Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-05-2020 10:58:00 |
Składania : | 14-05-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 14-05-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Postępowanie dotyczy wykonania przeglądów serwisowych wraz z dokonaniem stosownych wpisów w dokumentacji technicznej oraz wystawienia odpowiednich certyfikatów dotyczących danego urządzenia, następującego sprzętu medycznego:
1. Elektrokardiograf AsCARD –A4 szt. 1 2. Autoklaw parowy Vacuklav 23 B+ - szt. 1 3. Pulsoksymetr Palmsat 2500 NONIN - szt. 1 4. Pulsoksymetr Oximax N-65 - szt. 1
5. Lampa przepływowa bakteriobójcza NBVE60 - szt. 2
6. Elektroniczna waga kolumnowa SECA 704 - szt. 1
7. Defibrylator ZOLL M-Series Basic/ Pacing/ Advisory - szt. 1
8. Defibrylator AED DDU-100E - szt. 1 9. Chłodziarka farmeceutyczna z drukarką z rejestrem temperatury oraz zasilaczem do rejestru temperatury RLDF-51 - szt. 1
10. Pulsoksymetr NONIN OnyX Vintage- szt. 12 11. Mankiet Ambu Man I - szt. 2 12. Defibrylator AED ZOLL Plus - szt. 4 13. Nosze FERNO 4141 - szt. 1 14. Transporter FERNO-INTL 4052 - szt. 1 15. Podbierak SCOOP 65 EXL - szt. 1 16. Ssak BOSCAROL OB. 2012 - szt. 1 17. Chłodziarka farmaceutyczna z drukarką oraz zasilaczem do rejestru temperatury RLDF-0510 - szt. 1
Wszystkie przeglądy mają być wykonane w siedzibie Zamawiającego. Przegląd urządzeń z pozycji nr 1 - 8 i 17 powinien zostać zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2020 r. Przegląd urządzeń z pozycji nr 9 - 16 powinien zostać zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2020 r. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na poszczególne pozycje. Cena powinna uwzględnić dojazd do siedziby Zamawiającego. Oferta powinna uwzględnić 14- dniowy okres płatności od dnia prawidłowo dostarczonej faktury.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 261 658 338 od poniedziałku do piątku w godz.8.00 do 14.00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty