Proceeding: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO W POMIESZCZENIACH GEOVITA S.A.

Deadlines:
Published : 27-07-2020 15:56:00
Placing offers: 07-08-2020 12:00:00
Procedure: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Type: Service

Requirements and specifications

OGŁOSZENIE
O PISEMNYM PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO W POMIESZCZENIACH GEOVITA S.A.

(ZNAK SPRAWY: 01/MOP/GEO/2020)

 

I.                 Dane Zamawiającego

 

Zamawiającym jest Geovita Spółka Akcyjna z siedzibą w Jadwisinie, przy ul. Ogrodowej 31 (05 – 140 Jadwisin gm. Serock), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000425914, NIP 5262734680, REGON 015529186, kapitał zakładowy: 113.407.782,00 PLN (wniesiony w całości).

 

II.               Informacje prawne

 

1.     Geovita S.A. jest podmiotem prawa prywatnego. Przedmiotowe postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) (dalej PZP). Jednakże celem zagwarantowania przejrzystości i poprawności prawej postępowania, niektóre przepisy w/w aktów prawnych stosuje się wprost.

2.     Niniejsze postępowanie prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej.

3.     Postępowanie przeprowadza się w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania uczestników, zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.

4.     Zamawiający oświadcza, iż czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm.

5.     Zamawiający może odwołać postępowanie na każdym jego etapie bez podawania przyczyn.

 

III.              Etapy postępowania

 

1.     Postępowanie podzielone jest na etapy.

2.     Etap I - część jawna przetargu z udziałem oferentów - tj. otwarcie ofert, odczytanie nazwisk (nazw) i adresów oferentów oraz proponowane w ofertach stawki z tytułu wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.

3.     Etap II – analiza ofert pod kątem zgodności z warunkami zawartymi w ogłoszeniu o przetargu i ocena ofert w oparciu o wskazane w warunkach przetargu kryteria oraz wybór najkorzystniejszej oferty.

 

IV.             Opis przedmiotu postępowania

 

1.     Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego w części recepcyjnej, kuchennej, zapleczu gastronomicznym oraz na jadalniach hoteli i ośrodków Geovita na terenie Rzeczypospolitej:

a.     Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Mrzeżynie (ul. Pocztowa 4, 72 – 330 Mrzeżyno);

b.     Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Dźwirzynie (ul. Wyzwolenia 27, 78 – 131 Dźwirzyno);

c.      Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Uzdrowisku Dąbki (ul. Letniskowa 4, 76 – 156 Uzdrowisku Dąbki);

d.     Hotel Bukowy Dworek*** w Gronowie (Gronów 23, 66 – 220 Łagów Lubuski);

e.     Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Płotkach (Piła – Płotki, 64 – 920 Piła);

f.       Centrum Szkoleń i Konferencji Geovita w Jadwisinie (ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock);

g.     Hotel Orient**** w Krakowie (ul. Sołtysowska 25b, 31 – 859 Kraków);

h.     Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Lądku – Zdroju (ul. Graniczna 14, 57 – 540 Lądek – Zdrój);

i.       Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Wiśle (os. Bajcary 14, 43 – 460 Wisła);

j.       Centrum Konferencyjno – Rekreacyjne Geovita w Zakopanem (ul. Wierchowa 4, 34 – 500 Zakopane);

k.      Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Złockiem (Złockie 80, 33 – 370 Muszyna);

l.       Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Krynicy – Zdroju (ul. Leśna 15, 33 – 380 Krynica – Zdrój);

m.    Hotel Perła Bieszczadów*** w Czarnej (38 – 710 Czarna k/Ustrzyk – Dolnych).

2.     Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przeszkolenie osób upoważnionych przez Zamawiającego.

3.     Wykonawca zapewni ponadto dostęp do podglądu z zainstalowanych w obiektach Zamawiającego kamer wybranym pracownikom Centrali Zamawiającego z możliwością online, poprzez przeglądarkę internetową oraz na urządzeniach mobilnych kompatybilnych z systemem Android i iOS.

4.     Wykonawca zapewni możliwość zapisu obrazu z kamer na urządzeniach rejestrujących.

5.     Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się na zasadach wskazanych w projekcie Umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 niniejszego postępowania.

6.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości podwykonawstwa.

 

V.               Warunki udziału w postępowaniu

 

1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a.     Posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej związanej w przedmiotem zamówienia;

b.     Spełniają warunek zdolności technicznej i zawodowej do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:

                                                    i.     Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 zamówienia o charakterze podobnym o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto, każde w sposób należyty;

                                                   ii.     Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

c.      Wniosą wadium w wysokości określonej w Rozdziale VII.

 

VI.             Terminy wykonania

 

1.     Realizacja przedmiotu zamówienia rozpocznie się w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy.

2.     Zamawiający przewiduje, iż prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia toczyć się będą równolegle w lokalizacjach wskazanych w Rozdziale IV ust. 1.

 

VII.           Wadium

 

1.     Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 PLN.

2.     Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

a.     pieniądzu;

b.     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c.      gwarancjach bankowych;

d.     gwarancjach ubezpieczeniowych;

e.     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

3.     Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 55 1240 6292 1111 0010 6683 8880.

4.     Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

5.     Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 lit. b – e, odpowiadać musi wymogom przewidzianym dla poręczeń lub gwarancji w PZP.

6.     Wadium w formie pieniężnej należy wnieść najpóźniej do dnia 3 sierpnia 2020 roku do godziny 12:00. Za datę wniesienia wadium uznaje się tym samym moment zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego.

7.     Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 lit. b – e, winno być wniesione najpóźniej wraz z ofertą.

8.     Wadium wniesione przez uczestnika postępowania, którego oferta nie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, podlega zwrotowi w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników etapu II postępowania.

9.     Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli uczestnik postępowania, którego oferta została wybrana:

a.     Odmówił podpisania umowy dzierżawy na warunkach określonych w ofercie;

b.     Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.

10.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli uczestnik postępowania, w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia braków formalnych oferty nie złożył oświadczeń lub dokumentów wymagalnych w postępowaniu, pełnomocnictwa lub nie wyraził zgody na poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej w treści oferty.

 

VIII.         Dokumenty składane wraz z ofertą

 

1.     Uczestnik postępowania powinien złożyć ofertę na Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

2.     W przypadku uczestnika niebędącego osobą fizyczną, wraz z ofertą należy przedłożyć wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub odpis aktualny z Krajowego Rejestru Sądowego.

3.     W przypadku pełnomocnika podmiotu o którym mowa w ust. 2 powyżej, wraz z ofertą należy przedłożyć dokument umocowania, uprawniający pełnomocnika do złożenia oferty w postępowaniu.

4.     Uczestnik postępowania, który wniósł wadium w formie określonej w Rozdziale VII ust. 2 wraz z ofertą powinien przedłożyć dowód potwierdzający fakt wniesienia zabezpieczenia wadialnego.

5.     Uczestnik winien także złożyć dokumenty potwierdzające wykonanie zamówień, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b pkt) i.

6.     Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

7.     Kopie dokumentów, składane wraz ofertą, winny posiadać potwierdzenie za zgodność z oryginałem.

8.     Oferta oraz wszelkie dokumenty wraz z nią przedkładane winny być opatrzone podpisem uczestnika postępowania lub osoby przez niego umocowanej.

 

IX.             Termin i miejsce składania ofert

 

1.     Uczestnik postępowania składa ofertę w terminie do 3 sierpnia 2020 roku do godziny 12:00.

2.     Oferta wraz z załącznikami powinna zostać złożona w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „OFERTA W POSTĘPOWANIU NA DOSTAWĘ, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO W POMIESZCZENIACH GEOVITA S.A. (ZNAK SPRAWY: 01/MOP/GEO/2020) – NIE OTWIERAĆ PRZED 03.08.2020 R., GODZ. 12:15”.

3.     Miejscem składania ofert jest recepcja Centrum Szkoleń i Konferencji Geovita w Jadwisinie, przy ul. Ogrodowej 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock.

4.     Otwarcie ofert nastąpi w Centrum Szkoleń i Konferencji Geovita w Jadwisinie, przy ul. Ogrodowej 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock, o godzinie 12:15.

5.     Otwarcie ofert jest jawne. Wyniki otwarcia zostaną opublikowane na internetowej platformie zakupowej Wydzierżawiającego.

 

X.               Kryteria oceny ofert

 

1.     Zamawiający oświadcza, iż uczestnik postępowania może zdobyć maksymalnie 100 pkt w ramach oceny oferty.

2.     Cena stanowi 100% kryterium oceny ofert.

3.     W przypadku uzyskania przez co najmniej dwóch uczestników postępowania równej liczby punktów, Wydzierżawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia indywidualnych negocjacji celem wyłonienia zwycięskiej oferty.

 

XI.             Informacje dodatkowe

 

1.     Uczestnicy postępowania mogą (w zakresie pytań dotyczących treści niniejszego ogłoszenia) kontaktować się z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub pod wskazanym numerem telefonu.

2.     Osobami kontaktowymi po stronie Zamawiającego są:

a.     Pan Mariusz Syska – Dyrektor Operacyjny Geovita S.A. (marketing@geovita.pl; 691 914 474).

b.     Pan Cezary Grzyb – Kierownik Biura Zarządu Geovita S.A. (biurozarzadu@geovita.pl, 885 901 181).

3.     Celem dokonania wizji lokalnej obiektu Zamawiającego, Wykonawca może kontaktować się z:

a.     Panem Arturem Spyrzewskim – tel. 600 295 836 (Dąbki, Dźwirzyno, Mrzeżyno);

b.     Panią Urszulą Nowaczyk – tel. 502 609 451 (Gronów);

c.      Panią Romą Chwałek – tel. 605 467 382 (Płotki);

d.     Panem Rafałem Tyką – tel. 518 531 426 (Jadwisin);

e.     Panią Joanną Sadowską – Soból – tel. 503 191 124 (Kraków);

f.       Panem Piotrem Borowskim – tel. 605 300 440 (Lądek – Zdrój);

g.     Panem Dominikiem Zenneggiem – tel. 885 350 047 (Wisła);

h.     Panem Dawidem Łużnym – tel. 885 350 848 (Zakopane);

i.       Panem Andrzejem Mąką – tel. 695 377 722 (Krynica, Złockie);

j.       Panią Alicją Gwoździańską – tel. 725 258 009 (Czarna).

4.     Osoba kontaktowa po stronie Zamawiającego odpowie na wszelkie pytania uczestników postępowania lub osób zainteresowanych z zastrzeżeniem, iż zarówno przedmiot pytania jak i odpowiedź nie będą stanowiły czynu naruszającego rzetelność oraz obiektywność prowadzenia postępowania.

5.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Geovita S.A. z siedzibą w Jadwisinie (Administrator), ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail sekretariat@geovita.pl lub pisemnie na adres ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail iod@pgnig.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Podane przez Panią/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia z Panią/Panem korespondencji i załatwienia sprawy, której ona dotyczy oraz w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami; podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych 2016/679 – RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji z interesantami i załatwieniu zgłaszanych przez nich spraw. Pani/Pana dane osobowe są przekazywane podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi związane z realizacją ww. celów, w tym przede wszystkim dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom świadczącym usługi niezbędne do obsługi Państwa sprawy. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia korespondencji i załatwienia sprawy, której ona dotyczy. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Przysługuje Pani/Panu także prawo sprzeciwu względem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Dane zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

 

Załączniki:

 

1.     Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;

2.     Załącznik nr 2 – projekt Umowy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Specyfikacja postepowania - monitoring.pdf pdf 209.76 2020-07-27 15:56:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 339.01 2020-07-27 15:56:00 Proceeding
UMOWA NA DOSTAWĘ, MONTAŻ I URUCHOMIENIE .pdf pdf 205.92 2020-07-28 09:20:59 Proceeding
Oświadczenie - zmiana terminu składania ofert w postępowaniu.T.pdf pdf 176.23 2020-07-29 14:57:14 Proceeding
Protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 537.58 2020-08-11 09:01:25 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

The number of page views: 1406