Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-08-2020 14:20:00 |
Składania : | 07-09-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-09-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie rocznego przeglądu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego.
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie rocznego przeglądu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego.
2. Zakres zamówienia:
- wykonanie przeglądu rocznego (kontroli okresowej) dróg obejmuje: 46 dróg powiatowych o nawierzchni utwardzonej położonych na terenie Powiatu Gdańskiego o łącznej długości około 284 km;
- wykaz dróg, będących przedmiotem przeglądu stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
- mapa sieci dróg powiatowych stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
- przegląd dróg należy wykonać w oparciu o ocenę wizualną stanu nawierzchni jezdni, nawierzchni chodników oraz pozostałych elementów wyposażenia drogi, według kryteriów i skali uzgodnionych z Zamawiającym;
- zadanie ma być wykonane przez osoby posiadające aktualne odpowiednie uprawnienia oraz potwierdzenie ważności tych uprawnień (wpis do Izby Inżynierów Budownictwa).
- przegląd (kontrolę) należy wykonać zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).
- Wykaz elementów objętych oceną stanu technicznego:
· nawierzchnia bitumiczna, betonowa (w tym trylinka, kostka), z kostki kamiennej, brukowca
· nawierzchnia chodników
· nawierzchnia ścieżek rowerowych
· kratki ściekowe i włazy studzienek
· oznakowanie pionowe i poziome
· pobocza
· rowy
· przepusty w zjazdach poprzecznych
· przepusty w korpusie drogi
· torowiska przecinające jezdnię
- wykonanie kompletnej dokumentacji w formie sporządzonych protokołów z przeglądu (osobno na każdą drogę) zawierających nadane oceny cząstkowe wraz z oceną końcową, wnioskami i zaleceniami w formie pisemnej i elektronicznej oraz dokumentacją fotograficzną. Protokoły winny być podpisane przez osobę uprawnioną;
- Kompletna dokumentacja przeglądu zawierać będzie:
̵ protokoły z przeglądów w wersji papierowej (osobno na każdą drogę) - po 1 egz. x 46 dróg powiatowych oraz w wersji elektronicznej - pliki*.PDF na nośniku pendrive,
̵ dokumentację fotograficzną dróg (jako załącznik do przekazanych protokołów) - na nośniku elektronicznym pendrive, jako pliki *.PDF zapisane w podkatalogach, nazwanych zgodnie z istniejącą numeracją dróg – 1 egz.
Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 13.11.2020 r.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pokój nr 209, tel. (058) 773-12-24.
5. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena 100%
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne .
7. Wykonawca oświadcza że jest/nie jest* przyjmującym zlecenie lub świadczącym
usługi w rozumieniu art.1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( niewłaściwe skreślić )
*Zgodnie z treścią art.1 pkt 1 b ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę przyjmującym zlecenie
lub świadczącym usługi jest:
a) osoba fizyczna wykonująca działalność gospodarczą zarejestrowaną w Rzeczypospolitej Polskiej albo w państwie niebędącym państwem członkowskim Unii Europejskiej lub państwem Europejskiego Obszaru Gospodarczego, niezatrudniająca pracowników lub niezawierająca umów ze zleceniobiorcami albo
b) osoba fizyczna niewykonująca działalności gospodarczej - która przyjmuje zlecenie lub świadczy usługi na podstawie umów, o których mowa w art. 734 i art. 750ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny zwanej dalej "Kodeksem cywilnym", na rzecz przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarcze albo na rzecz innej jednostki organizacyjnej, w ramach prowadzonej przez te podmioty działalności.
8. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zmianie swojego statusu, o którym mowa w ust. 6 niniejszego zapytania, w takim przypadku strony dokonają odpowiednich zmian w umowie.
9. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
10. Sposób przygotowania oferty:
̵ oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
̵ ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, ręcznie, na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem, według wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
̵ kopie dokumentów powinny być przez wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem,
̵ dokumenty, które wymagane są jako wzory dokumentów należy sporządzić wg załączonych wzorów z podaniem wszystkich wymienionych w nich danych,
̵ w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania dostawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, itp.
̵ wskazane jest, aby wszystkie strony oferty zawierające treść były podpisane przez osobę wymienioną w formularzu ofertowym,
̵ wszystkie miejsca w dokumentach oferty, w których dostawca po napisaniu naniósł zmiany, winny być również podpisane przez osobę, o której mowa powyżej.
11.
Termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 07.09.2020 roku, do godziny 1000.
Komunikaty