Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.271.19.2020.1022 Usługa doradztwa zawodowego na potrzeby realizacji projektów w obszarze elektryczno-elektronicznym, w branży administracyjno-usługowej, w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym, w obszarze turystyczno-gastronomicznym wraz z zakupem materiałów dydaktycznych.

Deadlines:
Published : 03-09-2020 14:19:00
Placing offers : 14-09-2020 08:00:00
Offers opening : 14-09-2020 08:30:00
Procedure: Zamówienie na usługi społeczne
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie- Warunki Zamówienia oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


   Przedmiotem zamówienia  jest usługa  doradztwa zawodowego oraz  działania z obszaru doradztwa edukacyjno-zawodowego i  orientacji zawodowej ukierunkowane na aktywne poszukiwanie pracy i możliwość skorzystania z usług doradcy zawodowego, co przyczyni się do poprawy dostępności, jakości i efektywności poradnictwa zawodowego w Centrum Kompetencji Zawodowych wraz z zakupem materiałów dydaktycznych. Celem programu  wsparcia doradztwa edukacyjno-zawodowego jest zwiększenie dostępu do usług doradztwa zawodowego opartego na rzetelnej informacji edukacyjno-zawodowej. Realizacja zadań z zakresu poradnictwa zawodowego odbywać się będzie w placówkach kształcenia zawodowego dla uczestników projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR


Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części zamówienia w zależności od przeznaczenia dla uczestników projektów:

·      Część nr 1 – Usługa dla uczestników projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych
w obszarze elektryczno-elektronicznym”

·   Część nr 2 – Usługa dla uczestników projektu pn. „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”,

·      Część nr 3 – Usługa dla uczestników projektu pn. „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze górniczo-hutniczym”,

·      Część nr 4 – Usługa dla uczestników projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych
w obszarze turystyczno – gastronomicznym”

Zgodnie z nowelizacją art. 15 ust. 1 pkt 3 oraz art. 18a ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020, 1579 i 1920 oraz z 2018 r. poz. 1603) dotyczącą przesunięcia terminu wejścia w życie przepisów o elektronizacji zamówień publicznych o wartościach niższych niż progi unijne, Zamawiający wymaga składanie ofert tradycyjną formą za pośrednictwem operatora pocztowego (w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe) osobiście, za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego pod adresem wskazanym w WZ. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 8- - projekt umowy.pdf pdf 9669.36 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
Załącznik nr 7 - wykaz osób.doc doc 144.5 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
Załącznik nr 6 - wykaz usług.doc doc 157 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - Grupa kapitałowa.doc doc 138 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.doc doc 144 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dot spełnienia warunków udziału.doc doc 139.5 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 171.5 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
Załącznik nr 1 -Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia.doc doc 144 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
Warunki Zamówienia - Usługi społeczne -Ogłoszenie o ZP.pdf pdf 6025.63 2020-09-03 14:19:00 Proceeding
odp. z dnia 08.09.20r.pdf pdf 903.95 2020-09-08 08:37:34 Public message
Informacja z otwarcia ofert - 14.09.2020.pdf pdf 1048.19 2020-09-14 13:54:15 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - 14.09.2020.pdf pdf 1390.87 2020-09-14 13:59:12 Public message
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 449.72 2020-09-24 11:06:13 Public message

Announcements

2020-09-24 11:06 Grzegorz Sus  OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -na usługi społeczne. Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.19.2020.1022 udzielono zamówienia na 4 części. Treść ogłoszenia w załączeniu.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2020-09-14 13:59 Anna Trystuła ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086), zamawiający Miasto Nowy Sącz–Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP.271.19.2020.1022 wybrano najkorzystniejsze oferty dla 4 części zamówienia. Szczegóły w załączonym komunikacie.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2020-09-14 13:54 Anna Trystuła INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ZP.271.19.2020.1022. Zamawiający – Miasto Nowy Sącz -Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami) przekazuje informacje z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 14.09.2020 o godz. 08:30. Informacja w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-09-08 08:37 Anna Trystuła W odpowiedzi na pytania do postępowania przetargowego, które wpłynęły na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/374360 dnia 04.09.2020 r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytania i odpowiedzi w załączniku.
Z poważaniem,
Anna Trystuła

odp. z dnia 08.09.20 [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 806