- Strona główna
- Postępowanie ID 361345
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Transport 4-5 niepełnosprawnych uczniów z Boguszowa-Gorc do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle
Wystawiający
-
UżytkownikSabina Piekarska
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Obsługi Jednostek
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-07-06 12:20:00
-
Składania2020-07-07 16:05:51
-
Otwarcie ofert2020-07-14 11:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Centrum Obsługi Jednostek w Boguszowie-Gorcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na transport 4-5 niepełnosprawnych uczniów z Boguszowa-Gorc do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle
I ZAMAWIAJĄCY
Centrum
Obsługi Jednostek w Boguszowie-Gorcach
ul. Ludwika Waryńskiego 10
58-370
Boguszów-Gorce
tel.
+48 74 842 11 07 sekretariat wew. 21
www.bip.coj.boguszow-gorce.pl
II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie
jest prowadzone zgodnie z przepisami art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r, poz. 1843 ze zm.).
III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest
transport 4-5 niepełnosprawnych
uczniów z terenu Gminy Boguszów-Gorce do Specjalnego
Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Nowe Siodło 73, 58-350 Mieroszów i z powrotem.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
(CPV) - 60130000-8 - usługi w zakresie
specjalistycznego transportu drogowego osób.
2. Długość jednego
kursu w jedną stronę wynosi około 22 km. Dziennie planowane jest wykonywanie 2
kursów zgodnie z poniższym:
1) ok. godz. 7:00 –
7:15 wyjazd z Boguszowa-Gorc i transport
dzieci Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Nowym Siodle.
2) ok. godz. 15:10
wyjazd spod Specjalnego Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle i transport dzieci do Boguszowa-Gorc.
3.
Usługa
obejmuje opiekę nad przewożonymi uczniami w drodze do i z w/w szkoły oraz pomoc
w doprowadzeniu do i ze szkoły.
4. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zmiany godzin dowozu w ramach w/w kursów oraz zmianę
liczby przewożonych dzieci w ramach możliwości środka transportu
zaproponowanego przez wyłonionego Wykonawcę.
5. W sytuacji zgłoszonej
przez rodzica/rodziców przewożonego ucznia/uczniów nieobecności trwającej
dłużej niż dzień Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby
kursów o dni, w których ze względu na nieobecność ucznia/uczniów nie ma
konieczności dowozu do szkoły.
IV WARUNKI REALIZACJI USŁUGI
1. Wykonawca
zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków
transportowych własnych odpowiadających wymogom określonym w
obowiązujących w tym zakresie
przepisach prawa.
2. Usługa
objęta niniejszym zamówieniem musi być świadczona sprawnym technicznie pojazdem
samochodowym (aktualny przegląd techniczny) o minimalnej liczbie osób siedzących
6 + kierowca, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i ustawy z dnia 20 czerwca
1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2020 r., poz. 110 ze zm.).
3.
Usługa
objęta niniejszym zamówieniem musi być wykonywana przez osoby posiadające
odpowiednie uprawnienia do jej świadczenia tj. prawo jazdy odpowiednie do
kategorii pojazdu, który Wykonawca zaproponuje do świadczenia usługi, aktualne
uprawnienia - świadectwo kwalifikacyjne
jeżeli kierowanie zaproponowanym przez Wykonawcę pojazdem tego wymaga, aktualne
badania lekarskie oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem
odpowiednim do kategorii pojazdu zaproponowanego przez Wykonawcę.
4. W
przypadku awarii środka transportowego wykonawca zapewni zastępczy środek
transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych poszczególnych
kursów.
5.
Wykonawca
ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
6. Wykonawca
ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz
następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu
umowy.
7. Wykonawca
winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej
i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów) a w przypadku jej braku
inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na cały okres realizacji zamówienia.
Zamówienie
realizowane będzie w okresie od dnia 01 września 2020 r. do dnia 25 czerwca 2021 r. z
wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej.
1. Oferta
powinna zawierać:
Ø
formularz ofertowy
stanowiący – załącznik Nr 1 do
zapytania ofertowego;
Ø
oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
stanowiące załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego;
Ø
oświadczenie o dysponowaniu
osobą/osobami posiadającą/posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do
świadczenia tego typu usług oraz odpowiednie doświadczenie (tj. prawo jazdy
odpowiednie do kategorii pojazdu, który Wykonawca zaproponuje do świadczenia
usługi, aktualne uprawnienia -
świadectwo kwalifikacyjne jeżeli kierowanie zaproponowanym przez
Wykonawcę pojazdem tego wymaga, aktualne badania lekarskie oraz co najmniej 3
letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem odpowiednim do kategorii pojazdu
zaproponowanego przez Wykonawcę) wraz z informacją o podstawie
dysponowania niniejszą osobą stanowiące załączniki
Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
Ø
oświadczenie o dysponowaniu
odpowiednim pojazdem do wykonania usługi stanowiące załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego;
Ø dokumenty określające charakter i stan prawny
Oferenta, zezwalający na występowanie w obrocie prawnym, takie jak: dokument rejestrowy określający miejsce
rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Oferenta oraz pełnomocnictwa
osób upoważnionych zgodnie z dokumentem rejestrowym do reprezentowania i
podejmowania decyzji w imieniu;
Ø ważną licencję/zezwolenie na wykonywanie przewozu
osób objętych przedmiotem zamówienia;
Kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem
przez Oferenta zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta.
VII KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert stanowi cena - 100%
Ilość punktów przyznana w
kryterium, o których mowa w pkt 1 będzie obliczana na podstawie stosunku
najniższej ceny spośród złożonych ofert do zaoferowanych według poniższego
wzoru:
K= (C min/C) x 100 gdzie:
K = ilość punktów przyznana danemu
wykonawcy,
C min = najniższa cena za jeden dzień
dowozu spośród cen ofert złożonych
C = cena oferty ocenianej,
przy czym 1% = 1 punkt.
VIII OPIS SPOSOBU OBLICZANIA
CENY
W formularzu ofertowym należy podać cenę ofertową netto i brutto w PLN za 1 dzień dowozu (2 kursy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – punkt III podpunkt 2 niniejszego zapytania ofertowego). Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty dojazdu na miejsce wykonania usługi oraz ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także ryzyko oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
IX MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać
elektronicznie na platformie zakupowej zamawiającego, lub pisemnie w siedzibie
zamawiającego, ul. Ludwika Waryńskiego 10, 58-370 Boguszów-Gorce (II piętro) w godzinach
urzędowania w terminie do dnia 14.07.2020
r. do godz. 11:00. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie
składania ofert nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne zostaną odrzucone z
przyczyn formalnych, po dokonaniu jednego uzupełnienia na wezwanie
Zamawiającego.
W
przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data wpływu do COJ-u.
X INFORMACJE O SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Postępowanie
prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje składane przez wykonawcę i zamawiającego,
elektronicznie, bądź osobiście, wymagają formy pisemnej.
XI POZOSTAŁE INFORMACJE:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia niniejszego zamówienia bez podania przyczyny.
XII OSOBA DO KONTAKTU:
Sabina Piekarska,
tel. 74 842-11-07 wew.22
e-mail: s.piekarska@coj.boguszow.eu
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-07-07
16:05:51
|
Sabina Piekarska |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Zapytanie
ofertowe
na
transport
4-5
niepełnosprawnych
uczniów
z
Boguszowa-Gorc
do
Specjalnego
Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego
w
Nowym
Siodle
zostaje
anulowane
z
powodu
zmiany
warunków
i
przedmiotu
zamówienia. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?