Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/ZZO/7/2020 Szacowanie wartości zamówienia "Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o."

Termin:
Zamieszczenia : 29-05-2020 12:38:00
Składania : 03-06-2020 11:00:00
Otwarcia : 03-06-2020 11:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.” (dalej jako Projekt), zgodnie wytycznymi POIiŚ 2014-2020, Oś Priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie, 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi; zawartą umową o dofinansowanie nr POIS.02.02.00-00-0032/18-00 oraz wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie pełniącego funkcję Instytucji Wdrażającej w okresie realizacji przez Zamawiającego w/w przedsięwzięcia, w szczególności:

a.   weryfikacja w zakresie formalno-prawnym i przygotowanie audytu zgodności opracowanej przez Zamawiającego dokumentacji przetargowej dla planowanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane; dostawy; usługi, z aktualnymi przepisami ustawy PZP, aktami wykonawczymi do ustawy PZP oraz z punktem 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

b.    weryfikacja umów, a także ewentualnych aneksów z Wykonawcami postępowań dot. dofinansowanego projektu pod względem zgodności z przepisami zawartej Umowy o dofinansowanie.

c.     weryfikacja wydatków poniesionych w związku z realizacją inwestycji pod kątem kwalifikowalności wydatków w ramach POIiŚ,

d.    kontrola wydatków pod kątem ich zgodność z harmonogramem rzeczowo – finansowym,

e.    przygotowanie wniosków o zaliczkę wraz z niezbędnymi załącznikami i ich rozliczanie,

f.      przygotowanie wniosków o płatność dla poszczególnych etapów realizacji projektu wraz z niezbędnymi załącznikami, w terminach i formie zgodnej z umową dotacyjną i ich rozliczanie,

g.    opracowanie wniosku o płatność końcową,

h.    przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu w celu złożenia ich do Instytucji Wdrażającej,  

i.      analiza zmian w projekcie wraz z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do podpisania aneksów do umowy o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o aneksy do umowy o dofinansowanie wraz ze zmianą harmonogramów i innymi niezbędnymi załącznikami, w terminach wskazanych przez Zamawiającego.

j.      sprawdzenie opisu faktur pod kątem wymogów związanych z dofinasowaniem projektu oraz wymagań z umów zawartych z poszczególnymi Wykonawcami dot. projektu o dofinansowanie,

k.     przygotowywanie projektów korespondencji z Instytucją Zarządzającą
w zakresie wniosku o dofinansowanie,

l.      obsługa/doradztwo w zakresie programu SL2014, generatora wniosków POIiŚ oraz innych wymaganych przez Instytucję Wdrażającą,

m.   sprawowanie monitoringu nad realizacją Projektu w zakresie zgodności
z poszczególnymi wytycznymi dotyczącym dofinansowania projektów w ramach POIiŚ,

n.    wykonywanie zadań z zakresu sprawozdawczości i raportowania Projektu w zakresie zgodności z poszczególnymi wytycznymi dotyczącymi dofinansowania projektów w ramach POIiŚ oraz umową o dofinansowanie,

o.    współpraca z Zamawiającym, JRP, Inspektorem nadzoru inwestorskiego, Wykonawcami poszczególnych prac w zakresie realizacji inwestycji zgodnie z poszczególnymi wytycznymi dotyczącymi dofinansowania projektów w ramach POIiŚ oraz umową o dofinansowanie,

p.    przygotowywanie innych dokumentów wymaganych przez Instytucję Wdrażającą związanych z projektem w trakcie trwania umowy,

q.    doradztwo Zamawiającemu w zakresie terminów zawartych w umowie o dofinansowanie w zakresie przedmiotu postępowania.

r.     identyfikowanie wszędzie, gdzie jest to możliwe, ryzyka powstania potencjalnych korekt finansowych ze strony Instytucji Wdrażającej i stron trzecich oraz bezzwłoczne informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom i ewentualnych ich rozwiązań;

s.     zapobieganie potencjalnym korektom finansowym związanym z niewywiązywaniem się z zapisów umowy o dofinansowanie oraz wytycznych i innych aktów prawnych i wymagań mogących powodować jej ewentualne nałożenie.

t.      udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym, JRP, Inspektorem nadzoru inwestorskiego, (minimum 1 spotkanie w skali miesiąca w siedzibie Zamawiającego).

u.    rola doradcy dla JRP podczas kontroli przeprowadzanych przez upoważnione organy kontrolne w zakresie, za który odpowiedzialny jest Menadżer Projektu.

v.     przedstawienie Zamawiającemu w dniu podpisania umowy listę podwykonawców z określeniem zakresu i wartości robót przewidzianych do wykonania - jeżeli dotyczy.

 

2.      Wykonawca dodatkowo świadczyć będzie usługi w zakresie rozliczania finansowego pożyczki o wartości ok. 22 mln. zł zaciągniętej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na potrzeby sfinansowania wkładu własnego dla projektu pt. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zgodnie z wymaganiami NFOŚiGW w Warszawie oraz zawartą umową pożyczki przez Zamawiającego.

3.      Głównym celem Projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.” jest zwiększenie efektywności i wydajności odzysku oraz recyklingu szerszego zakresu frakcji odpadów ze strumienia odpadów komunalnych, a tym samym zmniejszenie masy odpadów komunalnych przekazywanych do składowania i umożliwienie spełnienia krajowych i unijnych celów w zakresie gospodarki odpadami. Celem realizacji Projektu jest także podniesienie świadomości ekologicznej mieszkańców regionu obsługiwanego przez ZZO Nowy Dwór Sp. z o.o.

Inwestycja realizowana będzie na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze (woj. pomorskie, pow. chojnicki). W ramach Projektu przewidziano refinansowanie zadań zrealizowanych przez Wnioskodawcę w latach 2015-2019 oraz realizację zadań planowanych do realizacji w latach 2020-2022, w sumie przedsięwzięcie obejmuje realizację ok. 30 zadań zgodnie ze Studium Wykonalności. Zadania zostały pogrupowane w bloki tematyczne zgodnie z procesem którego dotyczą: 

1)     Blok tematyczny I: Prace przygotowawcze

2)     Blok tematyczny II: Proces sortowania

3)     Blok tematyczny III: Proces kompostowania

4)     Blok tematyczny IV: Proces odzysku

5)     Blok tematyczny V: Rozbudowa PSZOK

6)     Blok tematyczny VI: Infrastruktura towarzysząca

7)     Blok tematyczny VII: Dostawa maszyn

8)     Blok tematyczny VIII: Nadzór i zarządzanie

9)     Blok tematyczny IX. Promocja i edukacja

4.      Szacowana całkowita wartość Projektu inwestycyjnego pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie wynosi 96 148 232,03 mln zł, z czego wartość dofinansowania UE wyniesie 53 272 280,27 mln. zł

5.      Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia objęte były co najmniej 2 letnim okresem wsparcia (24 miesiące) po terminie 31.12.2022 r. W ramach wsparcia Wykonawca udzieli pomocy, porad, wyjaśnień i konsultacji w ramach audytu, kontroli itp. w związku z dofinansowanym Projektem „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.

a)    Wykonawca zobowiązuje się do współpracy w w/w zakresie z Zamawiającym wg stanu prawnego uwzględniającego obowiązujące przepisy prawa krajowego oraz zasady wspólnotowe, uwzględniając dotychczasową praktykę ich stosowania. 

b)    Porady i konsultacje prawne będą udzielane przez Wykonawcę na każdorazowe, odrębne zlecenie Zamawiającego przekazane drogą elektroniczną lub pisemną.

c)    Wykonawca zobowiązuje się, że w ciągu 24 godzin lub szybciej, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja, od przesłania przez Zamawiającego zapytania instytucji kontrolującej udzieli odpowiedzi drogą elektroniczną a następnie niezwłocznie potwierdzi przesłaną odpowiedź w formie pisemnej. W przypadku, w którym zakres lub materia zapytania instytucji kontrolującej wymagała będzie dłuższego terminu na opracowanie i przekazanie odpowiedzi Strony uzgodnią termin jej opracowania i przekazania. Wykonawca jest jednak obowiązany w terminie określonym w zdaniu pierwszym poinformować Zamawiającego o konieczności przedłużenia terminu na opracowanie i przekazanie odpowiedzi i podać uzasadnienie tej konieczności.

d)    W przypadku, gdy będzie wymagała tego sytuacja, Wykonawca zobowiązuje się do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego bądź jednostki kontrolującej na jego wezwanie, w celu konsultacji lub złożenia wyjaśnień instytucjom kontrolującym Projekt. Termin i pora spotkania będzie każdorazowo uzgadniany między stronami.

e)    W przypadku opracowania przez Wykonawcę opinii w postaci dokumentów, będą one opracowane i przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę w ilości 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej przesłanego Zamawiającemu na jego adres.

f)     Jeżeli Zamawiający w terminie 3 dni przekaże uwagi lub zastrzeżenia do opinii, Wykonawca jest obowiązany ustosunkować się do uwag lub zastrzeżeń w terminie dalszych 3 dni. Przy czym, jeśli Wykonawca nie zgodzi się z częścią zastrzeżeń lub uwag Zamawiającego pozostawi treść dokumentu (w tym zakresie) bez zmian, przedstawiając stosowne uzasadnienie.

g)    Wykonawca dołoży wszelkich starań w zakresie wykonania umowy, wywiązując się ze wszystkich swoich zobowiązań zgodnie z ogólnie przyjętymi normami zawodowymi.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 610.88 2020-05-29 12:38:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. 1 szt. Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór sp. z o.o.
Nowy Dwór 35
89-620, Chojnice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 606