Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-06-2020 12:20:00 |
Składania : | 16-06-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Gmina Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów zaprasza do złożenia oferty/udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie wykonania: dostawa wyposażenia przedszkola w Wierzchowie Dworcu
1. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej dostępnej na stronie www.ugczluchow.pl
2. Oferta ma obejmować całość zamówienia oraz wszelkie dodatkowe koszty (np. transportu, montażu, cła, podatki, ubezpieczenie, uzgodnienia itp.).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostawa wyposażenia przedszkola w Wierzchowie Dworcu zgodnie z Załącznikiem nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
39161000 – 8 – Meble przedszkolne
4. Przewidywany termin realizacji umowy do dnia 14.08.2020 roku.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena - 100 %.
Maksymalną liczbę punktów (100 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia („Cena”), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
P1 - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za Cenę
P1=CN/COBx100 pkt.
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena
COB – Cena zaoferowana w ofercie badanej.
6. Propozycja wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
a) formularz cenowy.
7. Termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 16.06.2020 roku, do godz. 10:00.
8. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan Bogusław Lipski, ul. Szczecińska 33 pok. nr 20,
tel. (59) 834-10-01 wew. 44.
9.
Warunkiem udziału w
Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę ………………… złotych (słownie: ………………….. złotych)*.
9.1 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 10.
9.2 Wadium może być
wniesione w następujących formach:
a. w pieniądzu, przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego w ……………………………….. nr konta……………………………………………………,
b. poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.
1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
9.3. Za potwierdzenie wpłaty wadium w pieniądzu
uznaje się oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu, a
w przypadku ustanowienia wadium w postaci gwarancji lub poręczeń – oryginał
tego dokumentu.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów, tel. 59 8341001;
§ Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: sekretariat@ugczluchow.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Urząd Gminy Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów;
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IN R 271.3.2020 na dostawę wyposażenia przedszkola w Wierzchowie Dworcu.
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie Gmina Człuchów oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan prawo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).
13. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
14. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
15. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
** Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
W załączeniu:
1) Opis przedmiotu zamówienia.
2) Formularz cenowy.
3) Wzór umowy.
4) Wizualizacje.
2020-06-17 07:09 | Bogusław Lipski | Protokół z postępowania |
Komunikaty