Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana 1szt.drzwi - Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim

Iwona Przewoźna
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2020 14:34:00
Składania : 29-06-2020 08:00:00
Otwarcia : 29-06-2020 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zakres zamówienia Wymiana 1 szt. drzwi typu aresztowego (do celi) na 1 szt. drzwi klasy C , pełne, „90” z zamkiem (wkładka klasy C45/30 wilka) wraz z ościeżnicą.

Kolor drzwi i ościeżnicy : np.: typu : dąb szary lux Dotiie lub zbliżony

Kolor okuć i wkładki - inox.

Kolorystykę należy ostatecznie uzgodnić z użytkownikiem


ilość kluczy : 25 szt.

Wymagane jest dostosowanie wymiarów ościeży do wymiarów nowych drzwi, wykonanie obustronne obróbek tynkarskich i malarskich ściany (całej - w pomieszczeniu oraz jej części - od strony korytarza), w której znajdują się drzwi - w kolorystyce uzgodnionej z użytkownikiem.

Wykonawca własnym staraniem i na własny koszty dokona zgodnej z przepisami utylizacji / zagospodarowania materiałów z rozbiórki.


Wymagany jest atest potwierdzający parametry techniczne u użytych materiałów.

Termin wykonania :

do 50 dni od daty podpisania umowy / zlecenia.

 Gwarancja :

Wykonawca udzieli 36 m-cy gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały.


Termin płatności :

Do 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego faktury oraz Protokołu odbioru obustronnie podpisanego bez wad.


UWAGA :

1.      Wybór kolorystyki farb , modelu drzwi , kierunku otwierania drzwi – w gestii użytkownika.

2.      Zastosowane materiały / sprzęty muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie w obiektach użyteczności publicznej.

3.      W terminie do 5 dni od daty podpisania umowy / zlecenia (przed zastosowaniem materiałów, urządzeń) Wykonawca przedłoży odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje itp. – do akceptacji przez właściwego inspektora nadzoru inwestorskiego.

4.      Obowiązuje cena ryczałtowa.

5.     Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie w sposób zgodny z przepisami.

6.      Godziny pracy – do uzgodnienia z użytkownikiem obiektu.

7.      Osoba upoważniona przez Wykonawcę jest zobowiązana podczas realizacji umowy do zgłaszania do dyżurnego jednostki każdorazowo przed rozpoczęciem pracy zamiaru wejścia pracowników Wykonawcy na teren obiektu oraz po zakończeniu pracy faktu opuszczenia obiektu przez wszystkich pracowników – a w przypadku konieczności - do pobrania i zdania kluczy.

8.      Wykonawca na min. 2 dni przed planowanym przystąpieniem do robót przekaże do jednostki KPP w Ostrowie Wlkp. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji robót i będą miały wstęp na teren jednostki. Wykaz winien zawierać imię, nazwisko oraz nr pesel  /lub nr paszportu/.

9.  Istnieje możliwość udostepnienia przez Zamawiającego pracownikom Wykonawcy dostępu do zaplecza sanitarnego.

10.  W przypadku korzystania przez Wykonawcę z mediów Zamawiającego do celów socjalnych lub dla realizacji umowy / zlecenia Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztem zużycia mediów (ryczałt lub podlicznik).


Miejsce wykonania Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Odolanowskiej 19 Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel. 61 84 124 68 p. Iwona Przewoźna

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2020-06-23 15:29 Iwona Przewoźna Zamawiający doprecyzowuje informację dot. koloru drzwi : RAL 7047

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana drzwi wymiana drzwi 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz Protokołem odbioru podpisanym bez uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 50 dni od daty podpisania umowy / zlecenia Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, utylizacji itp. po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 431