Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.7126.1.10.2020 Wykonanie rocznego przeglądu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego

Swiatłana Ostrowska
Powiat Gdański Oddział: IN
Termin:
Zamieszczenia : 28-08-2020 14:20:00
Składania : 07-09-2020 10:00:00
Otwarcia : 07-09-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zamawiający: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego

zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie rocznego przeglądu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego.

 

1.        Przedmiot zamówienia: Wykonanie rocznego przeglądu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego.

2.        Zakres zamówienia:

-    wykonanie przeglądu rocznego (kontroli okresowej) dróg  obejmuje: 46 dróg powiatowych  o nawierzchni utwardzonej położonych na terenie Powiatu Gdańskiego  o łącznej długości około 284 km;

-     wykaz dróg, będących przedmiotem przeglądu stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;

-  mapa sieci dróg powiatowych stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;

-    przegląd dróg należy wykonać w oparciu o ocenę wizualną stanu nawierzchni jezdni, nawierzchni chodników oraz pozostałych elementów wyposażenia drogi, według kryteriów i skali uzgodnionych z Zamawiającym;

-    zadanie ma być wykonane przez osoby posiadające aktualne odpowiednie uprawnienia oraz potwierdzenie ważności tych uprawnień (wpis do Izby Inżynierów Budownictwa).

-    przegląd (kontrolę) należy wykonać zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).

-    Wykaz elementów objętych oceną stanu technicznego:

·      nawierzchnia bitumiczna, betonowa (w tym trylinka, kostka), z kostki kamiennej, brukowca

·      nawierzchnia chodników

·      nawierzchnia ścieżek rowerowych

·      kratki ściekowe i włazy studzienek

·      oznakowanie pionowe i poziome

·      pobocza

·      rowy

·      przepusty w zjazdach poprzecznych

·      przepusty w korpusie drogi

·      torowiska przecinające jezdnię

-    wykonanie kompletnej dokumentacji w formie sporządzonych protokołów z przeglądu (osobno na każdą drogę) zawierających nadane oceny cząstkowe wraz z oceną końcową, wnioskami i zaleceniami w formie pisemnej i elektronicznej oraz dokumentacją fotograficzną. Protokoły winny być podpisane przez osobę uprawnioną;

-    Kompletna dokumentacja przeglądu zawierać będzie:

̵       protokoły z przeglądów w wersji papierowej (osobno na każdą drogę) - po 1 egz. x 46 dróg powiatowych oraz w wersji elektronicznej - pliki*.PDF na nośniku pendrive,

̵       dokumentację fotograficzną dróg  (jako załącznik do przekazanych protokołów) - na nośniku elektronicznym pendrive, jako pliki *.PDF zapisane w podkatalogach, nazwanych zgodnie z istniejącą numeracją dróg – 1 egz.

Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby samorządu zawodowego.

3.        Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 13.11.2020 r.

4.        Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pokój nr 209, tel. (058) 773-12-24.

5.        Kryteria wyboru oferty: najniższa cena 100%

6.        Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne .

7.      Wykonawca   oświadcza   że  jest/nie jest*   przyjmującym   zlecenie  lub   świadczącym

 usługi w rozumieniu art.1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę  ( niewłaściwe skreślić )

*Zgodnie z treścią art.1 pkt 1 b ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym

     wynagrodzeniu za pracę przyjmującym zlecenie  

     lub świadczącym usługi  jest:

 

a)      osoba fizyczna wykonująca działalność gospodarczą zarejestrowaną w Rzeczypospolitej Polskiej albo w państwie niebędącym państwem członkowskim Unii Europejskiej lub państwem Europejskiego Obszaru Gospodarczego, niezatrudniająca pracowników lub niezawierająca umów ze zleceniobiorcami albo

            b)  osoba fizyczna niewykonująca działalności gospodarczej                                                    - która przyjmuje zlecenie lub świadczy usługi na podstawie umów, o których mowa w art.   734 i art. 750ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny zwanej dalej "Kodeksem cywilnym", na rzecz przedsiębiorcy w rozumieniu  przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarcze albo na rzecz innej jednostki organizacyjnej,  w ramach  prowadzonej przez te podmioty działalności.

8.      Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zmianie swojego statusu, o którym mowa w ust. 6 niniejszego zapytania, w  takim przypadku strony dokonają odpowiednich zmian w umowie.

9.    Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy -  załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

10.    Sposób przygotowania oferty:

̵       oferent może złożyć tylko jedną ofertę,

̵       ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, ręcznie, na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem, według wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik 2 do niniejszego zapytania ofertowego,

̵       kopie dokumentów powinny być przez wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem,

̵       dokumenty, które wymagane są jako wzory dokumentów należy sporządzić wg załączonych wzorów z podaniem wszystkich wymienionych w nich danych,

̵       w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania dostawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, itp.

̵       wskazane jest, aby wszystkie strony oferty zawierające treść były podpisane przez osobę wymienioną w formularzu ofertowym,

̵       wszystkie miejsca w dokumentach oferty, w których dostawca po napisaniu naniósł zmiany, winny być również podpisane przez osobę, o której mowa powyżej.

11.              Termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 07.09.2020 roku, do godziny 1000.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 -wzór umowy roczny przegląd drów.pdf pdf 458.47 2020-08-28 14:20:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - formularz ofertowy - roczny przegląd dróg.doc doc 45.5 2020-08-28 14:20:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - wykaz dróg powiatowych 2020.xlsx xlsx 13.48 2020-08-28 14:20:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - mapa dróg powiatowych.jpg jpg 7865.12 2020-08-28 14:20:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie rocznego przeglądu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2572 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 13.11.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1075