Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.7011.2.2018.R Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zabudową towarzyszącą (budynkiem gospodarczym) przy ul. Sienkiewicza w Lęborku oraz z rozbiórką istniejącej zabudowy gospodarczej”

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2020 14:04:00
Składania : 19-06-2020 11:45:00
Otwarcia : 19-06-2020 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszam do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zabudową towarzyszącą (budynkiem gospodarczym) przy ul. Sienkiewicza w Lęborku oraz z rozbiórką istniejącej zabudowy gospodarczej.


A. Charakterystyka zadania:

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zabudową towarzyszącą (budynkiem gospodarczym) przy ul. Sienkiewicza w Lęborku oraz z rozbiórką istniejącej zabudowy gospodarczej zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy z dnia 12.05.2020 r. stanowiącą załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
  2. Informacje dodatkowe:

·      Lokalizacja budynku na dz. nr 319/2, obręb 7 przy ul. Sienkiewicza w Lęborku;

·      Należy zaprojektować mieszkania dwupokojowe lub kawalerki;

·      Orientacyjna kubatura nowoprojektowanych obiektów łącznie: 4740 m3.

 

B.     Termin realizacji:

Do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.

 

 

C.    W zakresie oferty należy uwzględnić:

1.      Zakres zamówienia obejmuje:

·      Opracowanie wstępnej koncepcji budynku wraz z budynkiem gospodarczym oraz zagospodarowaniem terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym;

·      Opracowanie projektu rozbiórki budynku gospodarczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę;

·      Wykonawca winien uzyskać (w przypadku takiej konieczności) mapę do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia; kopię mapy należy przekazać Zamawiającemu;

·      Wykonanie badań geologicznych;

·      Pozyskanie warunków przyłączenia do sieci: wodnokanalizacyjnej, deszczowej, energetycznej, gazowej, centralnego ogrzewania;

·      Projekt zagospodarowania terenu;

·      Projekty przyłączy do sieci;  wodociągowej, sanitarnej i deszczowej;

·      Projekty wykonawcze dla wszystkich branż objętych opracowaniem; dla części architektonicznej przewiduje się wykonanie detali ustalonych w porozumieniu z Zamawiającym;

·      Charakterystykę energetyczną budynku;

·      Uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę.

2.      Realizacja zamówienia obejmować będzie opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:

2.1.      Wykonania projektu budowlanego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego dla zamawiającego po 5 egzemplarzy w tym 2 zatwierdzone przez organ wydający pozwolenie na budowę wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.2.      Wykonania projektu wykonawczego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – dla zamawiającego po 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.3.      Opracowania kosztorysu inwestorskiego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) – po 1 egzemplarzu wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.4.      Opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  – po 3 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.5.      Wykonania przedmiaru robót – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – po 2 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

3.      Ustalenia dodatkowe:

3.1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania.

3.2.      Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym wstępną koncepcję projektu.

3.3.      Wykonawca projektów przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania.

3.4.      Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych.

3.5.      W projektach należy uwzględnić usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, jeśli zajdzie taka potrzeba.

3.6.      Zamawiający zapewnia wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

4.      Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów  lub pochodzenia i użyciu wyrażenia „lub równoważny” należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.

5.      Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, warunków, opinii, uzgodnień oraz uzyskania pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia włącznie. Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Burmistrz Miasta Lęborka.

6.      Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.

7.      Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia.

 

D.    Uwagi formalne:

1.      Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.

2.      W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

3.      Załączniki:

Załącznik nr 1  Decyzja o warunkach zabudowy z dnia 12.05.2020 r.

Załącznik nr 2 Mapa zasadnicza ze wskazaniem działki


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 Mapa zasadnicza.pdf pdf 1311.04 2020-06-10 14:04:00 Postępowanie
załącznik nr 1 Decyzja o warunkach zabudowy.pdf pdf 20646.46 2020-06-10 14:04:00 Postępowanie
zestwienie ofert.doc doc 81.5 2020-06-19 15:04:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-06-19 15:04 Agnieszka Renka Zestawienie ofert

zestwienie ofert.doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa - 1 szt. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1437