Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-06-2020 14:34:00 |
Składania : | 29-06-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | 29-06-2020 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Zakres zamówienia Wymiana 1 szt. drzwi typu aresztowego (do celi) na 1 szt. drzwi klasy C , pełne, „90” z zamkiem (wkładka klasy C45/30 wilka) wraz z ościeżnicą.
Kolor drzwi i ościeżnicy : np.: typu : dąb szary lux Dotiie lub zbliżony
Kolor okuć i wkładki - inox.
Kolorystykę należy ostatecznie uzgodnić z użytkownikiem
ilość kluczy : 25 szt.
Wymagane jest dostosowanie wymiarów ościeży do wymiarów nowych drzwi, wykonanie obustronne obróbek tynkarskich i malarskich ściany (całej - w pomieszczeniu oraz jej części - od strony korytarza), w której znajdują się drzwi - w kolorystyce uzgodnionej z użytkownikiem.
Wykonawca własnym staraniem i na własny koszty dokona zgodnej z przepisami utylizacji / zagospodarowania materiałów z rozbiórki.
Wymagany jest atest potwierdzający parametry techniczne u użytych materiałów.
Termin wykonania :
do 50 dni od daty podpisania umowy / zlecenia.
Wykonawca udzieli 36 m-cy gwarancji na wykonane roboty budowlane i
materiały.
Termin płatności :
Do 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego faktury oraz
Protokołu odbioru obustronnie podpisanego bez wad.
UWAGA :
1.
Wybór kolorystyki farb , modelu drzwi , kierunku otwierania drzwi – w gestii użytkownika.
2.
Zastosowane materiały / sprzęty muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie w obiektach
użyteczności publicznej.
3.
W terminie do 5 dni od daty
podpisania umowy / zlecenia (przed zastosowaniem
materiałów, urządzeń) Wykonawca przedłoży odpowiednie atesty, certyfikaty,
deklaracje itp. – do akceptacji przez właściwego inspektora nadzoru
inwestorskiego.
4. Obowiązuje cena ryczałtowa.
5. Materiały z rozbiórki Wykonawca
zagospodaruje we własnym zakresie w sposób zgodny z przepisami.
6.
Godziny pracy – do uzgodnienia
z użytkownikiem obiektu.
7.
Osoba upoważniona przez
Wykonawcę jest zobowiązana podczas realizacji umowy do zgłaszania do dyżurnego
jednostki każdorazowo przed rozpoczęciem pracy zamiaru wejścia pracowników
Wykonawcy na teren obiektu oraz po zakończeniu pracy faktu opuszczenia obiektu
przez wszystkich pracowników – a w przypadku konieczności - do pobrania i
zdania kluczy.
8.
Wykonawca na min. 2 dni przed planowanym przystąpieniem do robót przekaże do jednostki KPP w
Ostrowie Wlkp. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji robót i będą
miały wstęp na teren jednostki. Wykaz winien zawierać imię, nazwisko oraz nr
pesel /lub nr paszportu/.
9. Istnieje możliwość udostepnienia przez Zamawiającego pracownikom
Wykonawcy dostępu do zaplecza sanitarnego.
10. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z mediów Zamawiającego do celów
socjalnych lub dla realizacji umowy / zlecenia Zamawiający obciąży Wykonawcę
kosztem zużycia mediów (ryczałt lub podlicznik).
Miejsce wykonania Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Odolanowskiej 19 Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel. 61 84 124 68 p. Iwona Przewoźna
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-06-23 15:29 | Iwona Przewoźna | Zamawiający doprecyzowuje informację dot. koloru drzwi : RAL 7047 |
Komunikaty