Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-49/20.DZ Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja SUW Kaliszany, Pawłowo Żońskie i Łekno”

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 03-06-2020 22:16:00
Składania : 15-06-2020 14:30:00
Otwarcia : 15-06-2020 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


GZGKiM.3331-49/20.ZM                                                            Wągrowiec, dnia 3 czerwca  2020 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

 

Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja  SUW Kaliszany, Pawłowo Żońskie i Łekno”  

 

1.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

     Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem  nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1   Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji Stacji Uzdatnia Wody w:

a)       Kaliszanach – na terenie działek o numerach: 92/2, 92/8 i 92/9 obręb ewid. Kaliszany, gmina Wągrowiec,

b)      Pawłowie Żońskim – na terenie działek o numerach: 127, 122/2 i 122/4 obręb ewid. Pawłowo Żońskie, gmina Wągrowiec,

c)       Łeknie – na terenie działki o numerze 356/1 obręb ewid. Łekno, gmina Wągrowiec.

2.2   Planowana modernizacja Stacji Uzdatniania Wody polegać ma na zwiększeniu retencji wody uzdatnionej, poprzez dokonanie obliczeń, ustalenie lokalizacji i zaprojektowanie zbiorników retencyjnych przy wymienionych wyżej obiektach SUW.

2.3   Dokumentacja techniczna, zawierać będzie:

a)       dokumentację projektową z pełną analizą wydajności studni, zapotrzebowania i planowanej retencji zabezpieczającej ciągłość dostawy i ciśnienia wody dla odbiorców,

b)      specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

c)       kosztorysy inwestorskie.

2.4   Dokumentacja, o której mowa w ust. 2.3 pkt a) i b) powinna odpowiadać wymogom określonym w:

  - ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.)

  - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego  zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129)

2.5   Kosztorysy inwestorskie o których mowa w ust. 2.3 pkt c) winy być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz.1389).

2.6    Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2.3 pkt. a) obejmuje wykonanie:

1) projektu budowlanego, w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,

2) przedmiaru robót;

3) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane,

4) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania – w przypadku gdy wykonane robót budowlanych nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę;

5) projektów, pozwoleń,  uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.

 2.7   Zakres dokumentacji projektowej zależy od tego, czy roboty budowlane, które ją opisują, wymagają uzyskania pozwolenia na budowę, czy nie. O tym decydują natomiast przepisy ustawy z 7 lipca 1994 r. ─ Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.)

2.8  Do zadań wykonawcy należy:

a)       Uzyskanie map do celów projektowych lub opiniodawczych,

b)      Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy,

c)       Uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie ppoż., wymagań sanitarnych oraz bhp,

d)      Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na budowę lub  zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu.

2.9 Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

2.10Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót  i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których mowa wyżej.

2.11    Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

2.12 Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu budowlanego.

2.13    Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją zadania zgodnie z przedstawionym opracowaniem,

2.14    Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w formie graficznej i elektronicznej,

a)       wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy w ilości 3 kompletów (lub w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę w ilości 5 kompletów) oraz w formie elektronicznej,

b)      przedmiary robót, kosztorysy ofertowe (stanowiące wzór do wypełnienia przez Wykonawców robót) i kosztorysy inwestorskie w wersji graficznej po jednym egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w standardzie plików *.pdf  i *.ath,

c)       Sporządzenie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż robót związanych z wyszczególnionym zakresem (2 egz.).

2.15 Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.

 2.16 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.17 Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1  do niniejszego zaproszenia.

 

3                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)      Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)      Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.

 

4                TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy  do 31.08.2020 r.

 

5                WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym  załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/,   lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

6           WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone protokołem odbioru dokumentacji technicznej.

 Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

7           FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

 

8           TERMIN SKŁADANIA OFERT:   15 czerwca 2020 r. do godz. 14.30.

 

9           PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a)    Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)    Waga kryterium: 100%.

 

10       POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

c)    w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

d)     w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

11       PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

12       ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

13       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

1)       Załącznik nr 1 - Projekt Umowy

2)       Załącznik nr 2 - Druk oferty.

 

 

 

 

 

 

                  Dyrektor

 

/Agnieszka Ciemachowska /

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3331-49.20.DZ- ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (1).pdf pdf 346.3 2020-06-03 22:16:00 Postępowanie
druk oferty.pdf pdf 165.2 2020-06-03 22:16:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 180.1 2020-06-03 22:16:00 Postępowanie
druk oferty.doc doc 47.5 2020-06-03 22:16:00 Kryterium
wzór umowy.pdf pdf 180.1 2020-06-03 22:16:00 Kryterium
Pawłowo Żońskie - studnia nr 2.pdf pdf 525.17 2020-06-10 12:51:47 Publiczna wiadomość
Pawłowo Żońskie - studnia nr 1.pdf pdf 538.29 2020-06-10 12:51:47 Publiczna wiadomość
Łekno - studnia nr 2.pdf pdf 605.8 2020-06-10 12:51:47 Publiczna wiadomość
Łekno - studnia nr 1.pdf pdf 498.55 2020-06-10 12:51:47 Publiczna wiadomość
Kaliszany studnia nr 2.pdf pdf 502.83 2020-06-10 12:51:47 Publiczna wiadomość
Kaliszany studnia nr 1.pdf pdf 469.01 2020-06-10 12:51:47 Publiczna wiadomość
353634-protokół.pdf pdf 225.05 2020-06-18 22:29:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-06-18 22:29 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.:Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.:"Modernizacja SUW Kaliszany, Pawłowo Żońskie i Łekno"(ID353634), wybrana została oferta złożona przez: PIO-BUD Piotr Kledziki. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska

353634-protokół.pdf

2020-06-10 12:51 Agnieszka Ciemachowska Zamawiający informuje, że w związku z prowadzonym postępowaniem wpłynęły pytania, na które udzielono następujących odpowiedzi:
Proszę o podanie wielkości zbiorników retencyjnych obecnie zainstalowanych. Czy są to zbiorniki nadziemne stalowe? Czy istniejące zbiorniki należy pozostawić, czy przewidzieć ich rozbiórki?
Odpowiedź:
Kaliszany - zbiornik podziemny o pojemności 50m3, przeznaczony do wyłączenia z użytkowania, bez rozbiórki,
Pawłowo Żońskie - zbiornik podziemny o pojemności 50m3, przeznaczony do wyłączenia z użytkowania, bez rozbiórki,
Łekno - zbiornik stalowy nadziemny o pojemności 100 m3, pozostaje w użytkowaniu,

Pytanie:
W zakresie zapytania jest wykonanie pełnej analizy wydajności studni. Czy Inwestor rozumie przez to, że należy wykonać próbne pompowania pomiarowe i sprawdzenie sprawności studni z opracowaniem opinii hydrogeologicznej?
Odpowiedź:
Zakres pełnej analizy wydajności studni, zapotrzebowania i planowanej retencji zabezpieczającej ciągłość dostawy i ciśnienia wody dla odbiorców, należy opracować w formie analitycznej na podstawie danych technicznych istniejących urządzeń lub założeń projektowych wymagających wymiany bądź przebudowy dla zapewnienia osiągnięcia efektu polegającego na zapewnieniu ciągłości dostawy wody dla odbiorców. Inwestor nie wymaga na etapie przygotowania przedmiotowej dokumentacji wykonania próbnego pompowania i sprawdzenia sprawności studni z opracowaniem opinii hydrogeologicznej.

Pytanie:
Proszę o podanie ilości studni na każdej SUW oraz przedstawienie karty otworów dla każdej studni.
Odpowiedź:
Ilości studni podane w odp. na pyt. 3 (zestaw pytań nr 1). Karty otworów w załączeniu.

Pytanie:
Jeżeli należy wykonać próbne pompowania, czy należy wykorzystać pompy i agregat prądotwórczy wykonawcy, czy Zamawiającego? W czyim zakresie leży opłata za zużyty prąd?
Odpowiedź:
Inwestor nie wymaga próbnego pompowania i sprawdzenia sprawności studni.

Pawłowo Żońskie - st [...].pdf

Pawłowo Żońskie - st [...].pdf

Łekno - studnia nr 2 [...].pdf

Łekno - studnia nr 1 [...].pdf

Kaliszany studnia nr [...].pdf

Kaliszany studnia nr [...].pdf

2020-06-05 14:08 Agnieszka Ciemachowska Sprostowanie do punktu 2 Zaproszenia do składania ofert.
Zamawiający prostuje zapis dotyczący pkt.2.8 podpunkt b) Zaproszenia do składania ofert, poprzez dookreślenie, że do zadań wykonawcy należy uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, przez którą zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym rozumie się:
- decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, lub
- decyzję o warunkach zabudowy.
W związku z powyższym punkt 2.8 otrzymuje brzmienie:
"2.8 Do zadań wykonawcy należy:
a) Uzyskanie map do celów projektowych lub opiniodawczych,
b) Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
c) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie ppoż., wymagań sanitarnych oraz bhp,
d) Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu."
2020-06-05 13:56 Agnieszka Ciemachowska Zamawiający informuje, że w związku z zaproszeniem do składania ofert wpłynęły następujące pytania: 1. Podany termin zakończenia prac projektowych 31.08.2020 r. jest niemożliwy do dotrzymania przy wskazanym zakresie projektu (wykonanie map - około 1 miesiąc, uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - zależnie od Gminy od 30-60 dni (+czas na ostateczność), uzyskanie pozwolenia na budowę - zależnie od starostwa - 30-60 dni (+czas na ostateczność)). Termin składania ofert wskazany jest na 15.06.2020 r. przy 30 dniowym terminie związania ofertą. Pozostaje 1,5 miesiąca na całość zadania. Proszę o wskazanie realnego terminu zakończenia prac, tj. co najmniej 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Czy zbiorniki mają być wykonane jako stalowe; żelbetowe wykonane w technologii tradycyjnej – wylewane na mokro; czy żelbetowe - prefabrykaty? Jest to istotna kwestia dla wyceny projektu. 3. Proszę o podanie wydajności SUW. 4. Czy SUW pracują w tej chwili w trybie jednostopniowego pompowania? Jeżeli tak, to czy w zakresie jest modernizacja SUW dotycząca przebudowy układu na dwustopniowe pompowanie z doborem zestawu hydroforowego? 5. Gdzie należy odprowadzić wodę z przelewu i spustu projektowanych zbiorników? Zamawiający udzielił następujących odpowiedzi. Ad.1.Zgodnie z opisem zamówienia, uzyskanie zezwolenia na budowę (o ile będzie konieczne) leży po stronie zamawiającego. Do zadań wykonawcy należy: a) Uzyskanie map do celów projektowych lub opiniodawczych, b) Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, c) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie ppoż., wymagań sanitarnych oraz bhp, d) Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu. A zatem termin zakończenia prac projektowych - 31.08.2020 r., jest możliwy do wykonania. Ad.2. Zbiorniki stalowe. Ad 3.SUW Kaliszany - studnia nr 1 rezerwowa - Q-42,00 m3/h, studnia nr 2- podstawowa - Q=42,00 m3/h, SUW Pawłowo Żońskie - studnia nr 1 rezerwowa - Q= 45,00 m3/h, studnia nr 2 (podstawowa) - Q=43,00 m3/h SUW Łekno - studnia nr 1 (awaryjna) - Q=65,00 m3/h, studnia nr 2 (podstawowa) - Q=65,00 m3/h. Ad.4. SUW pracują w trybie dwustopniowego pompowania. Ad.5. Wodę z przelewu należy odprowadzić do istniejącej instalacji
2020-06-05 12:08 Agnieszka Ciemachowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja SUW Kaliszany, Pawłowo Żońskie i Łekno” - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

druk oferty.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Uprawnienia - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "Posiadam" (0)
3 Potencjał techniczny - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiającymi wykonie usługi w sposób ważny i zgodny z prawem. Proszę potwierdzić wpisując "Dysponuję" (0)
4 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz załączyć zaparafowany wzór umowy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wzór umowy.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 985