Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UTB/2/2020 „Wykonanie okresowych przeglądów, prac konserwacyjnych z usuwaniem usterek i naprawami awaryjnymi dźwigów (wind) o numerach D18 i D19 zainstalowanych w budynku nr 73, 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu”.

Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2020 13:28:00
Składania : 15-09-2020 12:00:00
Otwarcia : 15-09-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: +48 505 629 368

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


4 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

50-981 Wrocław, ul. Rudolfa Weigla 5,

Sekcja Remontów i Eksploatacji

Zwraca się z zapytaniem ofertowym (art.4 pkt. 8 PZP poniżej 30 000 EURO) dla zadania pod nazwą: :

„Wykonanie  okresowych  przeglądów, prac konserwacyjnych  z  usuwaniem   usterek i naprawami awaryjnymi dźwigów (wind) o numerach D18 i D19 zainstalowanych w budynku nr 73, 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ  we Wrocławiu”.

  1. Zadanie obejmuje:

Zgodnie z opisem zawartym w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych.
  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)      Posiadania wiedzy i doświadczenia – wykonawcy wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: co najmniej 2 główne usługi polegające na konserwacji i naprawach urządzeń transportu bliskiego: dźwigi osobowe, szpitalne, towarowo - osobowe, w budynkach użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. W tym celu do oferty należy dołączyć wykaz w/w prac, potwierdzony dokumentem o ich należytym wykonaniu (referencje) zgodnie z OPZ pkt 4.7.

b)      Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobowym - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w OPZ, Wykonawcy wykażą się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 4 serwisantami, posiadającymi stosowne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z OPZ pkt. 4. do 4.6.

  1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni.
  1. Sposób obliczenia ceny oraz warunki płatności opisano szczegółowo w OPZ, pkt 5 oraz w załączniku nr 2 do OPZ.
  1. Po weryfikacji zgodności złożonych ofert z warunkami zawartymi w zapytaniu ofertowym i OPZ, Zamawiający dokona oceny ofert kierując się kryterium ceny, spełnienia warunków formalnych, doświadczenia (referencje), wysokości ubezpieczenia, okresu gwarancji na wykonany zakres Umowy.

Ofertę należy przesłać faksem na numer 261-660-778, mailem na adres logistyka@4wsk.pl lub za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie do dnia 15.09.2020 r do godziny 12°° lub złożyć osobiście w sekretariacie logistyki – bud. Nr 44.

Dodatkowych informacji udziela:

Wojciech Małowiński-Rogala – w zakresie zapytania ofertowego oraz w zakresie technicznym urządzeń – Tel. +48 505 629 368

Poniżej umieszczono do pobrania załączniki do zapytania o cenę.

Opis Przedmiotu Zamówienia;

Załącznik nr 1 – Zestawienie urządzeń transportu bliskiego;

Załącznik nr 2 – Wzór oferty;

Załącznik nr 3 – Wzór umowy.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ_dla_konserwacji_dzwigow D18_D19_2020_2021.pdf pdf 321.46 2020-09-08 13:28:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1_D18_D19.pdf pdf 379.73 2020-09-08 13:28:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3_WZÓR UMOWY konserwacyjna Dźwigi D18_D19.pdf pdf 339.75 2020-09-08 13:28:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2_D18_D19.doc doc 40.5 2020-09-08 13:28:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja i naprawa UTB Dźwig nr D18, D19

OPZ_dla_konserwacji_ [...].pdf

Załącznik nr 1_D18_D [...].pdf

Załącznik nr 3_WZÓR [...].pdf

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2_D18_D [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew minimum 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz. 2176), Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Referencje - Minimum dwa listy referencyjne o podobnym charakterze zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 463