Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR03.2610.2.2020.AP Usługi kompleksowego utrzymania czystości w lokalach użytkowanych przez biura Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i całorocznego utrzymania terenu w nieruchomościach Biur Powiatowych ARiMR w Hrubieszowie, Krasnymstawie oraz Tomaszowie Lubelskim

Agnieszka Partyka
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Lubelski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 04-06-2020 11:15:00
Składania : 07-07-2020 10:30:00
Otwarcia : 07-07-2020 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

1. Ogłoszenie o zamówieniu 2020/S 107-259515

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

3. Plik w formacie xml, wygenerowany z narzędzia (ESPD) - do przygotowania JEDZ

4. Załączniki do SIWZ - edytowalne

5. Załącznik nr 10 do SIWZ - Wzór umowy - Część 1

6. Załącznik nr 11 do SIWZ - Wzór umowy - Część 2

7. Załącznik nr 12 do SIWZ - Wzór umowy - Część 3

8. Załącznik nr 13 do SIWZ - Wzór umowy - Część 4


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie o zamowieniu 2020S107-259515 sprzatanie 2020.pdf pdf 6502.92 2020-06-04 11:15:00 Postępowanie
Zalacznik nr 5 do SIWZ ESPD.xml xml 136.58 2020-06-04 11:15:00 Postępowanie
SIWZ sprzatanie 2020.pdf pdf 25072.78 2020-06-04 11:15:00 Postępowanie
Zalaczniki do SIWZ sprzatanie 2020 (edytowalne).docx docx 97.79 2020-06-04 11:15:00 Postępowanie
Zalacznik nr 10 do SIWZ - wzor umowy na Czesc nr 1.pdf pdf 11321.17 2020-06-04 11:15:00 Postępowanie
Zalacznik nr 11 do SIWZ - wzor umowy na Czesc nr 2.pdf pdf 11260.9 2020-06-04 11:15:00 Postępowanie
Zalacznik nr 12 do SIWZ - wzor umowy na Czesc nr 3.pdf pdf 11239.99 2020-06-04 11:15:00 Postępowanie
Zalacznik nr 13 do SIWZ - wzor umowy na Czesc nr 4.pdf pdf 11306.31 2020-06-04 11:15:00 Postępowanie
Odpowiedz na zapytania do siwz - sprzatanie.pdf pdf 4284.54 2020-06-17 13:42:13 Publiczna wiadomość
Odpowiedz na zapytania do siwz 2 - sprzatanie.pdf pdf 4168.25 2020-06-24 13:54:25 Publiczna wiadomość
Informacja z art. 86 ust. 5 uPzp - informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 2377.83 2020-07-07 14:26:00 Publiczna wiadomość
Informacja o najkorzystniejszej ofercie Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3 i Część nr 4 - zawiadmienie na stronę internetową.pdf pdf 2059.1 2020-08-19 10:03:43 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru oferty najkorzystniejszej w Częsci nr 1 (strona internetowa) - sprzatanie.pdf pdf 403.8 2020-10-21 11:38:45 Publiczna wiadomość
Informacja o najkorzystniejszej ofercie Część nr 1 (po ponownej ocenie) - zawiadomienie na stronę internetową.pdf pdf 807.16 2020-10-30 14:08:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-30 14:08 Agnieszka Partyka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla:
Części nr 1 – świadczenie Usługi kompleksowego utrzymania czystości w lokalach Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 17 podległych biur powiatowych

Informacja o najkorz [...].pdf

2020-10-21 11:38 Agnieszka Partyka Zawiadomienie o unieważnieniu czynności oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty
oraz o powtórzeniu czynności oceny ofert
w zakresie Części nr 1 zamówienia - świadczenie Usługi kompleksowego utrzymania czystości w lokalach Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 17 podległych biur powiatowych

Unieważnienie wyboru [...].pdf

2020-08-19 10:03 Agnieszka Partyka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla:
Części nr 1 – świadczenie Usługi kompleksowego utrzymania czystości w lokalach Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 17 podległych biur powiatowych,
Części nr 2 – świadczenie Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Biurze Powiatowym ARiMR w Hrubieszowie wraz z całorocznym utrzymaniem terenu,
Części nr 3 – świadczenie Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Biurze Powiatowym ARiMR w Krasnymstawie wraz z całorocznym utrzymaniem terenu,
oraz Części nr 4 – świadczenie Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Biurze Powiatowym ARiMR w Tomaszowie Lubelskim wraz z całorocznym utrzymaniem terenu

Informacja o najkorz [...].pdf

2020-07-07 14:26 Agnieszka Partyka Informacje z otwarcia ofert - sprzątanie

Informacja z art. 86 [...].pdf

2020-06-24 13:54 Agnieszka Partyka Zapytania do treści siwz i odpowiedzi na pytania, które wpłynęły od Wykonawców w dniach 16-19.06.2020 r.

Odpowiedz na zapytan [...].pdf

2020-06-17 13:42 Agnieszka Partyka Zapytania do treści siwz i odpowiedzi na pytania które wpłynęły od Wykonawców do dnia 15.06.2020 r.

Odpowiedz na zapytan [...].pdf

2020-06-07 21:17 Komunikat techniczny Informujemy, że nastąpiła zmiana położenia przycisku "Wyślij wiadomości do zamawiającego". Znajduje się on w sekcji "Komunikaty" na stronie danego postępowania.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1773