Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: I.DZP.2316.19.2020 Wykonanie projektu wnętrz- wykonawczego dla zadania remontowego pod nazwą: ,,Remont łazienek na parterze budynku przy ul. Kaszubskiej"

Deadlines:
Published : 26-08-2020 08:37:00
Placing offers : 02-09-2020 12:00:00
Offers opening : 02-09-2020 12:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (0-62) 767-95-29

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
6. Projekt umowy- Załącznik nr 4.pdf pdf 355.75 2020-08-26 08:37:00 Proceeding
1. Zapytanie ofertowe.pdf pdf 549.21 2020-08-26 08:37:00 Proceeding
2.Oświadczenie wstępne Wykonawcy - załącznik nr 1.docx docx 18.1 2020-08-26 08:37:00 Proceeding
2.Oświadczenie wstępne Wykonawcy - załącznik nr 1.pdf pdf 356.73 2020-08-26 08:37:00 Proceeding
3.Formularz ofertowy- Załącznik nr 2.docx docx 22.33 2020-08-26 08:37:00 Proceeding
3.Formularz ofertowy- Załącznik nr 2.pdf pdf 433.16 2020-08-26 08:37:00 Proceeding
4. Wykaz osób- Załącznik nr 3.docx docx 17.63 2020-08-26 08:37:00 Proceeding
4. Wykaz osób- Załącznik nr 3.pdf pdf 726.97 2020-08-26 08:37:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 484.74 2020-09-02 13:45:31 Public message
Informacja o wyniku postępowania .pdf pdf 461.43 2020-09-08 12:56:07 Public message

Announcements

2020-09-08 12:56 Agnieszka Maciejewska Informacja o wyniku postępowania

Informacja o wyniku [...].pdf

2020-09-02 13:45 Izabela Sołtysiak Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie projektu wnętrz- wykonawczego dla zadania remontowego pod nazwą:,,Remont łazienek na parterze budynku przy ul. Kaszubskiej" W ramach zadania należy wykonać dokumentację projektową z zakresu wnętrz w stadium wykonawczym z uwzględnieniem branży instalacyjnych a w tym m.in. sanitarnych(wod.-kan., wentylacja) oraz elektrycznych wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót. Zadanie dotyczy zaprojektowania wnętrz dwóch łazienek w budynku Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 w Kaliszu należącego do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Obiekt ten wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków. Łazienki mają powierzchnię około 2,75 m2 oraz 5,9 m2. Łazienki mają przewidywać podział: jedno pomieszczenie dedykowane dla kobiet, drugie z pomieszczeń dedykowane dla mężczyzn. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę koncepcji wnętrz (max. 3 warianty) do uzgodnienia z Zamawiającym. Dokumentacja winna zawierać opis planowanych robót, rzuty, przekroje, kłady, zestawienie użytych materiałów, zestawienie kolorystyki, zestawienie wyposażenia, wizualizacje fotorealistyczne ostatecznie realizowanej koncepcji – po min. 2 dla każdego z pomieszczeń. Wspomniana dokumentacja ma na celu dostosowanie pomieszczeń i polepszenie ich funkcjonalności. Zadanie obejmuje również uzyskanie koniecznych uzgodnień, decyzji pozwalających na realizację inwestycji (w tym m.in. pozwolenie na budowę lub zgłoszenie, jeżeli będzie wymagane prawem). W przypadku, gdy w/w uzgodnienia bądź decyzje będą wymagały przedstawienia organom administracji państwowej dodatkowych szczegółowych rysunków lub opracowań Wykonawca zobowiązany jest je wykonać w ramach niniejszego zadania. Projektant w ramach niniejszego zadania zobowiązuje się również pełnienia nadzoru autorskiego na dokumentacją, a w tym m.in. do udzielania odpowiedzi na pytania Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych na wszystkich etapach realizacji projektu, począwszy od ogłoszenia postępowania na wyłonienie Wykonawcy do czasu zakończenia robót budowlanych. Dokumentacja winna być wykonana z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 487