Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2020 12:10:00 |
Składania : | 27-08-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 27-08-2020 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Przegląd roczny (podstawowy) obiektów mostowych i dróg na terenie miasta Krosna.
1. Przedmiotowe przeglądy muszą spełniać wymagania określone:
- Ustawą Prawo Budowlane /art. 62 ust. 1 pkt 1 i ust.1a oraz art. 62a (który wejdzie w życie z dniem 19.09.2020 r.), Dz.U. 2020 poz. 1333 z późn. zm/,
- Ustawą o Drogach Publicznych / art. 20 pkt 10, Dz.U. 2020 poz. 470 z późn. zm./,
- Załącznikiem do Zarządzenia Nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005 r. dotyczącego instrukcji przeprowadzania przeglądów szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich oraz wszystkich przepisów i norm.
Wykonawca ponosi koszty pozyskania wszystkich niezbędnych do realizacji zamówienia materiałów w tym map.
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach:
a) drogowej,
b) mostowej,
należącymi w czasie wykonywania kontroli do izby inżynierów budownictwa i legitymującymi się odpowiednimi zaświadczeniami wydanymi przez tę izbę. Ponadto osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności mostowej musi mieć potwierdzone dokumentem, ukończenie szkolenia z wynikiem pozytywnym w zakresie wykonywania przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynieryjnych zgodnie z załącznikiem do Zarządzenia Nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005 r. dotyczącego instrukcji przeprowadzania przeglądów szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich (załącznik nr 4).
2. Zamawiający uzna za spełnione warunki posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która wykonywała w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi/usług polegających na wykonaniu przeglądów podstawowych dla co najmniej 50 obiektów mostowych oraz przeglądów podstawowych dla co najmniej 200 dróg.
3. Wykonaną dokumentację należy opracować w formie papierowej, tradycyjnej (1 egz. papierowy), oraz na nośniku elektronicznym (np. DVD) w formacie ogólnodostępnym (np. wygenerowany pdf ) oraz w wersji edytowalnej (np. doc.).
4. W przypadku konieczności prowadzenia prac kontrolnych w jezdni lub chodnikach należy wprowadzić oznakowanie pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu uzgodnionym z Zmawiającym po wcześniejszym zaopiniowaniu na Policji. Nie przewiduje się całkowitego wyłączenia odcinka drogi lub skrzyżowania z ruchu. Prace nie powinny utrudniać ruchu samochodowego i pieszego.
Wykaz dróg oraz obiektów mostowych znajduje się w załącznikach nr 1 i nr 2.
5. Sposób przygotowania oferty:
a) Ofertę pod rygorem nieważności należy sporządzić w języku polskim w formie papierowej na załączonym druku „FORMULARZ OFERTY”.
b) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
c) Na kopercie zawierającej ofertę
wraz z załącznikami nr 3 i nr 4 należy umieścić napis z tytułem zamówienia „Przegląd roczny (podstawowy) obiektów mostowych i dróg na
terenie miasta Krosna w 2020 roku” – Wydział Drogownictwa.
Nie otwierać przed dniem 27.08.2020 r.
przed godz. 11:00.
6. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę wraz z załącznikami nr 3 i nr 4 należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosno – ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno w pokoju nr 01.
Otwarcie ofert
nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 19
w dniu 27.08.2020 r. o godz. 11:00.
7. Szczegółowe informacje w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miasta Krosna w godz. 730 - 1530 i pod numerem telefonu 013-47-436-19.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny, a w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta.
9. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
10. Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.
11. W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich poprawy.
12. Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 013-47-43-619.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty