Postępowanie: DNI/IPO/04/2020 Rozbudowa Systemu Obsługi Toku Studiów (SOTS) w obszarze modułu AKSON (Akademicki Komunikator Student-Nauczyciel-Dziekanat) i modułu STUDENT_UMP polegająca na stworzeniu elektronicznego przewodnika dydaktycznego zawierającego sylabus i program studiów

Natalia Kuźniak
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Nauki, Zarządzania Projektami i Współpracy z Zagranicą
Termin:
Zamieszczenia : 10-07-2020 15:15:00
Składania: 29-07-2020 23:59:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

UWAGA
W związku z omyłką pisarską  załączono zaktualizowany dokument pn. " Informacja o przetargu otwartym". Zmiana w dokumencie dotyczy terminu złożenia oferty i terminu otwarcia oferty.
W systemie podano prawidłową datę tj.
Termin złożenia oferty - do 29.07.2020 r.
_____________________________________________________________________________________________________________

I. Przedmiot Zamówienia

Rozbudowa Systemu Obsługi Toku Studiów (SOTS) w obszarze modułu AKSON (Akademicki Komunikator Student-Nauczyciel-Dziekanat) i modułu STUDENT_UMP polegająca na stworzeniu elektronicznego przewodnika dydaktycznego zawierającego sylabus i program studiów


II. Warunki udziału w postępowaniu

I.    O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia:

1.    Wykonawca potwierdzi, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, która dotyczyła rozbudowy i wdrożenia informatycznego systemu do obsługi toku studiów o wartości minimum 100 000 zł, w co najmniej jednej uczelni (szkołach wyższych), działających na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1693) napisanej w języku Python.
2.    Wykonawca potwierdzi, że wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, które zostało zrealizowane w organizacji o rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego przy możliwości jednoczesnej pracy, minimum 10 000 użytkowników.
3.    Wykonawca potwierdzi, że wykonał co najmniej jedno wdrożenie systemu, który przeznaczony był do eksploatacji przez, co najmniej 1 200 użytkowników wewnętrznych oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami.
4.    Wykonawca potwierdzi, że wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, w którym zintegrowano system z więcej, niż trzema innymi systemami jednocześnie.
5.    Wykonał co najmniej jedno wdrożenie systemu, który posiada możliwość techniczną obsługi, nie mniej, niż 20 000 użytkowników.
6.    Zaprojektował, wykonał i wdrożył portal umożliwiający dostęp do zasobów systemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

II.    O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem zawodowym, to jest osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest wykazania się przez Wykonawcę dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym następującym wymogom:
1.    Jedna osoba, przewidziana do pełnienia funkcji Kierownik projektu, która:
a)    posiada wykształcenie wyższe;
b)    posiada, co najmniej 5-letnie doświadczenie, jako kierownik projektu, w projektach związanych z rozbudową i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python;
2.    Dwie osoby przewidziane do pełnienia funkcji programisty:
a)    Posiadają, co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu związanym z wykonaniem i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python.


Pozostałe informacje dotyczące postępowania zawarte są w załącznikach 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik_nr_5_Wykaz_osób.doc doc 112.5 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_1a_Opis_przedmiotu_zamowienia.pdf pdf 1237.01 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Załącznik_1b_Programu studiów.pdf pdf 321.13 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Załącznik_1c_Ramowy_plan_studiów.pdf pdf 331.06 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_2_Formularz_cenowy.doc doc 101.5 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_3_Oświadczenie.doc doc 107.5 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4_Oświadczenia.doc doc 103.5 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_6_Informacja_o_teście.pdf pdf 280.91 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Załącznik_nr_7_Wzór_umowy.pdf pdf 442.77 2020-07-10 15:15:00 Postępowanie
Informacja o przetargu otwartym_aktualizacja.pdf pdf 3479.32 2020-07-13 08:14:33 Postępowanie

Komunikaty

2020-08-17 14:28 Natalia Kuźniak W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę:
Codelab Sebastian Żurek
ul. Strumykowa 28E/25
65-101 Zielona Góra
Wartość oferty: 111 600,00 zł

Liczba odsłon strony: 1067