Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-05-2020 12:38:00 |
Składania : | 03-06-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 03-06-2020 11:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.” (dalej jako Projekt), zgodnie wytycznymi POIiŚ 2014-2020, Oś Priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie, 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi; zawartą umową o dofinansowanie nr POIS.02.02.00-00-0032/18-00 oraz wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie pełniącego funkcję Instytucji Wdrażającej w okresie realizacji przez Zamawiającego w/w przedsięwzięcia, w szczególności:
b. weryfikacja umów, a także ewentualnych aneksów z Wykonawcami postępowań dot. dofinansowanego projektu pod względem zgodności z przepisami zawartej Umowy o dofinansowanie.
c. weryfikacja wydatków poniesionych w związku z realizacją inwestycji pod kątem kwalifikowalności wydatków w ramach POIiŚ,
d. kontrola wydatków pod kątem ich zgodność z harmonogramem rzeczowo – finansowym,
e. przygotowanie wniosków o zaliczkę wraz z niezbędnymi załącznikami i ich rozliczanie,
f. przygotowanie wniosków o płatność dla poszczególnych etapów realizacji projektu wraz z niezbędnymi załącznikami, w terminach i formie zgodnej z umową dotacyjną i ich rozliczanie,
g. opracowanie wniosku o płatność końcową,
h. przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu w celu złożenia ich do Instytucji Wdrażającej,
i. analiza zmian w projekcie wraz z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do podpisania aneksów do umowy o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o aneksy do umowy o dofinansowanie wraz ze zmianą harmonogramów i innymi niezbędnymi załącznikami, w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
j. sprawdzenie opisu faktur pod kątem wymogów związanych z dofinasowaniem projektu oraz wymagań z umów zawartych z poszczególnymi Wykonawcami dot. projektu o dofinansowanie,
k. przygotowywanie projektów korespondencji
z Instytucją Zarządzającą
w zakresie wniosku o dofinansowanie,
l. obsługa/doradztwo w zakresie programu SL2014, generatora wniosków POIiŚ oraz innych wymaganych przez Instytucję Wdrażającą,
m. sprawowanie monitoringu nad realizacją
Projektu w zakresie zgodności
z poszczególnymi wytycznymi dotyczącym dofinansowania projektów w ramach POIiŚ,
n. wykonywanie zadań z zakresu sprawozdawczości i raportowania Projektu w zakresie zgodności z poszczególnymi wytycznymi dotyczącymi dofinansowania projektów w ramach POIiŚ oraz umową o dofinansowanie,
o. współpraca z Zamawiającym, JRP, Inspektorem nadzoru inwestorskiego, Wykonawcami poszczególnych prac w zakresie realizacji inwestycji zgodnie z poszczególnymi wytycznymi dotyczącymi dofinansowania projektów w ramach POIiŚ oraz umową o dofinansowanie,
p. przygotowywanie innych dokumentów wymaganych przez Instytucję Wdrażającą związanych z projektem w trakcie trwania umowy,
q. doradztwo Zamawiającemu w zakresie terminów zawartych w umowie o dofinansowanie w zakresie przedmiotu postępowania.
r. identyfikowanie wszędzie, gdzie jest to możliwe, ryzyka powstania potencjalnych korekt finansowych ze strony Instytucji Wdrażającej i stron trzecich oraz bezzwłoczne informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom i ewentualnych ich rozwiązań;
s. zapobieganie potencjalnym korektom finansowym związanym z niewywiązywaniem się z zapisów umowy o dofinansowanie oraz wytycznych i innych aktów prawnych i wymagań mogących powodować jej ewentualne nałożenie.
t. udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym, JRP, Inspektorem nadzoru inwestorskiego, (minimum 1 spotkanie w skali miesiąca w siedzibie Zamawiającego).
u. rola doradcy dla JRP podczas kontroli przeprowadzanych przez upoważnione organy kontrolne w zakresie, za który odpowiedzialny jest Menadżer Projektu.
v. przedstawienie Zamawiającemu w dniu podpisania umowy listę podwykonawców z określeniem zakresu i wartości robót przewidzianych do wykonania - jeżeli dotyczy.
2. Wykonawca dodatkowo świadczyć będzie usługi w zakresie rozliczania finansowego pożyczki o wartości ok. 22 mln. zł zaciągniętej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na potrzeby sfinansowania wkładu własnego dla projektu pt. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zgodnie z wymaganiami NFOŚiGW w Warszawie oraz zawartą umową pożyczki przez Zamawiającego.
3. Głównym celem Projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.” jest zwiększenie efektywności i wydajności odzysku oraz recyklingu szerszego zakresu frakcji odpadów ze strumienia odpadów komunalnych, a tym samym zmniejszenie masy odpadów komunalnych przekazywanych do składowania i umożliwienie spełnienia krajowych i unijnych celów w zakresie gospodarki odpadami. Celem realizacji Projektu jest także podniesienie świadomości ekologicznej mieszkańców regionu obsługiwanego przez ZZO Nowy Dwór Sp. z o.o.
Inwestycja realizowana będzie na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze (woj. pomorskie, pow. chojnicki). W ramach Projektu przewidziano refinansowanie zadań zrealizowanych przez Wnioskodawcę w latach 2015-2019 oraz realizację zadań planowanych do realizacji w latach 2020-2022, w sumie przedsięwzięcie obejmuje realizację ok. 30 zadań zgodnie ze Studium Wykonalności. Zadania zostały pogrupowane w bloki tematyczne zgodnie z procesem którego dotyczą:
1) Blok tematyczny I: Prace przygotowawcze
2) Blok tematyczny II: Proces sortowania
3) Blok tematyczny III: Proces kompostowania
4) Blok tematyczny IV: Proces odzysku
5) Blok tematyczny V: Rozbudowa PSZOK
6) Blok tematyczny VI: Infrastruktura towarzysząca
7) Blok tematyczny VII: Dostawa maszyn
8) Blok tematyczny VIII: Nadzór i zarządzanie
9) Blok tematyczny IX. Promocja i edukacja
4. Szacowana całkowita wartość Projektu inwestycyjnego pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie wynosi 96 148 232,03 mln zł, z czego wartość dofinansowania UE wyniesie 53 272 280,27 mln. zł
5. Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia objęte były co najmniej 2 letnim okresem wsparcia (24 miesiące) po terminie 31.12.2022 r. W ramach wsparcia Wykonawca udzieli pomocy, porad, wyjaśnień i konsultacji w ramach audytu, kontroli itp. w związku z dofinansowanym Projektem „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
a) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy w w/w zakresie z Zamawiającym wg stanu prawnego uwzględniającego obowiązujące przepisy prawa krajowego oraz zasady wspólnotowe, uwzględniając dotychczasową praktykę ich stosowania.
b) Porady i konsultacje prawne będą udzielane przez Wykonawcę na każdorazowe, odrębne zlecenie Zamawiającego przekazane drogą elektroniczną lub pisemną.
c) Wykonawca zobowiązuje się, że w ciągu 24 godzin lub szybciej, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja, od przesłania przez Zamawiającego zapytania instytucji kontrolującej udzieli odpowiedzi drogą elektroniczną a następnie niezwłocznie potwierdzi przesłaną odpowiedź w formie pisemnej. W przypadku, w którym zakres lub materia zapytania instytucji kontrolującej wymagała będzie dłuższego terminu na opracowanie i przekazanie odpowiedzi Strony uzgodnią termin jej opracowania i przekazania. Wykonawca jest jednak obowiązany w terminie określonym w zdaniu pierwszym poinformować Zamawiającego o konieczności przedłużenia terminu na opracowanie i przekazanie odpowiedzi i podać uzasadnienie tej konieczności.
d) W przypadku, gdy będzie wymagała tego sytuacja, Wykonawca zobowiązuje się do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego bądź jednostki kontrolującej na jego wezwanie, w celu konsultacji lub złożenia wyjaśnień instytucjom kontrolującym Projekt. Termin i pora spotkania będzie każdorazowo uzgadniany między stronami.
e) W przypadku opracowania przez Wykonawcę opinii w postaci dokumentów, będą one opracowane i przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę w ilości 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej przesłanego Zamawiającemu na jego adres.
f) Jeżeli Zamawiający w terminie 3 dni przekaże uwagi lub zastrzeżenia do opinii, Wykonawca jest obowiązany ustosunkować się do uwag lub zastrzeżeń w terminie dalszych 3 dni. Przy czym, jeśli Wykonawca nie zgodzi się z częścią zastrzeżeń lub uwag Zamawiającego pozostawi treść dokumentu (w tym zakresie) bez zmian, przedstawiając stosowne uzasadnienie.
g) Wykonawca dołoży wszelkich starań w zakresie wykonania umowy, wywiązując się ze wszystkich swoich zobowiązań zgodnie z ogólnie przyjętymi normami zawodowymi.
Komunikaty