Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-62/20.DZ Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Łaziskach.

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2020 21:00:00
Składania : 03-08-2020 15:00:00
Otwarcia : 03-08-2020 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



GZGKiM.3331-62/20.DZ                                                                            Wągrowiec, dnia 21 lipca  2020 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :

 

zadanie pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Łaziskach

w tym:

 Rozbudowa sieci wodociągowej w Łaziskach

 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Łaziskach                      

1.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych                                          (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem  nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu   z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.Przewidywany zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Łaziskach:

1) sieć wodociągowa z przyłączami:

a) rurociąg – PE 100 PE Ø 110 mm PN 10-90,00m,

b) rurociąg – PE 100 PE Ø 32mm PN 10-37,00 m (7 sztuk przyłączy),

c) zasuwa do wody Ø 100 mm – 1 kpl,

f) zasuwa do wody Ø 80 mm – 1 kpl,

i) hydrant przeciwpożarowy Hpp Ø 80 mm-1 kpl.

2) sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami:

a) rurociąg – PCV Ø 200 SN8-73,00 m,

b) rurociąg – PCV Ø 160 SN8-39,50 m (7 sztuk przykanalików),

c) studnie rewizyjne Ø 315 mm – 7 kpl,

d) rura ochronna stalowa Ø 323 mm – 8,00 m.

 

2.2. Przewody kanalizacji sanitarnej zlokalizowano w pasie drogi gminnej – dz. nr 186/5 oraz w dz. 170 (droga publiczna) obręb Łaziska, natomiast sieć wodociągową w pasie drogi gminnej – dz. 186/5 obręb Łaziska.

2.3. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną oraz odtworzenie nawierzchni po wykonanych robotach tj.

1) dz. 186/5 - przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego. Do odtworzenia nawierzchni może być wykorzystany materiał pierwotny, jeżeli był składowany oddzielnie i nie został zanieczyszczony, w pozostałych przypadkach podbudowę należy wykonać z kruszywa łamanego.

2) dz. 170 obręb Łaziska (droga publiczna)  - przejście poprzeczne wykonać metodą przecisku, pobocze po wykonanych robotach -  przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego. Do odtworzenia nawierzchni może być wykorzystany materiał pierwotny, jeżeli był składowany oddzielnie i nie został zanieczyszczony, w pozostałych przypadkach podbudowę należy wykonać z kruszywa łamanego.

2.4. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia,  

2.5. Zasady wykonania robót budowlanych:

1)  roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: załączoną dokumentacją techniczną, wytycznymi określonymi w niniejszym zaproszeniu oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną i przepisami BHP,

2)  Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje i dostarczy dokumentację powykonawczą,

3)  do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych i określonych w dokumentacji projektowej,

4)  jeśli w dokumentacji projektowej, przedmiarze, użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach,

5)  Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości),

6)  Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza:

a)  protokoły z badania materiałów i urządzeń,

b)  instrukcje użytkowania zamontowanych urządzeń (w języku polskim),

c)  warunki gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń,

d)  dokumenty potwierdzające jakość podstawowych materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,

e)  protokoły płukania i dezynfekcji sieci wodociągowej,

f)  wyniki badań wody przeprowadzone przez akredytowane laboratorium (oznaczenie co najmniej takich parametrów jak: Escherichia coli (E.coli), bakterie grupy coli, ogólna liczba mikroorganizmów w temperaturze 22o C)

g)  dokumentację geodezyjną powykonawczą przyjętą do zasobu powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej oraz operat powykonawczy z podaniem długości zrealizowanych sieci,

h)  próby szczelności rurociągów,

i)   inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi  w trakcie realizacji zadania.

7) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały  i urządzenia do czasu ich          wbudowania,

8) Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia  w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.).

9) Teren po pracach uporządkować,

10) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach.

2.6.      Podwykonawstwo.

1)  Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.

2)  Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.

3)  Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4)  Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszystkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.

5)  Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.8. Prawa i obowiązki Stron, warunki gwarancji, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

2.9.Teren, na którym planowana jest przedmiotowa inwestycja jest usytuowany w strefie ochrony konserwatorskiej zaewidencjonowanych stanowisk archeologicznych Łaziska stan.32, 33, 34, 35 ob. AZP 44-30/56, 57, 58, 59 podlega ochronie i wymaga przeprowadzenia badań archeologicznych. Koszty przeprowadzonych badań pokrywa Zamawiający, na podstawie odrębnej umowy.

      

3.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)    Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)    Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności  dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi – zapewni nadzór nad robotami w postaci: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane wydane przez organ samorządu zawodowego do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. sieci wodnych i sieci kanalizacyjnych,  zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 2, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r, poz. 1186 ze zm).  W zakresie tym Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220).

 

4.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   do 15.11.2020 r.

5.  WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe.  Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą                     do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Cena za dostawę  przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji zlecenia. Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana. Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Wykonawca zawiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego. Roboty te mogą zostać wykonane wyłącznie na podstawie odrębnego porozumienia stron.

 

6.  WARUNKI ROZLICZENIA:

Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wystawienie 1 faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy końcowego odbioru robót  wraz z opisanymi deklaracjami zgodności i atestami higienicznymi na wbudowane materiały. Zapłata za wykonaną usługę  nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.

 

 

 

7.  FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty (załącznik nr 3). Ofertę należy zamieścić na platformie zakupowej na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

 

8.  TERMIN SKŁADANIA OFERT:   3 sierpnia 2020 r. do godz. 15.00.

 

9.  WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Wykonawca nie żąda wniesienia wadium.

 

10.     KRYTERIA WYBORU OFERT:

Cena - waga kryterium: 100%.

 

11.     POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a)    w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

b)     związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

12.     PODPISANIE UMOWY:

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.   

 

13.     ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

14.  ZAPROSZENIE OPUBLIKOWANE ZOSTANIE:

a)    na stronie internetowej Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu: https://gzgkimwagrowiec.pl,

b)    w  Biuletynu Informacji Publicznej

c)    na Platformie Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

 

15.  OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu      z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

 w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załącznik nr 1 – wzór umowy

Załącznik nr 2 – dokumentacja techniczna

Załącznik nr 3 – formularz oferty       

                                                                    Dyrektor

 

/Agnieszka Ciemachowska /

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 370.08 2020-07-21 21:00:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do zaproszenia - wzór umowy.pdf pdf 280.81 2020-07-21 21:00:00 Postępowanie
załącznik nr 2- dokumentacja techniczna.rar rar 14995.91 2020-07-21 21:00:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 do zaproszenia - druk oferty.doc doc 47 2020-07-21 21:00:00 Kryterium
365383-protocol.xlsx xlsx 87.39 2020-08-04 18:37:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-04 18:37 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.:"Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Łaziskach. " (ID36538), wybrana została oferta złożona przez: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz Przemysław Wojciechowski. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska

365383-protocol.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rozbudowa sieci wodociągowej w Łaziskach. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym rzeczowym zakresie objętym w zaproszeniu do złożenia oferty. 1 robota budowlana - (0)
2 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Łaziskach. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym rzeczowym zakresie objętym w zaproszeniu do złożenia oferty. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 3 do za [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Uprawnienia, wiedza i doświadczenie - Posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności, niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Potencjał techniczny i ekonomiczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, w tym w szczególności osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi. - Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności dysponuję osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi – zapewnię nadzór nad robotami w postaci: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane wydane przez organ samorządu zawodowego do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. sieci wodnych i sieci kanalizacyjnych, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 2, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r, poz. 1186 ze zm). Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 970