Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-10-2020 13:04:00 |
Składania : | 12-10-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-10-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego",
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-10-07 09:19 | Radosław Ochmański |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
06.10.2020r.
w
prowadzonym
postępowaniu
wpłynęły
następujące
pytania: Pytanie nr 1. Czy w ramach udostępnionej dokumentacji znajdziemy gdziekolwiek informację na temat ilości urządzeń. Chciałbym nadmienić, że jedyny dokument listujący urządzenia to Formularz oferty, niemniej mówi on o kompletach. W związku z powyższym nasze pytanie, co Zamawiający rozumie poprzez pojęcie komplet w tym konkretnym postępowaniu. Odpowiedź: Zamawiający załącza załączniki 5.1 i 5.2 zawierające rysunki z rozmieszczeniem pomieszczeń w Centrum Obsługi Studenta oraz informuje, że w ramach zadania przewiduje uruchomienie systemu na czternastu stanowiskach, podzielonych na trzy strefy obsługi - sala obsługi "A" zawierająca siedem stanowisk, sala obsługi "B" zawierająca cztery stanowiska oraz salę obsługi "C" zawierającą trzy stanowiska. Całość systemu zlokalizowana będzie na piętrze, wskazanym w załączniku 5.2. Lokalizację głównego komputera sterującego pracą systemu kolejkowego przewidziano w pomieszczeniu nr 08 przywołanym w załączniku nr 5.2, wyświetlacze główne (2 sztuki) przewidziano odpowiednio na ścianie w przedsionku (pomieszczenie nr 01), oraz przed wejściem do Centrum Obsługi Studenta oznaczonego jako "komunikacja strefy studenta "A", gdzie przewidziano również lokalizację automatu biletowego. Pytanie nr 2. W związku z zagrożeniem epidemiologicznym w Polsce i na Świecie oraz wymogami sanitarnymi chcielibyśmy wnieść o zmianę zapisu w zakresie wymagań dla automatów biletowych. Wnosimy o uwzględnienie wymagania dotyczącego monitor dotykowy min. 19" z powłoką antybakteryjną. Odpowiedź: Zamawiający nie stawia obligatoryjnego wymogu aby powłoka monitora dotykowego była antybakteryjna. Wykonawca może, ale nie musi zaoferować monitor w takiej wersji. Pytanie nr 3. Jednocześnie prosimy o zapis uwzględniający monitor z nakładką dotykową lub ekran pojemnościowy - technologia ekranów pojemnościowych jest nową technologią dedykowaną do zastosowań urządzeń typu tablet, smartfon czy w tym wypadku infokiosk. Odpowiedź: Pytanie nie precyzuje o które monitory pyta Oferent - w odniesieniu do wyświetlaczy głównych Zamawiający nie wymaga by spełniały one funkcję sterowania przez dotyk (będą one sterowane z komputera głównego systemu), natomiast w odniesieniu do monitora z automatu biletowego - ma on mieć możliwość zadawania operacji bez konieczności używania dodatkowego rysika (jak miało to miejsce w starszego typu ekranach rezystancyjnych). Zamawiający zgodnie z zapisem punktu 3.2.1. SOPZ dopuszcza stosowanie nakładki dotykowej. W przypadku zastosowania nowszej technologii ekranów pojemnościowych, Zamawiający uzna wymóg za spełniony. W świetle udzielonych informacji, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 12.10.2020r. do godziny 10:00. |
Komunikaty