Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZ/2/72/2020 Zabudowa systemu kontroli wejścia na Portierni Głównej I i III w PEC – Gliwice Sp. z o.o. przy ulicy Królewskiej Tamy 135, 44 oraz wdrożenie i uruchomienie aplikacji księgi gości na dwóch tabletach w powyższych lokalizacjach

Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2020 10:20:00
Składania : 18-08-2020 14:00:00
Otwarcia : 18-08-2020 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Gliwice Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu negocjacyjnym na Zabudowę systemu kontroli wejścia na Portierni Głównej I i III w PEC – Gliwice Sp. z o.o. przy ulicy Królewskiej Tamy 135, 44 oraz wdrożenie i uruchomienie aplikacji księgi gości na dwóch tabletach w powyższych lokalizacjach. Szczegóły oraz opis procedury udzielenia zamówienia znajduje się w załączniku Warunki Zamówienia.

Zamawiający dopuszcza składanie oferty częściowej z zastrzeżeniem iż zad. nr 1 i 2 będzie stanowić ofertę łączną, natomiast zad. nr 3 będzie stanowić osobne zamówienie.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Warunki Zamówienia.pdf pdf 9171.23 2020-07-20 10:20:00 Postępowanie
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.doc doc 35 2020-07-20 10:20:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 5020.09 2020-07-20 10:20:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie I.pdf pdf 376 2020-08-06 08:38:28 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania ofert.pdf pdf 344.81 2020-08-07 08:25:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania II.pdf pdf 862.97 2020-08-12 09:16:18 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 162.38 2020-08-18 14:25:37 Publiczna wiadomość
Info o wyborze tablica.pdf pdf 406.8 2020-09-08 07:18:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-09-08 07:18 Renata Uramowska-Słuszniak Informacja o wyborze oferty

Info o wyborze tabli [...].pdf

2020-08-18 14:25 Marta Błaszków Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-08-12 09:16 Marta Błaszków Odpowiedzi na pytania nr 2.

Odpowiedź na pytania [...].pdf

2020-08-07 08:25 Renata Uramowska-Słuszniak Zmiana terminu składania ofert

Zmiana terminu skład [...].pdf

2020-08-06 08:38 Renata Uramowska-Słuszniak Odpowiedź na pytanie

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie numer 1: Dostawa i uruchomienie systemu automatycznych szlabanów i kamer wysokiej rozdzielczości.Zadanie numer 2: Dostawa i uruchomienie bramek wejściowych ruchu dwu kierunkowego portierni I. Należy podać wartość łączna zadania nr 1 i 2 1 usługa Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - GLIWICE Spółka z o. o.
ul. Królewskiej Tamy 135
44 - 100 , Gliwice
(0)
2 Zadanie 3: Dostawa i uruchomienie cyfrowej księgi gości. - 1 usługa Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - GLIWICE Spółka z o. o.
ul. Królewskiej Tamy 135
44 - 100 , Gliwice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zakończenie montażu oraz odbiór zadanie numer 1,2 do 31.10.2020r. Dostawa i uruchomienie księgi gości zadanie numer 3 do 30.11.2020r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki formalne - Proszę załączyć w formie pliku dokumenty wymienione w pkt. 6 Warunków Zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 863