Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2020 10:45:00 |
Składania : | 26-05-2020 10:25:00 |
Otwarcia : | 26-05-2020 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Dział Zaopatrzenia i Logistyki przy Przedsiębiorstwie Wodociągów
i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie zaprasza do składania
ofert cenowych na:
Sukcesywną
dostawę rękawic ochronnych:
1. Rękawice ochronne powlekane szorstkowanym lateksem, rozmiary
10, 11, spełniające normę EN 388, kolor: szaro-czarny, model: JM GLOVES
JM 100 lub PROCERA X-DRAGSTER.
2. Rękawice ochronne kat.
II, wzmocnione skórą dwoinową, część chwytna rękawicy wykonana z jednego
kawałka skóry, zakończona mankietem, rozmiar 10-11 lub rozmiar
uniwersalny. Spełniające normę EN 388 na pozimie co najmniej 2133. Model: JM
GLOVES JM 180 lub CXS DINGO lub M-GLOVE RINGO PLUS lub PSW-7175-NR lub PROCERA
X-TIP TOP lub AC HEAVY DUTY.
3. Rękawice z PVC na
wkładzie z bawełny interlock, długość: 35 cm, grubość 0,90 mm, DELTA PLUS
PVC7335, rozmiar 10, kolor: czerwony. Spełniające normy: EN 420, EN 388, EN ISO
374-1:2016, EN ISO 374-5:2016.
Umowa zostanie zawarta na
okres 6 miesięcy.
W czasie obowiązywania umowy, dostawy realizowane będą sukcesywnie w miarę
potrzeb Zamawiającego (od 2 do 6 dostaw).
Wymagania Zamawiającego:
• Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
• Wnioskodawca gwarantuje, że produkt jest fabrycznie nowy i wolny od wad,
• Kryterium oceny ofert:
Cena 100%
• Podana przez Wnioskodawcę cena za realizację zamówienia musi
zawierać wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, tzn., że Zamawiający
nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np.
kosztów dostaw.
• W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu towaru
na koszt Wnioskodawcy.
• Termin płatności na rzecz Wnioskodawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym
jego etapie (nawet po dokonaniu wyboru ofert) bez podania przyczyny i
powiadomienia lub zakończenia postępowania bez wybrania oferenta.
• Złożenie oferty przez
Wnioskodawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w
zaproszeniu oraz wzorze umowy.
• Ofertę należy złożyć poprzez
platformę zakupową OPEN NEXUS.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia II etapu
postępowania - dogrywki w formie aukcji elektronicznej na Platformie zakupowej.
Dodatkowo informujemy, iż Wnioskodawca, który złoży ofertę za
pośrednictwem platformy Open Nexus zostanie zaproszony do przyszłych postępowań
na podobny asortyment.
Wszelkich informacji odnośnie zapotrzebowania można uzyskać od:
1. Jan Banasik tel. 34-3773-176 e-mail
jan.banasik@pwik.czest.pl
W przypadku pytań odnośnie
złożenia oferty na platformie proszę o kontakt pod nr 22 101 02 02.
2020-05-19 09:22 | Jan Banasik |
Dzień
dobry, został zaktualizowany wzór umowy, proszę o zapoznanie się. W związku z powyższym zmianie ulega termin zakończenia postępowania na 26.05.2020r. godz. 10:25. Pozdrawiam Jan Banasik |
Komunikaty