Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wymiana 1szt.drzwi - Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim

Iwona Przewoźna
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Department: Wydział Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 23-06-2020 14:34:00
Placing offers : 29-06-2020 08:00:00
Offers opening : 29-06-2020 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Zakres zamówienia Wymiana 1 szt. drzwi typu aresztowego (do celi) na 1 szt. drzwi klasy C , pełne, „90” z zamkiem (wkładka klasy C45/30 wilka) wraz z ościeżnicą.

Kolor drzwi i ościeżnicy : np.: typu : dąb szary lux Dotiie lub zbliżony

Kolor okuć i wkładki - inox.

Kolorystykę należy ostatecznie uzgodnić z użytkownikiem


ilość kluczy : 25 szt.

Wymagane jest dostosowanie wymiarów ościeży do wymiarów nowych drzwi, wykonanie obustronne obróbek tynkarskich i malarskich ściany (całej - w pomieszczeniu oraz jej części - od strony korytarza), w której znajdują się drzwi - w kolorystyce uzgodnionej z użytkownikiem.

Wykonawca własnym staraniem i na własny koszty dokona zgodnej z przepisami utylizacji / zagospodarowania materiałów z rozbiórki.


Wymagany jest atest potwierdzający parametry techniczne u użytych materiałów.

Termin wykonania :

do 50 dni od daty podpisania umowy / zlecenia.

 Gwarancja :

Wykonawca udzieli 36 m-cy gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały.


Termin płatności :

Do 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego faktury oraz Protokołu odbioru obustronnie podpisanego bez wad.


UWAGA :

1.      Wybór kolorystyki farb , modelu drzwi , kierunku otwierania drzwi – w gestii użytkownika.

2.      Zastosowane materiały / sprzęty muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie w obiektach użyteczności publicznej.

3.      W terminie do 5 dni od daty podpisania umowy / zlecenia (przed zastosowaniem materiałów, urządzeń) Wykonawca przedłoży odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje itp. – do akceptacji przez właściwego inspektora nadzoru inwestorskiego.

4.      Obowiązuje cena ryczałtowa.

5.     Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie w sposób zgodny z przepisami.

6.      Godziny pracy – do uzgodnienia z użytkownikiem obiektu.

7.      Osoba upoważniona przez Wykonawcę jest zobowiązana podczas realizacji umowy do zgłaszania do dyżurnego jednostki każdorazowo przed rozpoczęciem pracy zamiaru wejścia pracowników Wykonawcy na teren obiektu oraz po zakończeniu pracy faktu opuszczenia obiektu przez wszystkich pracowników – a w przypadku konieczności - do pobrania i zdania kluczy.

8.      Wykonawca na min. 2 dni przed planowanym przystąpieniem do robót przekaże do jednostki KPP w Ostrowie Wlkp. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji robót i będą miały wstęp na teren jednostki. Wykaz winien zawierać imię, nazwisko oraz nr pesel  /lub nr paszportu/.

9.  Istnieje możliwość udostepnienia przez Zamawiającego pracownikom Wykonawcy dostępu do zaplecza sanitarnego.

10.  W przypadku korzystania przez Wykonawcę z mediów Zamawiającego do celów socjalnych lub dla realizacji umowy / zlecenia Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztem zużycia mediów (ryczałt lub podlicznik).


Miejsce wykonania Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Odolanowskiej 19 Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel. 61 84 124 68 p. Iwona Przewoźna

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2020-06-23 15:29 Iwona Przewoźna Zamawiający doprecyzowuje informację dot. koloru drzwi : RAL 7047

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wymiana drzwi wymiana drzwi 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz Protokołem odbioru podpisanym bez uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 50 dni od daty podpisania umowy / zlecenia Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, utylizacji itp. po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 434