Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 374 / Pu / 2020 Usługi pocztowe i kurierskie

Termin:
Zamieszczenia : 24-07-2020 08:09:00
Składania : 19-08-2020 10:00:00
Otwarcia : 19-08-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamy do złożenia oferty na świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1. Opis przedmiotu zamówienia: Część 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania

przesyłek listowych i paczek oraz zwrotów przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy

                zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1) oraz zgodnie z formularzem wyceny stanowiącym załącznik nr 

                1.1 do niniejszego zaproszenia.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kurierskiej polegającej na odbieraniu od Zamawiającego,

przewożeniu i doręczaniu przesyłek adresatom na terenie kraju i poza jego granicami zgodnie z Opisem Przedmiotu

                 Zamówienia (załącznik nr 1)oraz zgodnie z formularzem wyceny stanowiącym stanowiącym załącznik nr 1.2 do                

                 niniejszego zaproszenia. 

2. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 

3. Sposób przygotowania propozycji cenowej: ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez poniższy formularz

4. Ewentualne wnioski Wykonawcy: do zapytania ofertowego należy składać zgodnie z instrukcją wskazaną pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_wroclaw 5. Kryterium oceny ofert: cena – 100 %


UWAGA: oferty złożone bez formularza cenowego odpowiednio dla każdej części nie będą rozpatrywne 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1.2 - Formularz wyceny dla Części II.xlsx xlsx 11.19 2020-07-24 08:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia dla Cześci I i Części II.docx docx 26.27 2020-07-24 08:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Formularz wyceny dla Części I.xlsx xlsx 14.77 2020-07-24 08:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Formularz wyceny dla Części I - poprawiony 30.07.2020.xlsx xlsx 14.78 2020-07-30 16:04:24 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia dla Cześci I i Części II - skorygowany 31.07.2020.docx docx 24 2020-07-31 10:39:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-21 11:04 Marzena Paszulewicz Szanowni Państwo,
informujemy, że jako najkorzystniejsza oferta w przedmiotowym zapytaniu została wybrana oferta złożona przez :
Poczta Polska S.A. Rejon Sprzedaży Wrocław Miasto
NIP: 5250007313
wartość oferty przedstawia się następująco:
42 605,50 zł w tym:
Część I – 36 237,50 zł
Część II - 6 368,00 zł

Oferta była jedyną złożoną do zapytania
2020-07-31 10:39 Marzena Paszulewicz Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania złożone do przedmiotowego zapytania
w kolejności ich wpływu:

Pytanie nr 1
Wykonawca wnosi o wyjaśnienie czy Zamawiający będzie nadawał przesyłki w trybie specjalnym - w postępowaniu administracyjnym, jeżeli tak to w jakiej ilości oraz uzupełnienie formularza cenowego o wycenę samego druku. Jeżeli będzie wyłącznie korzystał z potwierdzeń odbioru w zakresie usług powszechnych, wnioskuje się o wykreślenie z opisu przedmiotu zamówienia część I ust.2 pkt.3 i ust.14, 15.
Odpowiedź: Zamawiający nie będzie nadawał przesyłek w trybie specjalnym (np. dot. postępowania administracyjnego) w związku z powyższym Zamawiający dokonuje wykreślenia z Opisu Przedmiotu Zamówienia dla Części I następujących pozycji: ust.2 pkt.3 i ust.14, 15.
Skorygowany Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik do niniejszej Informacji.


Załącznik nr 1 - Opi [...].docx

2020-07-30 16:04 Marzena Paszulewicz Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania złożone do przedmiotowego zapytania
w kolejności ich wpływu:

Pytanie nr 1
Wykonawca jako operator wyznaczony, zobowiązany do świadczenia powszechnych usług pocztowych, które objęte są przedmiotem zamówienia, nie może swobodnie ustalać cen za świadczenie tego typu usług. Zgodnie z art. 57 ustawy Prawo pocztowe operator wyznaczony jest zobligowany do przedłożenia Prezesowi UKE projektu cennika usług powszechnych, który co do zasady nie może przekroczyć maksymalnych rocznych poziomów opłat za usługi powszechne określonych w decyzji, o której mowa w art. 55 ust. 1 Prawa pocztowego, dotyczącym przystępności cenowej tych usług. Natomiast przepisy art. 53 i 54 ustawy Prawo pocztowe wyznaczają ścisły reżim ustalania opłat za świadczenie powszechnych usług pocztowych. Zatem w przypadku zmiany cen w trakcie wykonywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, zwłaszcza wiążącej strony w dłuższym okresie czasu, w świetle zapisów OPZ, Wykonawca zmuszony będzie do świadczenia powszechnych usług pocztowych z naruszeniem przepisów ustawowych – nie tylko z zakresu prawa pocztowego, ale także cywilnego, czy antymonopolowego. Taki stan rzeczy byłby niedopuszczalny, zarówno ze względu na ustawowe obowiązki ciążące na Wykonawcy jako operatorze publicznym, jak również ze względu na narażenie Wykonawcy na odpowiedzialność odszkodowawczą, której zakres trudno nawet przewidzieć.
Czy zatem Zamawiający uwzględni zmianę OPZ poprzez dodanie postanowienia w następującym brzmieniu:
„Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
1. ustawowej zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi objęte zamówieniem, w czasie trwania niniejszej umowy; jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług, Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT, niezależnie czy spowoduje to zwiększenie, czy też zmniejszenie wysokości wynagrodzenia brutto;
2. zmiany „cen jednostkowych brutto” w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcę
w Formularzu cenowym (stanowiącym załącznik do umowy) w sytuacji spowodowanej zmianami tych cen w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe; jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie cen jednostkowych poszczególnych usług, Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na powyższe zapisy, jednakże nie są to zapisy dot. Opisu Przedmiotu Zamówienia w związku z powyższym powinny znaleźć swoje odzwierciedlenie w umowie.

Pytanie nr 2
Zamawiający wskazuje iż będzie korzystał z własnych wzorów potwierdzenia odbioru przesyłek w trybie przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego. Czy Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek wymagających procedur Kodeksu postępowania cywilnego oraz Ordynacji podatkowej? Jeśli tak, to Wykonawca wnosi o potwierdzenie iż w druki potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadawanych przez Zamawiającego opisanych powyżej Zamawiający będzie zaopatrywał się we własnym zakresie i że będą one zgodne z Polską Normą PN-T-85005 z grudnia 2000 r. W związku z powyższym druki potwierdzenia odbioru, w tym także druki potwierdzenia odbioru wytwarzane przez Zamawiającego w wewnętrznym obiegu winny być z przywołaną Polską Normą zgodne, tj.:
1) gramatura papieru: papier offsetowy BD 140 – 200 g/m2
2) wymiar druku: minimum 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych) optymalne wymiary:
a) część środkowa, bez listew bocznych - 100 x 140 mm,
b) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne - 100 x 160 mm, wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm
3) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia,
4) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża
w zróżnicowanym zakresie temperatur zabezpieczony osłoną. Adres nadawcy przesyłki naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers) w dolnej prawej części w minimalnej odległości:
1) 40 mm od górnego brzegu,
2) 5 mm od prawego brzegu,
3) 15 mm od dolnego brzegu.
Adres adresata przesyłki naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers) w górnej lewej części. W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków.
Odpowiedź: Zamawiający w pkt 14 OPZ wskazał, że Wykonawca będzie zobowiązany do używania odpowiednich druków (a tym samym przekazywania Zamawiającemu) do wykorzystywania w postępowaniach administracyjnych zgodnie z KPA – Zamawiający nie będzie korzystał z własnych wzorów.

Pytanie nr 3
Wykonawca wnosi o dookreślenie załącznika 1.1. poz. 15 wskazując górną granicę przedziału na 10 kg.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na powyższe w związku z powyższym załącznik 1.1. – poprawiony stanowi załącznik do niniejszej odpowiedzi.

Załącznik nr 1.1 - F [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I cena powinna odzwierciedlać sumę wskazaną w Formularzu wyceny dla Części I 1 usługa - (0)
2 Część II cena powinna odzwierciedlać sumę wskazaną w Formularzu wyceny dla Części II 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 622