
2)
Załącznik
nr 2 - Druk oferty.
3)
Załącznik
nr 3 - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
2020-10-13 21:55 | Agnieszka Ciemachowska | Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Przysieka" (ID382708), wybrana została oferta złożona przez Pana Tadeusza Przybyła prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Usługowo - Projektowa Przybył Tadeusz, 62-100 Wągrowiec, ul. Reja 24. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska |
2020-10-08 21:10 | Agnieszka Ciemachowska |
Zamawiający
informuje,
że
wpłynęły
pytania
do
ogłoszonego
postępowania,
na
które
udzielono
następujących
odpowiedzi:
Zestaw pytań i odpowiedzi nr 1: Dzień dobry, proszę o odpowiedź na poniższe pytania : 1. Wzór umowy dotyczy innego zamówienia - zakres zamówienia wg wzoru umowy to "Modernizacja SUW Kaliszany"...oraz termin realizacji 31.08.2020. W takim przypadku trudno o akceptację przez Wykonawcę wzoru umowy zawierającą zupełnie inny zakres projektu. Czy Zamawiający może załączyć właściwy wzór umowy? 2. W zaproszeniu do składania oferty oraz wzorze umowy Zamawiający nie wskazał po czyjej stronie leży uzyskanie map do celów projektowych. Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy mapy do celów projektowych dla wskazanego obszaru, czy zlecenie ich wykonania leży po stronie Wykonawcy? 3. Jeśli Zamawiający nie posiada map dcp, ( uzyskanie ich wymaga min. 3-4 tygodnie), jak w związku z powyższym ma się do tego termin realizacji zamówienia? Uzyskanie decyzji oraz uzgodnień z zarządcami infrastruktury oraz dróg, to okres kolejnych ok. 3 - 4 tygodni. W takim przypadku dotrzymanie terminu zamówienia jest niemożliwe. Czy Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu o min.30 dni lub umieści zapis w umowie o terminie realizacji liczonym od dnia przekazania map do celów projektowych - min. 60 dni? 4. W decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego pkt.6a) jest zapis o stanowiskach archeologicznych i braku konieczności prowadzenia badań archeologicznych. Czy obszar gdzie ma być prowadzona inwestycja jest obszarem wpisanym do rejestru zabytków i ochroną konserwatorską ? 5. Proszę o wskazanie czego dotyczy załącznik graficznego nr 1 - nie obejmuje on wskazanego zakresu inwestycji. Czy na tym obszarze ma być zaprojektowany jakiś odcinek sieci lub jej przebudowa? Działki na zał. nr 1 nie są wymienione w zakresie projektu. 6. Jaki zakres projektu będzie przebiegał na działce dróg wojewódzkich? - wymienione w zakresie działki etapu I i II nie są działkami drogowymi należącymi do WZDW. 7. Załączniki graficzne od 1 - 6 nie zawierają zakresu II etapu inwestycji. Czy Zamawiający może załączyć brakujące załączniki graficzne. 8. Czy Zamawiający pozostawia projektantowi wybór metody wykonania sieci - tj. technologii bezwykopowej lub wykopowej? 9. Czy Zamawiający dysponuje badaniami ciśnienia i wydajności istniejącej sieci do której przewidywane jest włączenie i czy na etapie wykonania dokumentacji udostępni projektantowi do wglądu. Ad.1 Zamawiający umieszcza poprawny projekt umowy, z uwzględnieniem zmiany podanej w punkcie 3. Ad. 2. Uzyskanie map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy. Ad. 3. Środki zaplanowane na realizację przedmiotowego zamówienia zapisane są w planie finansowym GZGKiM w Wągrowcu na rok 2020, co oznacza, że zapłata za wykonaną (!) usługę musi nastąpić w roku 2020. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść zaproszenia i projektu umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, przedłużając go do 18 grudnia 2020 r. Ad. 4 Teren objęty planowana inwestycją (od miejsca wpięcia do istniejącej sieci do wys. działki 33/1 zlokalizowany jest na terenie zespołu stanowiska archeologicznych oznaczonych numerem 71. Jednakże ze względu na rodzaj przedsięwzięcia nie ma potrzeby prowadzenia badań archeologicznych, co zostało zapisane w decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego, po uzgodnieniu treści z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Ad. 5 Załącznik graficzny do decyzji (pdf), w celu jego skopiowania i umieszczenia na platformie zakupowej, został podzielony na części 1-6. W części 1 nie znajdują się działki objęte zakresem projektu, a jedynie formatka wskazująca, że jest to załącznik do decyzji IGP.6733.2.2020.BD . Ad.6 Działki 55 i 214 stanowią własność Skarbu Państwa w dyspozycji gminy Wągrowiec. Działki nie stanowią drogi wojewódzkiej. Ad 7 Z uwagi na sugestie potencjalnych wykonawców dotyczące długiego okresu oczekiwania na uzyskanie map do celów projektowych, zamawiający zmienia zakres opracowania jedynie do etapu I, w związku z powyższym zamieszczenie kolejnych załączników jest bezzasadne. 8.Wybór technologii należy do projektanta, który przestawi propozycję zamawiającemu, wskazując uzasadnienie wyboru. Wybrana technologia musi być zaakceptowana przez zarządcę drogi - Gminę Wągrowiec. 9. Zamawiający nie posiada ww dokumentacji. Zestaw pytań i odpowiedzi nr 2: Dzień dobry. Proszę o potwierdzenie daty wykonania umowy - w umowie jest data 31.08.2020 r / winno być 2021 / ? w zapytaniu 31.11.2020 r . związanie umową 30 dni pozostanie brak czasu na wykonanie . Mapy geodezyjne ? 1. Zamawiający umieszcza poprawny projekt umowy, z uwzględnieniem zmiany podanej w punkcie 3. 2. Uzyskanie map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy. 3. Środki zaplanowane na realizację przedmiotowego zamówienia zapisane są w planie finansowym GZGKiM w Wągrowcu na rok 2020, co oznacza, że zapłata za wykonaną (!) usługę musi nastąpić w roku 2020. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść zaproszenia i projektu umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, przedłużając go do 18 grudnia 2020 r. Zestaw pytań i odpowiedzi nr 3: Dzień dobry, wzór umowy w pdf dotyczy innego zadania projektowego (modernizacja SUW Kaliszany). Pytania: 1. Czy Zamawiający przekaże projektantowi mapę do celów projektowych? 2. Czy GZGKiM jest zakładem budżetowym Gminy? Pytanie z uwagi na potencjalną opłatę za pozwolenie na budowę dla sieci powyżej 1 km jest to 2143 zł. Gminy oraz zakłady budżetowe nie muszą wykonywać tej opłaty. 3. Czy zarządca drogi zgadza się aby projektowany wodociąg był w pasie drogowym? Zamawiający umieszcza poprawny projekt umowy, z uwzględnieniem zmiany podanej w punkcie 2. Ad. 1. Uzyskanie map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy. Ad. 2. GZGKiM w Wągrowcu jest zakładem budżetowym Gminy Wągrowiec. Środki zaplanowane na realizację przedmiotowego zamówienia zapisane są w planie finansowym GZGKiM w Wągrowcu na rok 2020, co oznacza, że zapłata za wykonaną (!) usługę musi nastąpić w roku 2020. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść zaproszenia i projektu umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, przedłużając go do 18 grudnia 2020 r. Ad. 3. Zarządca drogi - Gmina Wągrowiec wymaga uzgodnienia technologii wykonania robót . W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść zaproszenia w zakresie: 1) zakresu opracowania, 2) terminu składania ofert, 3) terminu realizacji zamówienia. W załączeniu zmienione druki. zał. nr 1 wzór umowy [...].docx |
Komunikaty